Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Storhamar - VIF lørdag 12.10.24. kl. 1830 - fortsatt boikott?
Først truet Klanen med boikott pga prisen 350 kr og utedasser og ingen kiosk.  Boikott hockeykampen på Hamar 12.oktober - Klanen, Vålerengens Idrettsforenings uavhengige supporteres klubb

Så har det vært jobbet godt fra VIF sin side slik at Storhamar nå har snudd helt på flisa.  Storhamar og Vålerenga enige om billettpriser og fasiliteter | Vålerenga (vif-hockey.no)

Dette innebærer at det blir 4-500 plasser for bortesupportere i begge haller. Både sitte og stå. Og prisen for bortesupportere blir 250 kr i begge haller. For oss betyr det 100 kr billigere enn alle andre plasser i CC Amfi.

For de som er kjent i CC Amfi. Fra der vi har stått på betongen får vi nå plasser lengre til venstre, i svingen. Ståplasser og ca 200 sitteplasser på felt A. 

Da har vi oppnådd det vi ønsket gjennom å true med boikott. Slik oppfatter jeg dette.

Men så, Klanen oppfordrer fortsatt til boikott. På X skriver de at de fortsatt står for å boikotte og at de har brukt tid og penger på et arrangement på Øst. De vil at vi skal være der, ikke i CC Amfi. 

For egen del er jeg veldig uenig i at vi skal boikotte kampen. Vi leder serien og gutta trenger all den støtte de kan få på den vanskeligste bortekampen i serien. Det er allerede mange som har kjøpt billetter inkl meg selv. Vi har oppnådd det vi har ønsket. Da blir dette bare trass. 

Billlettlink til sitteplassene her  Storhamar - Vålerenga - Tickster

Billetter ståplass  Storhamar - Vålerenga - Tickster
Svar

Meldinger i denne tråden
Kamptråd Storhamar - VIF lørdag 12.10.24. kl. 1830 - fortsatt boikott? - av sorum2 - 09-30-2024, 06:26 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)