Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830
Da kan vi konkludere med at seriegullet ikke havner hos oss. Vi får kjempe med Oilers og Frisk om plassen mellom 2 og 4.
Storhamar er bedre i alt synes jeg. De gangene vi har pucken, blir det stort sett i rundvant og ingen fare foran målet til Storhamar.
Jeg skjønner ikke hvordan vi skal klare å hamle opp med de før om mange år. Vår tropp har vel en snittalder på 30 og da blir man sjelden bedre.
Storhamar har et yngre, bedre og mer sammensatt lag - og de har en trener som gjør en forskjell.

I lange deler av kampen ser vi ut som et juniorlag. De bare skubber oss bort og vinner dueller over hele banen. Man kan mene mye om kvaliteten på våre spillere, spesielt offensivt. Men det er jo stort sett lettvektere bortsett fra Partanen og delvis Haag. Da snakker jeg om de 2 første rekkene, de andre er ikke gode nok mot topplaga over tid.

For at vi skal vinne noe i hockey, må vi tenke nytt og starte med ledelsen og trenerteamet. Det å gå i samme fotspor år etter år funker dårlig når man ikke har en vinnerformel.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Kamptråd VIF - Storhamar lørdag 16.11.24. kl. 1830 - av Flemmern - 11-16-2024, 09:58 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)