Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
De andre
#1
Leser nå at Tommy Kristiansen er ferdigspilt, og at han må legge skøytene på hylla…Ikke akkurat lei meg Big Grin
Svar
#2
(01-09-2024, 05:51 PM)Micro Midas Skreiv: Leser nå at Tommy Kristiansen er ferdigspilt, og at han må legge skøytene på hylla…Ikke akkurat lei meg Big Grin

Syns egentlig det er litt kjipt jeg. Tommy er en spiller det er lett å hate, men han er en fargeklatt i ligaen, og har vært med i en evighet. Jævlig gøy å vinne når TK er motstander, og like jævlig å tape.
Svar
#3
Med all respekt. Det har du lov å mene. Min personlige mening er at en spiller skal aldri vise fingern til supportere, prate i media hvor mye du hater vår kjære klubb(klubber generelt). Da har du tapt. Det kan supportere stå for.. Som klubbspiller var han lojal, men ikke noe mere. En annen positiv ting er at Oilers kommer til å slite fremover uten Tommy, da mye av spilleopplegget er basert seg på hans fysikk foran kassa. Spesielt i overtall. Så min konklusjon er en vinn vinn situasjon.
Svar
#4
(01-10-2024, 07:40 AM)Micro Midas Skreiv: Med all respekt. Det har du lov å mene. Min personlige mening er at en spiller skal aldri vise fingern til supportere, prate i media hvor mye du hater vår kjære klubb(klubber generelt). Da har du tapt. Det kan supportere stå for.. Som klubbspiller var han lojal, men ikke noe mere. En annen positiv ting er at Oilers kommer til å slite fremover uten Tommy, da mye av spilleopplegget er basert seg på hans fysikk foran kassa. Spesielt i overtall. Så min konklusjon er en vinn vinn situasjon.

Ja, det er jo klart at det er bedre å møte Stavanger uten han. Jeg syns at det er litt av greia med hockey, at vi har noen spillere som faktisk er med på den rivaliseringa vi føler på som supportere. Vi er veldig glade i vår egen Jørgen Karterud når han er ute og slenger med leppa, selv om jeg er enig i at Jørgen gjør det med en anelse mer takt og tone enn det TK har fått til.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)