Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd Overgangsvindu vinter 2024
Stabæk og Aalesund? Stabæk har mistet 15 spillere og har erstattet 6 av de. Resten er juniorgutter.
Svar
(03-02-2024, 04:27 PM)Ingar Skreiv: Stabæk og Aalesund,så kommer det alltid noen overraskelser som får en kjempesesong!

Så du mener de har lag som er bedre enn oss spiller for spiller?
Eller mener du det går på trenere og formasjon eller samhandling?
Svar
ar sett noen kamper med andre OBOS-lag. Akkurat nå ser jeg Mjøndalen mot LSK og de gjør seg absolutt ikke bort. Tidligere idag slo Moss S08 3-1. De kampene jeg har sett av VIF mot ES lag, har vært langt mer ujevne enn det jeg for eksempel nå ser av Mjøndalen. Jeg tror absolutt ikke det blir noe lett for VIF å rykke opp. Mange gode lag i OBOS og flere som vil være med å kjempe om opprykk. VIF trenger forsterkninger.
Svar
Trener,formasjon og samhandling samt dårligere spillere i enkelte posisjoner.
Svar
(03-02-2024, 05:29 PM)Ingar Skreiv: Trener,formasjon og samhandling samt dårligere spillere i enkelte posisjoner.

Ser vel litt ut som tipping det der. Stabæk har f.eks tapt 4-1 i en treningskamp mot Kjelsås. Nivå 3.

Men det er jo ingen tvil om at JJ må få ræva i gir. Som Bakke, må også han prestere nå for å beholde jobben. Ingen flere sjanser.
Svar
(03-02-2024, 06:20 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(03-02-2024, 05:29 PM)Ingar Skreiv: Trener,formasjon og samhandling samt dårligere spillere i enkelte posisjoner.

Ser vel litt ut som tipping det der. Stabæk har f.eks tapt 4-1 i en treningskamp mot Kjelsås. Nivå 3.

Men det er jo ingen tvil om at JJ må få ræva i gir. Som Bakke, må også han prestere nå for å beholde jobben. Ingen flere sjanser.

JJ må få ræva i gir, ja. Det går fort mot sesongstart nå og vi må spille inn et lag.
Svar
Er innlegget til klubben på Twitter i dag en teaser for nye spillere? Eller er det så stille om dagen at litt fresh grafitti er alt de har å bidra med i SoMe?
Svar
Tolket det litt som at det kanskje kan komme noe, da det står «work in progress». Men det er dønn stille om dagen, så vanskelig å tolke
Svar
Se storyen til Vålerenga på insta! Fasika og Ambina i Valhall?‍?

Mente naturligvis utropstegn, men forumet gjør utropstegn til spørsmålstegn
Svar
Ja, det ble jo sagt her i går at begge var med til Oslo.

Men vi bør ha tre spillere klare tidlig neste uke. Inkludert de to så klart.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 67 Gjest(er)