Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Akademiet
#1
Engas G-17 lag, er klare for skandinavisk mesterskap.

https://www.vif-fotball.no/nyheter/klare...mesterskap
Svar
#2
Noen som vet hvem på akademiet som kan flyttes opp til A-stallen i vinter?
Svar
#3
Enga slo Nordsjælland i første kamp i Skandinavisk mesterskap G-17 i går. 4-2 seier.
Svar
#4
(12-07-2023, 04:10 PM)Langbølgen Skreiv: Enga slo Nordsjælland i første kamp i Skandinavisk mesterskap G-17 i går. 4-2 seier.

Tap 0-7 mot Odense i dag.
Var da voldsomt.
Svar
#5
(12-07-2023, 07:54 PM)Caanradi Skreiv:
(12-07-2023, 04:10 PM)Langbølgen Skreiv: Enga slo Nordsjælland i første kamp i Skandinavisk mesterskap G-17 i går. 4-2 seier.

Tap 0-7 mot Odense i dag.
Var da voldsomt.

Merkelig. Først slår man laget som er kjent som én av de største talentfabrikkene i Europa, så dette resultatet. OB slo også AIK 5-2. Naturlig at det ble byttet en del fra gårsdagens kamp, men dog.
Svar
#6
(10-20-2023, 01:02 PM)mestah Skreiv: Noen som vet hvem på akademiet som kan flyttes opp til A-stallen i vinter?

Jeg har sett en del 2.div, nasjonal g19 og nasjonal g17, så kan forsøke å gjette.

Rekruttstallen i år har vært purung, og de spillerne jeg tror har størst potensial er alle født i 2006 eller senere. Per nå er det kun to spillere født '04 og tre født '05. Blant disse har jeg størst tro på Noah Risberg (anvendelig forsvarsspiller, '04) og Michael Opeyemi (venstrebent stopper/back '05). Tror fort Risberg forsvinner, mens Opeyemi fortsatt fortsatt har ett år på seg.

2006-årgangen på sin side må jo være en av de sterkeste vi har hatt siden Utviklingsavdelingen ble oppretta.
De jeg mener bør være aktuelle for utlån til OBOS eller topplag i PostNord neste år er markert med fet skrift.

Vi har 7(!) '06-modeller i A-stallen:
Stær-Jensen, Kjelsen, Bjurström, Thorstensen, Kurd Rønning, Thorvaldsen og El-Abdellaoui

I tillegg er det flere som jeg mener har tatt nivået i 2.div allerede i år:
William Osnes-Ringen (anker/indreløper), Muhammad Usman Shahid (ving) og Lorents Apold-Aasen (spiss '07)

Men for å svare på spørsmålet ditt, så tviler jeg på at noen flyttes opp i vinter. Det blir for tidlig, særlig når vi allerede har så mange unge i A-stallen.
Svar
#7
Enga slår AIK 4-3 i den siste gruppespillskampen.
Svar
#8
Ser i Dagsavisen at Max Bjurstrøm spilte treningskamp for Skeid i dag.

Håper virkelig det er snakk om et utlån.
Svar
#9
Landslagsspiller, og kun litt over et år siden han skrev under for 3 år, ut 2025. Alt annet enn lån, vil være veldig rart.
Svar
#10
Virker jo rart å låne han ut til en PostNord klubb når vi selv har et PostNord lag han kan spille på.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)