Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga damer 2024
#41
(05-16-2024, 09:19 AM)hmchrist Skreiv: Kjedelig 0-1 tap for RBK på hjemmebane i går.
Da er vi brått like langt, og fordelen i at vi møter RBK to ganger hjemme og en gang borte er nulla. Pluss at vi slipper Brann inn på skuddhold.
Det er sikkert et finfint bidrag i å holde spenningen i serien oppe, men ei 6 poengs luke til RBK hadde ikke gjort noe Wink

Dette er vel første damekampen jeg ikke har sett i år (ja jeg kan se den i reprise på NRK).
Hvordan var spillet for de som så kampen? Slik jeg tolker VG LIVE, hadde vi en rekke sjanser men evna ikke å score. Det var forhåpentligvis dagen da det ikke stemte?
RBK har ikke sett veldig gode ut i år for å si det sånn. De virka langt mer solid forrige sesong.
Svar
#42
RBK spiller mest på sine defensive fibre, men damene våre produserte likevel nok av sjanser, mest fra litt distanse. To i stanga bl.a. Surt å tape sånne kamper. 3-1 hadde vært et mer rettferdig resultat.

Synes jeg ser det nesten "hver" sesong. Enga damene kommer godt i gang da de er satt opp mot de litt dårligere lagene i starten og med mange hjemmekamper, men taper så poeng mot de sterkeste konkurrentene og det jevner seg ut. Synd ikke damene våre fikk en 6 poengs luke nedover. Samtidig som Brann bare klarte 1-1 mot Røa.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)