Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Lørenskog-Vålerenga torsdag 26.10.23 kl 1830
#1
Første kamptråd i dette nye forumet. Jeg fortsetter gjerne med ansvar for kamptrådene. Og håper at alle som bidro, og gjerne flere til, blir med over hit og fortsetter å bidra (jeg har byttet brukernavn også).

Det er seks sesonger siden vi møtte Lørenskog i GET-ligaen. Da hadde korthuset falt sammen for Skauen, og de ble bare nr. 8 i sesongen 2017/2018, før de måtte gi opp og ble flyttet til 2. divisjon.

Men sesongen før, 2016/2017, ble de nummer 2. Så for 7 år siden så det slik ut i siste bortekamp i Lørenskog ishall hvor de hadde fullt lag, Da med 2007 tilskuere, 30.12.16, 
Sammendrag: Lørenskog - Vålerenga 2-1 (tv2.no)
Svar
#2
Godt å se at du fortsetter å ta ansvar, selv om det kommer til å ta noen uker før jeg blir vant til det nye brukernavnet ditt!

Bør vel være greie muligheter for å vinne denne. Jeg syns vi til tider har sett bra ut så langt, og vi har fått med oss noen deilige krigeseire mot laga rundt oss på tabellen. Vi må opp i ringa om vi skal klare å slå Storhamar og Oilers, men det er en lang sesong.

Den nye backen var vel ikke klar før neste kamp? Hadde jo vært fint med litt tid på skøyter før det smeller skikkelig.
Svar
#3
Andrew Nielsen ankommer 1.11 og er trolig klar til kampen mot Storhamar 4.11.
Svar
#4
https://www.vif-hockey.no/artikel/1imoal...-noe-stort Christoffer Bengtsson.
Svar
#5
Dette er jo en kamp vi skal vinne. Vi har et mye bedre lag enn Lørenskog. De har vist stor entusiasme i de første kampene. De vant f.eks 2-1 hjemme mot Storhamar, og tapte bare 1-0 borte mot Oilers. Og når de var i Jordal Amfi gjorde de en veldig bra kamp, men tapte til slutt 4-1 etter at vi satte det siste målet i åpent mål. Men nå sist søndag var de sjanseløse mot Sparta og tapte 2-6. 

Vi har nå fire seire på rad. Mot Lillehammer sist mangler vi Mark Auk og Sebastian Johansen. Auk blir borte lenge. Hans erstatter Andrew Nielsen skal komme til landet neste uke og de håper han spiller mot Storhamar lørdag 4. november. Johansen ofret seg flere ganger i samme bytt mot Stjernen sist torsdag. Jeg er redd han kan ha brukket noe i foten. Han har vært veldig god i høst og har blitt en av våre beste forwards. Jeg tror klubben leter etter en erstatter for Henrik Eriksson. Det kan være snakk om en canadenser.

PS! Det er solgt bra med billetter til kampen torsdag. I "gamle dager" var det gjerne rundt 2000 tilskuere og stinn brakke. Nå vil nok Lørenskog være veldig fornøyde med 1500 tilskuere. Best hittil i sesongen var 1017 mot Frisk.

PS! Slik så det ut da Lørenskog vant 2-1 mot Storhamar  Sammendrag: Lørenskog - Storhamar 2-1 (tv2.no) 17-åringen Mathias Dehli som skåret begge målene her er nå skadet. Lagets kanskje beste spiller David Aas-Larsen er også skadet.
Svar
#6
730 billetter solgt onsdag kl. 1400  Det legges opp til folkefest i morgen? 730 billetter er solgt og tallet stiger fort, bli med på festen du også? Link til billetter i bio e… | Instagram
Svar
#7
Kult med fest og hockey + fotball .
Ser frem mot dette.

KongeBlå
Svar
#8
Laget mot Lørenskog er klart.

Vi mangler Mark Auk og Sebastian Johansen. Auk er ute lenge. Vedr Johansen vet jeg ikke hvor lenge han blir ute.

Ellers stiller vi likt som på Lillehammer, men Bastien Semmerud-Garcia har kommet med som 7. back.

PS! Vår nye back Andrew Nielsen kommer til landet til uka. De håper han kan spille mot Storhamar hjemme lørdag 4. nov.
Svar
#9
Før dropp: Frisk-debut, Gintautas står over, Noer-comeback (nitten.no)
Svar
#10
https://www.vif-hockey.no/gamecenter/qd0...ticles/pre Mats Trygg
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)