Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Sogndal. Mandag 1. April. kl. 17.00
#41
Altså, så mange hjernedøde balltap og tversoverpasninger, så måtte det jo straffe seg!
Svar
#42
Kommentatoren er også en bonde.. han kan også brenne
Svar
#43
For de som trodde det bare var å seile gjennom OBOS,tro om igjen.
Svar
#44
Loffen - Ikke Sogndal sitt ansvar å underholde hos oss vel? Møkkalag javisst, men vi forærer de jo alt de får, så kampplanen deres holder jo til nå..
Svar
#45
Jeg får ikke sett kampen.
Men utifra hva jeg leser på nrk.

Så har vi spilt Fagermo fotball i hele 1?
Svar
#46
(04-01-2024, 05:41 PM)Jocke Skreiv: Loffen - Ikke Sogndal sitt ansvar å underholde hos oss vel? Møkkalag javisst, men vi forærer de jo alt de får, så kampplanen deres holder jo til nå..

Altså. Dette er samma taktikk som Odd, Haugesund, Sandefjord og en bunke andre lag. Sogndal babler om at de skal rykke opp. Men sånn fotball som de kommer med bidrar ikke en dritt. Det er et eneste stort argument for å redusere begge de øverste seriene ned igjen til 14 lag.

Om kampen: det er jo et mirakel at vi ikke har putta...
Svar
#47
Vi burde definitivt ha puttet, men samtidig ikke helt ut av det blå at de scorer på oss.

Flere livsfarlige tversoverpasninger og unøyaktigheter før kontringen også, så lå i luften at vi kunne bli straffet
Svar
#48
Tok turen i et optimistisk anfall. Etter 45 min angrer jeg på at jeg ikke ble hjemme og vasket bilen. Null bevegelse foran ballfører og ballfører blir da ballsvake midtstoppere som spiller 5-meters pasninger seg i mellom, med lav fart og presisjon. Har sett maling tørke raskere enn vårt pasningsspill. Helt skrekkelig å se på. Etter en drøy halvtime har vi et par halvsjanser, men oppskriftsmessig blir det istedet 0-1 på en kontring.
Ingen har markert seg positivt, dårligst så langt Hagen (null bevegelse) og Juklerød (feilpasningenes konge). Vanskelig å forstå hva Bakke forsøker å skape her. Merkelig lagoppsett og null energi. Den skjeve oppstillingen fører bare til at vår høyre side er underutnyttet. Hedenstad kan neppe være varm, langt mindre svett. Vi bruker hverken vår raske høyrekant eller oppspillspunktet i midten framme (ikke spesielt mobil forøvrig). Forferdelig fotball. Gir det 20 min i annen omgang, så blir det antagelig hjem til bilvask.
Svar
#49
Vi er jo helt ufarlige foran mål.
Vi må få inn Kamara fra start i 2 omgang. 
Gjerne innmed Borch og Thorvaldsen også.
Svar
#50
(04-01-2024, 05:47 PM)Loffen Skreiv:
(04-01-2024, 05:41 PM)Jocke Skreiv: Loffen - Ikke Sogndal sitt ansvar å underholde hos oss vel? Møkkalag javisst, men vi forærer de jo alt de får, så kampplanen deres holder jo til nå..

Altså. Dette er samma taktikk som Odd, Haugesund, Sandefjord og en bunke andre lag. Sogndal babler om at de skal rykke opp. Men sånn fotball som de kommer med bidrar ikke en dritt. Det er et eneste stort argument for å redusere begge de øverste seriene ned igjen til 14 lag.

Om kampen: det er jo et mirakel at vi ikke har putta...

3 poeng som gjelder, spillet bryr jeg meg lite om- iallfall hvordan motstanderlag spiller. Nå må vi få nok poeng til å rykke opp, det er det som gjelder i OBOS. Det er vår oppgave å vinne slike kamper. Jeg sitter på påskefjellet og sliter veldig nå.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 8 Gjest(er)