Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
#31
Vi spiller Oppsal keeperen god..

Hva er nytt?
Svar
#32
Vi har i hvert fall scoret først. Det er jo en ny ting.
Svar
#33
(04-25-2024, 05:15 PM)Glennsoe Skreiv: Vi spiller Oppsal keeperen god..

Hva er nytt?

Dominerer fullstendig og mye bra spill i det minste, men sliter som alltid med å sette sjansene ja. Fortvilende, burde jo ledet 4-0 etter 10 min  Angel Håper på litt målshow og ketchupeffekt utover i kampen!
Svar
#34
Gutta burde lære seg å sette ballen høyere på mange avslutninger. Som f.eks Rijks dobbeltsjanse etter 15 sek. Er jo "bare" å sette ballen over en liggende keeper der.
Men klassisk Enga å spille keepern god. Må holde på den identiteten Wink
Svar
#35
Synes unggutta er morsomme å se på. Offensive og mye fin kombinasjonspill. Fullt fortjent at vi leder og får hvilt mange mtp søndagens kamp. Bra Vålerenga
Svar
#36
Fin gjennomføring!

Jones El-Abdelloui banens beste. Fortjener flere minutter i seriespill!
Svar
#37
(04-25-2024, 07:04 PM)JohnnyJ Skreiv: Fin gjennomføring!

Jones El-Abdelloui banens beste. Fortjener flere minutter i seriespill!

Ja, absolutt.  Håper han får midtspiss plassen mot Mjøndalen.
Svar
#38
Fun fact. Or not so fun........
Sist vi møtte et lag fra øverste divisjon så tidlig som i tredje runde, og avanserte til fjerde, var i 1971 (Vålerengen - Brann 3-0).
Svar
#39
(04-25-2024, 10:49 PM)Trazan Apansson Skreiv: Fun fact. Or not so fun........
Sist vi møtte et lag fra øverste divisjon så tidlig som i tredje runde, og avanserte til fjerde, var i 1971 (Vålerengen - Brann 3-0).

Ta også med at vi skal spille på Intility...  Confused
Svar
#40
Onsdag 1. mai klokka 1600 går kampen mot Tromsø og vi som har sesongkort kommer gratis inn samtidig som klubben skriver at de dumper prisene for å gi noe tilbake. Det betyr 100 kr på Østblokka og 150 på patriot eller hovedtribunen. Publikumstallet i cupen har vel vert elendig de siste årene så dette er et godt grep. Fridag, sol og 18 grader bør bidra til at det blir en del folk.
https://www.vif-fotball.no/nyheter/valer...-v2W7LMP58

Det er veldig bra. Jeg har stor tro på at vi kan klå Tromsø og gjøre det til en skikkelig fest. 

Ser man på kampen i går så var det veldig profesjonelt og godt gjennomført, vi dominerer fra første sekund og har god kontroll selv om vi ikke skårte så mange mål. 

Ser man på høydepunktene så kan man bli litt klokere mtp hvorfor vi "alltid" har så høy xG og motstanderne så god keeper. https://www.youtube.com/watch?v=y7-rdWT8XSU

Etter bare noen sekunder kommer en bra ball til Jones som slår et godt innlegg og Rijks avslutter fint, men når den først reddes så er det utrolig at han ikke kan vippe ballen sånn at returen er fullstendig utagbar for keeper. 

Deretter ser vi en heading fra Riisnæs som går rett på keeper som vil vært helt utagbar om den kom på en av sidene og litt senere (rett før det første målet vårt) et skudd fra Thorvaldsen som går rett på keeper. 

Misforstå meg rett alle er meget gode redninger av oppsalkeeperen, men de er alle mulig å ta. Minst to av dem burde være utagbare. Som Jones sitt mål da han får retur etter skuddet fra Thorvaldsen. Klink i krysset og noe ingen i verden kan redde. Jones var vår klart beste og må få starte mot Mjøndalen. Helst vil jeg se han og Håkans på hver sin kant og Strand ned på midten igjen. Men det spørs vel hvor mange minutter man kan forvente at Kamara klarer. Om det er få så tipper jeg Jones blir spiss. 

Thorvaldsen var ikke like god som jeg har sett han før, men alt i alt synes jeg alle leverte en god forestilling. Det var veldig hyggelig at Rijks fikk målet sitt til slutt.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)