Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
7. semifinale Oilers - VIF fredag 12.04.24. kl. 1900
#11
Fy faen dette var deilig! Få hadde vel levnet laget store sjansene i dag, og skal innrømme at jeg selv ikke var høy og mørk etter onsdagens tap, men jaggu viste laget frem noen ordentlige store baller.

Det fungerer overraskende bra å se en hel match uten lyd! Nå kan vi se frem til en finaleserie uten klappere. Håper vi kan få til samme stemning som sist match. Håper ikke prisene blir for avskrekkende. De legges ut søndag klokken 15. Kan fort bli billettangst om prisnivået er riktig.

For en spiller Solberg er! Tenk så trist det ville vært om dette var hans siste match for Vålerenga. For det er vel nærmest 0 % sjanse for at han spiller her neste år.

Vi scorte i powerplay?! 3 ganger!?!?
Svar
#12
(04-12-2024, 10:10 PM)Kristoffer Skreiv: Fy faen dette var deilig! Få hadde vel levnet laget store sjansene i dag, og skal innrømme at jeg selv ikke var høy og mørk etter onsdagens tap, men jaggu viste laget frem noen ordentlige store baller.

Det fungerer overraskende bra å se en hel match uten lyd! Nå kan vi se frem til en finaleserie uten klappere. Håper vi kan få til samme stemning som sist match. Håper ikke prisene blir for avskrekkende. De legges ut søndag klokken 15. Kan fort bli billettangst om prisnivået er riktig.

For en spiller Solberg er! Tenk så trist det ville vært om dette var hans siste match for Vålerenga. For det er vel nærmest 0 % sjanse for at han spiller her neste år.

Vi scorte i powerplay?! 3 ganger!?!?

Dette må da være det beste laget vårt har prestert på 10 år! som var sist vi var i finale. Vi kommer under 2-0 etter 25 min. Normalt ville det være kjørt i DNB Arena. Men Stian Solberg berget oss inn i kampen igjen med to herlige skåringer. Så skal det sies at dette Oilers-laget er blekt ift hvordan de så ut for noen år siden.

Storhamar har økt prisene fra 300 kr i semi til 350 kr i finale på samtlige plasser. Det gir vel en liten pekepinn. Tipper at prisene hos oss vil være 300/350/450, sånn cirka. Jeg tenker det er greit når vi snakker finale mot Storhamar!! 

Vi spiller borte mandag, hjemme onsdag, borte fredag og hjemme søndag i første omgang. Det blir sikkert sperringer både inne og ute for å sluse SIL-fansen inn på 215 og 216.

Stian Solberg er nok tapt for VIF. Svenske aviser sier han er nærme Färjestad, bare en 2-timers biltur fra Oslo. Men han er forventet å gå tidlig i NHL-draften og da vil den klubben som drafter han også ha et ord med i laget. Men spille i SHL er regnet som et kvalitetsstempel og en naturlig vei å gå for en med NHL-ambisjoner.

Så må vi får skikk på Gabriel Koch som må trenes opp til å bli like tøff som Stian.
Svar
#13
Dette er helt sjukehus! Vi taper en kamp på hjemmebane, men så klarer vi dæven døtte å vinne to i Stavanger. Så jævlig deilig å avgjøre dette foran en haug med lissomsupportere med to heiarop og trommer og klappere.

Stian Solberg. For en jævla helt! Jeg støtter hypotesen om at han ikke spiller for oss neste sesong. Han har noe spesielt. Han er født i 05, og eier ikke respekt i det hele tatt. Tenk å gjøre det der foran fullsatt DNB a!

Nå er jeg glad ass! Fytte faen!
Svar
#14
Lagseier med noen sterke enkeltmannsprestasjoner. Solberg, 5 løpere i PP, alle jobba hardt, bedre rullering på alle rekkene enn på Jordal.... dette var bare så jævla digg - og fortjent! Håper Koch/Mingoia kan rekke noen kamper i finalene.
Svar
#15
(04-13-2024, 07:59 AM)Hubbafat Skreiv: Lagseier med noen sterke enkeltmannsprestasjoner. Solberg, 5 løpere i PP, alle jobba hardt, bedre rullering på alle rekkene enn på Jordal.... dette var bare så jævla digg - og fortjent! Håper Koch/Mingoia kan rekke noen kamper i finalene.

Mingoia er ferdig i klubben.
Svar
#16
Shit! Det var ikke noen kanoninvestering. Pontus og Partanen er vel også ute resten, så da er det bare Koch da. Redd det blir for tynt mot Horhamar, og da må stallen være bredere neste sesong.
Svar
#17
Hva hendte der, han står oppført med 11 poeng på 5 kamper ikke lest noe om at han er fristilt?
Svar
#18
(04-15-2024, 09:40 PM)pedtom Skreiv: Hva hendte der, han står oppført med 11 poeng på 5 kamper ikke lest noe om at han er fristilt?

Det jeg har fått info om er at han først fikk en tannbetennelse. Så fikk han kort tid etter helvetesild. 

Så da ble det bestemt at han kunne dra hjem siden han uansett ikke ville bli spilleklar.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)