Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
(07-18-2024, 09:59 AM)NilsDN Skreiv: Vålerenga og KBK er enige om Jarl. Han blir vår for 3-4 millioner.

Vålerenga, Kristiansund BK | Enighet om overgang: Sebastian Jarl på vei til Vålerenga (nettavisen.no)

Herrlig! Velkommen skal han være  Cool

Jokke&co fortsetter å bygge lag, og det begynner jo faktisk å ligne på noe. Keep up the good work!
Svar
(07-18-2024, 09:59 AM)NilsDN Skreiv: Vålerenga og KBK er enige om Jarl. Han blir vår for 3-4 millioner.

Vålerenga, Kristiansund BK | Enighet om overgang: Sebastian Jarl på vei til Vålerenga (nettavisen.no)

Knall signering dette. 
Kunne ikke vært mer fornøyd! 

Velkommen skal du være Jarlen.
Svar
Virker som en robust og fin fyr han Jarl. Og så Oslo-gutt da!
Vil nok få mye glede av han.
Svar
Blir spennende og se han i aksjon om 2 dager..
Svar
(07-18-2024, 09:59 AM)NilsDN Skreiv: Vålerenga og KBK er enige om Jarl. Han blir vår for 3-4 millioner.

Vålerenga, Kristiansund BK | Enighet om overgang: Sebastian Jarl på vei til Vålerenga (nettavisen.no)

Hvor har du 3-4 mill fra? Finner ikke det beløpet nevnt noe sted, og synes vel kanskje de høres litt mye ut for en fyr som er fri til å signere for oss vederlagsfritt i januar.
Svar
(07-18-2024, 10:15 PM)hmchrist Skreiv:
(07-18-2024, 09:59 AM)NilsDN Skreiv: Vålerenga og KBK er enige om Jarl. Han blir vår for 3-4 millioner.

Vålerenga, Kristiansund BK | Enighet om overgang: Sebastian Jarl på vei til Vålerenga (nettavisen.no)

Hvor har du 3-4 mill fra? Finner ikke det beløpet nevnt noe sted, og synes vel kanskje de høres litt mye ut for en fyr som er fri til å signere for oss vederlagsfritt i januar.

Står i artikkelen:
"Overgangssummen ender et sted mellom tre og fire millioner, etter det Nettavisen har grunn til å tro."
Jeg synes også det høres mye ut, så det er vel en pakke som kan bli en større sum etterhvert og da toltalt 3-4 mill.
Svar
(07-18-2024, 10:15 PM)hmchrist Skreiv:
(07-18-2024, 09:59 AM)NilsDN Skreiv: Vålerenga og KBK er enige om Jarl. Han blir vår for 3-4 millioner.

Vålerenga, Kristiansund BK | Enighet om overgang: Sebastian Jarl på vei til Vålerenga (nettavisen.no)

Hvor har du 3-4 mill fra? Finner ikke det beløpet nevnt noe sted, og synes vel kanskje de høres litt mye ut for en fyr som er fri til å signere for oss vederlagsfritt i januar.

Kanskje du skulle gått til Specsavers?  Wink
Svar
(07-18-2024, 10:19 PM)NilsDN Skreiv:
(07-18-2024, 10:15 PM)hmchrist Skreiv:
(07-18-2024, 09:59 AM)NilsDN Skreiv: Vålerenga og KBK er enige om Jarl. Han blir vår for 3-4 millioner.

Vålerenga, Kristiansund BK | Enighet om overgang: Sebastian Jarl på vei til Vålerenga (nettavisen.no)

Hvor har du 3-4 mill fra? Finner ikke det beløpet nevnt noe sted, og synes vel kanskje de høres litt mye ut for en fyr som er fri til å signere for oss vederlagsfritt i januar.

Kanskje du skulle gått til Specsavers?  Wink
 
Haha. Har akkurat vært der og fått meg linser. Er faen meg ikke bare bare etter mange år med briller...
Svar
Heldigvis stod det at summen vi får for Kreuz var veldig bra selv om han og er bosman tror det var s Wahl på Twitter som skrev det, så vi kan håpe det var et enda høyere beløp selv om det er rart hvor mye man gir for bosman spillere om dagen. Men for vår del vil jeg tro det var et krav for å slippe Kreuz nå at vi da måtte få nok til å dekke summen kbk krevde for vår nye Jarl.

Ellers har sportsbibelen, eller hva nå den tulleavisa heter som man må huka av nei takk til 79 cookies for å komme inn på, en sak der de viser til tv 2 om at Ofkir nærmer seg klar for ham kam. Men jeg finner ikke noe tv2 sak om det. Skog m fler nevner det på Twitter så virker som det er hold i det. Håper i så fall at vi får en del kroner, men han virket jo ikke særlig motivert for å være her og nekta vel å godta lønnskutt og sånn. Må vel kunne betegnes som en flopp om det ender sånn, det er synd, men på kant har vi desidert best dekning så jeg lever veldig godt med at han drar videre.
Gi oss en back nå så blir det veldig bra.

Ellers vet vi at jarlen er spilleklar lørdag men blir det også en siste dans fra Kreuz eller drar han før det? Hadde vært fint å hatt han i troppen en siste gang.

Fant en sak nå https://www.tv2.no/direkte/s66ga/fotball...engaprofil

Det skjer ting hos vår neste motstander og. 

Julius og hans Milf har akkurat fått barn igjen, om det vil påvirke kampen er jeg usikker på.
https://www.nrk.no/sorlandet/julius-_44_...1.16967946
Svar
(07-18-2024, 10:19 PM)Flemmern Skreiv:
(07-18-2024, 10:15 PM)hmchrist Skreiv:
(07-18-2024, 09:59 AM)NilsDN Skreiv: Vålerenga og KBK er enige om Jarl. Han blir vår for 3-4 millioner.

Vålerenga, Kristiansund BK | Enighet om overgang: Sebastian Jarl på vei til Vålerenga (nettavisen.no)

Hvor har du 3-4 mill fra? Finner ikke det beløpet nevnt noe sted, og synes vel kanskje de høres litt mye ut for en fyr som er fri til å signere for oss vederlagsfritt i januar.

Står i artikkelen:
"Overgangssummen ender et sted mellom tre og fire millioner, etter det Nettavisen har grunn til å tro."
Jeg synes også det høres mye ut, så det er vel en pakke som kan bli en større sum etterhvert og da toltalt 3-4 mill.

De (og vi) må jo få betalt for å slippe spilleren. Synes ikke det er mye. Er det vesentlig mindre enn det så beholder de han like gjerne ut sesongen.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 34 Gjest(er)