Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Rosenborg
#1
Er vel greit å få denne tråden i gang. Vil bare ha denne overstått, med 3 poeng i banken. Mareritt hele opplegget.

Dø for Enga.
Svar
#2
Tre poeng ville vært strålende. Litt usikker på hvilket resultat som er best i kampen i dag, men jeg tror uavgjort ville vært ålreit.

Så må Odd vinne over HamKam i morgen, samtidig som Sarp slår Stabæk.
Svar
#3
(10-28-2023, 03:25 PM)ehauger Skreiv: Tre poeng ville vært strålende. Litt usikker på hvilket resultat som er best i kampen i dag, men jeg tror uavgjort ville vært ålreit.

Så må Odd vinne over HamKam i morgen, samtidig som Sarp slår Stabæk.

Tror jeg foretrekker en seier til Aafk. Da har vi Haugesund på skuddhold, og Aafk bør ikke ta oss igjen. De har vi også på målforskjell, neste uansett. Men U? Greit det òg.
Svar
#4
Liker virkelig ikke RBK, men tross alt unner jeg supporterne deres litt nervepirrende spenning på slutten av sesongen,  så imorgen kjører vi over dem, og vinner med minst tre mål.
Svar
#5
(10-28-2023, 03:47 PM)Oldtimer Skreiv: Liker virkelig ikke RBK, men tross alt unner jeg supporterne deres litt nervepirrende spenning på slutten av sesongen,  så imorgen kjører vi over dem, og vinner med minst tre mål.

Enig. Jeg unner dem også å kjenne på nervene.
Svar
#6
For min del likte veldig godt at aafk tapte i dag. De er bak oss på tabellen, og det er det eneste som teller nå, at de bak oss får minst mulig poeng. 13 plass er godt som gull i år.
Svar
#7
Endelig Søndag
Seier i dag og vi er på god vei til ny kontrakt - nemlig Eliteserien 2024
Prøver også å få med meg hockyen
Vi ses
God Vål'enga dag til alle
Svar
#8
Vi bare må vinne denne. Eller som minimum ta poeng. Så tror jeg vi får hjelp av Odd, Sarp og Brann. Haugesund sikrer seg vel i går. Men de har et tøft program ut sesongen.
Mest spent på taktikken til denne kampen. Den vi hadde mot Lillestrøm var skivebom, så det kan bare bli bedre..
Svar
#9
Enig, denne har dessverre blitt en must win for oss. Uten poeng her vil det se iskaldt ut for å unngå 3 siste plasser. Ingen lett oppgave, og vi så jo absolutt ikke ut som noen kraft sist, men får satse på vi kan slå tilbake. Driver i hvordan, men please 3 poeng her æ..
Svar
#10
På høy tid å vise at vi trenger og faktisk VIL vinne mest, og ikke minst å sende noen trøndere hjem i SKAM!!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)