Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Ranheim - Vålerenga
#71
(06-01-2024, 06:40 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(06-01-2024, 06:26 PM)Trazan Apansson Skreiv:
(06-01-2024, 06:09 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(06-01-2024, 06:00 PM)Trazan Apansson Skreiv: Hadde vi vunnet 16. mai........

Slutt nå og mas om det nå da. Jeeez man.

Mas? Hva mener du med det??

Jeg tenker at det er litt rart å henge seg opp i det, etter nok en seier. Litt sånn " Vi vant 99 av 100 kamper sesongen 2082, men faen så ræva vi var i den ene kampen vi tapte".

For det første har jeg ikke hengt meg opp i den kampen. For det andre har jeg ikke mast om den.

Og nei, jeg synes ikke det er rart å kommentere det én (1) gang i sammenheng med dagens kamp.
Det er nettopp etter dagens kamp det er interessant å nevne. Fordi vi hadde toppet tabellen hvis vi hadde vunnet 16. mai.

Det er altså nevnt som en kommentar til "what could have been". Ikke som en kommentar til om vi spilte bra eller dårlig mot XXX. Men det skjønte du åpenbart ikke.

Ta deg en føkkings bolle! God helg.
Svar
#72
Jeg er 100 % Oslogutt, ikke trønder på noe som helst måte, men synes faktisk at den trønderske kommentatoren heiet overraskende mer på VIF enn på Ranheim. All gneldringa fra noen her om at han var hjemmepartisk til Ranheim stemmer ikke.
Svar
#73
(06-01-2024, 06:59 PM)Brumm Skreiv: Jeg er 100 % Oslogutt, ikke trønder på noe som helst måte, men synes faktisk at den trønderske kommentatoren heiet overraskende mer på VIF enn på Ranheim. All gneldringa fra noen her om at han var hjemmepartisk til Ranheim stemmer ikke.

Enig, det samme inntrykket satt jeg med. Var ikke måte på hvor mye han skrøt av både laget og supporterne. Det ble gjentatt flere ganger også.
Svar
#74
(06-01-2024, 06:59 PM)Brumm Skreiv: Jeg er 100 % Oslogutt, ikke trønder på noe som helst måte, men synes faktisk at den trønderske kommentatoren heiet overraskende mer på VIF enn på Ranheim. All gneldringa fra noen her om at han var hjemmepartisk til Ranheim stemmer ikke.

Reagerte på at han var slitsom å høre på, ikke på at han var partisk.
Svar
#75
(06-01-2024, 06:56 PM)Trazan Apansson Skreiv:
(06-01-2024, 06:40 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(06-01-2024, 06:26 PM)Trazan Apansson Skreiv:
(06-01-2024, 06:09 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(06-01-2024, 06:00 PM)Trazan Apansson Skreiv: Hadde vi vunnet 16. mai........

Slutt nå og mas om det nå da. Jeeez man.

Mas? Hva mener du med det??

Jeg tenker at det er litt rart å henge seg opp i det, etter nok en seier. Litt sånn " Vi vant 99 av 100 kamper sesongen 2082, men faen så ræva vi var i den ene kampen vi tapte".

For det første har jeg ikke hengt meg opp i den kampen. For det andre har jeg ikke mast om den.

Og nei, jeg synes ikke det er rart å kommentere det én (1) gang i sammenheng med dagens kamp.
Det er nettopp etter dagens kamp det er interessant å nevne. Fordi vi hadde toppet tabellen hvis vi hadde vunnet 16. mai.

Det er altså nevnt som en kommentar til "what could have been". Ikke som en kommentar til om vi spilte bra eller dårlig mot XXX. Men det skjønte du åpenbart ikke.

Ta deg en føkkings bolle! God helg.

Synes fortsatt det er litt rart, men jeg er happy nå, så driter i det. Du er min medsupporter, og jeg er glad i deg. Heia Vålerenga!
Svar
#76
Kommentatoren var nødvendigvis ikke så partisk men du fikk jo ørekreft av å høre på han.

Bra Kamara fikk to kasser men han scorte på 2 av 3 100% sjanser så noen Ørn v.1 er han ikke. Håper han kommer i gang nå for satan så mange store sjanser vi hadde, der vi gjør keepern god ved at han ikke kaster seg unna ballen.
Svar
#77
Mye positivt å ta med seg fra denne:

Vi fortsetter å male på og produsere sjanser selv om vi brenner dem og får mål i mot. Det vitner om karakter. Det synes jeg vi har sett mange ganger i det siste. Mot Levanger og så falt vi ikke sammen og ble sutrende da de utligna på en billig straffe, men gikk rett opp og putta.

Når Bjørdal spiller føles det som vi har to mann mer.
Han er fantastisk om dagen.

Sjøeng virker veldig trygg.

Toppskåreren vår har fortsatt tre mål, men nå fikk Kamara to, tenk om det ikke bare er et blaff da.

Hva har vi nå? Seks på de syv siste, det er faktisk utrolig bra. Selv om det i alle kamper er ting som kan bli bedre. Men det var igjen godt nok og vi vinner med mer enn ett mål. Fortsett sånn gutta og etter overgangsvindu er stallen sterkere. Endelig direkte opprykksplass og nå begynner jeg virkelig å få troa.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)