Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamper 2024
#11
(08-12-2024, 12:39 PM)Perkules Skreiv: Noen som vet om treningskampene blir sendt noe sted?

De blir sendt direkte i Jordal Amfi. 100,- for voksen og 50,- for barn! Smile 

..men fra spøk til alvor, ikke hørt om at de sendes noe sted. Er vel laber interesse for sånt uansett, og kun et rent tapsprosjekt å dekke noe sånt?
Svar
#12
(08-12-2024, 02:00 PM)HaraldsPokal Skreiv:
(08-12-2024, 12:39 PM)Perkules Skreiv: Noen som vet om treningskampene blir sendt noe sted?

De blir sendt direkte i Jordal Amfi. 100,- for voksen og 50,- for barn! Smile 

..men fra spøk til alvor, ikke hørt om at de sendes noe sted. Er vel laber interesse for sånt uansett, og kun et rent tapsprosjekt å dekke noe sånt?

Er desverre ute av byen i noen uker... Men holder med deg i at det trolig ikke er særlig lønnsomt. Mener det var en halvdårlig løsning for treningskampene i fjor gjennom MyGame men ikke husker ikke helt hvordan det funka...
Svar
#13
VIF-Sparta på Direktesport https://www.direktesport.no/ishockey

Fra VG: Svært kjærkomment comeback for TV-hockey på VGs flater i ukene som kommer. Det blir oppkjøringskamper for Storhamar, Vif, Oilers mm fra torsdag av.

Men gledeligst av alt - Vi skal vise OL-kvalifiseringen fra Ålborg i slutten av måneden
Svar
#14
Vi vil mangle tre spillere i kveld. Taimi, Brekke Henriksen og Kaltrud Nystuen. De er tilbake snart.
Svar
#15
Rekkene:

Lepaus - McGauley - Karterud

Jørgen Myhre - Olimb - Haag

Svendsen - Finstad - Mikkel Christiansen

Røymark - Johansen - Torrissen

Backpar:

Anton Karlsson - Ekelund

Bonsaksen - Koch

Rokseth - Rosdahl

Mowe
Svar
#16
Røyskatten i fjerde, altså? Breivold i buret, regner jeg med?

Edit: Hvor får du opp dette?
Svar
#17
Faen så jævlig deilig at det begynner å nærme seg sesong!  Mange nye nr å ha oversikt på foreløbig.. Håper at den PP scoringa i 1.per er et tegn fra oven om et bra PP kommende sessong... Husker ikke sist sesong det var tilfelle.
Svar
#18
Dette var en tyisk treningskamp. Starta ganske bra synes jeg, med bra fart på jerna og flere fine kombinasjoner.
Etterhvert datt tempoet, eller iallefall kvaliteten slik at alt så sirup ut.

Jeg registrerer at Sparta var hakket bedre i banespillet i første selvom vi gikk til pause med 2-0.
Andre omgang ble vi pissa på og så ut som et juniorlag, som en haug av kampene sist sesong.
Aner ikke helt hva vi prøver på, men det funker ikke dessverre. Ja, dette er tidlig i sesongen, men det gjelder for Sparta og. Mange nye fjes, men det gjelder for Sparta og. Ingen unnskyldning med andre ord.

McGauley synes jeg ser spennende ut og Olimb gjør en bra kamp.
De fleste spiller på det jevne, men Koch ser ikke god ut. Det er et eller annet som forteller meg at han får en tung sesong. Virker å være helt ute av det synes jeg.

Tuben gjør forøvrig en gimrende kamp, og vi skal takke Sparta for at Sander Thoresen spiller i deres overtall, da skjer det ikke mye gitt. De hadde tross alt 5 overtall, 3 flere enn oss.
Svar
#19
(08-13-2024, 12:55 PM)HaraldsPokal Skreiv: Røyskatten i fjerde, altså? Breivold i buret, regner jeg med?

Edit: Hvor får du opp dette?

Installer appen Min Hockey. Der er det et bilde med 3 drakter. Søk etter Vålerenga Elite. Og klikk på stjerna for å ha de som favoritt. Der vil du finne laget rundt lunsjtider kampdag. I dag også med rekkene så tidlig.

(08-13-2024, 08:06 PM)Flemmern Skreiv: Dette var en tyisk treningskamp. Starta ganske bra synes jeg, med bra fart på jerna og flere fine kombinasjoner.
Etterhvert datt tempoet, eller iallefall kvaliteten slik at alt så sirup ut.

Jeg registrerer at Sparta var hakket bedre i banespillet i første selvom vi gikk til pause med 2-0.
Andre omgang ble vi pissa på og så ut som et juniorlag, som en haug av kampene sist sesong.
Aner ikke helt hva vi prøver på, men det funker ikke dessverre. Ja, dette er tidlig i sesongen, men det gjelder for Sparta og. Mange nye fjes, men det gjelder for Sparta og. Ingen unnskyldning med andre ord.

McGauley synes jeg ser spennende ut og Olimb gjør en bra kamp.
De fleste spiller på det jevne, men Koch ser ikke god ut. Det er et eller annet som forteller meg at han får en tung sesong. Virker å være helt ute av det synes jeg.

Tuben gjør forøvrig en gimrende kamp, og vi skal takke Sparta for at Sander Thoresen spiller i deres overtall, da skjer det ikke mye gitt. De hadde tross alt 5 overtall, 3 flere enn oss.



Ikke enig vedr Gabriel Koch. Synes han klarte seg bra og fikk spille mye i både undertall og overtall. Håper og tror på en god sesong fra han.
Svar
#20
https://www.vif-hockey.no/article/7flasiu-49ejd/view
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)