Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Egersund - Enga 16. juni kl 15
#11
(06-13-2024, 01:55 PM)Bohem33 Skreiv: [...]La oss anta at vi går på et bananskall, hva skjedde sist Egersund var på øverste nivå i norsk fotball? 

Jo det skal jeg fortelle deg, da ble vi okkupert av Tyskland.[...] 

Big Grin
Svar
#12
(06-12-2024, 09:39 PM)Talentløs Skreiv: Det 7-1 resultatet er vel fra en treningskamp. Start slo Egersund hjemme 16. mai.

Sånn det var ja. 4-3 til Start. Gikk litt fort i svingene for meg.

(06-13-2024, 01:55 PM)Bohem33 Skreiv: Jeg tror ikke folk forstår hvor viktig denne kampen er. 

Laget som vinner ligger meget godt an til å rykke opp. 
La oss anta at vi går på et bananskall, hva skjedde sist Egersund var på øverste nivå i norsk fotball? 

Jo det skal jeg fortelle deg, da ble vi okkupert av Tyskland. 

Hva vil da skje neste gang? 
Russisk invasjon? 
Marsattack? 
Ny pandemi? 
Monstermastene velter?
VAR-innføres i alle organiserte kamper i hele landet? 
Jim Solbakken blir fotballpresident?  

Jeg håper vi slipper å få vite svaret. 
Denne kampen må vi bare vinne!

Big Grin
Svar
#13
Jim Solbakken som fotballpresident ville vært helt krise i hvert fall.
Svar
#14
He he fra mareritt til realisme. Hvem starter kampen?

Ambina går vel rett inn på laget

Men blir Strand klar igjen og har Håkans spilt sin siste kamp for oss eller er det nå klart for comeback?

Er Strand klar igjen tror jeg vi kjører et standard lag men med Kamara istedenfor Rijks. (Ambina Strand Bjørdal Riisnæs kamera Jones)

Er Strand ute frister det selvsagt å sette kurd inn, men jeg tror ikke vi tør det før sansenes Ulf kampen. Da tror jeg heller Rijks trekkes inn i miksen.

Så lurer man jo på om Jukle bli klar da og om det i så fall blir han og Borch eller Hedenstad jeg tipper Jukle og Borch starter.

Vi har nå etter 12 runder ett poeng mer enn Fredrikstad hadde da de vant obos i fjor, men det er fortsatt ni poeng opp til Brann året før så vi trenger fortsatt å holde formen oppe.

Merker at jeg er utrolig spent på denne og særlig Kamara.

Kom igjen Enga!
Svar
#15
(06-15-2024, 08:55 AM)Bohem33 Skreiv: He he fra mareritt til realisme. Hvem starter kampen?

Ambina går vel rett inn på laget

Men blir Strand klar igjen og har Håkans spilt sin siste kamp for oss eller er det nå klart for comeback?

Er Strand klar igjen tror jeg vi kjører et standard lag men med Kamara istedenfor Rijks. (Ambina Strand Bjørdal Riisnæs kamera Jones)

Er Strand ute frister det selvsagt å sette kurd inn, men jeg tror ikke vi tør det før sansenes Ulf kampen. Da tror jeg heller Rijks trekkes inn i miksen.

Så lurer man jo på om Jukle bli klar da og om det i så fall blir han og Borch eller Hedenstad jeg tipper Jukle og Borch starter.

Vi har nå etter 12 runder ett poeng mer enn Fredrikstad hadde da de vant obos i fjor, men det er fortsatt ni poeng opp til Brann året før så vi trenger fortsatt å holde formen oppe.

Merker at jeg er utrolig spent på denne og særlig Kamara.

Kom igjen Enga!



Strand blir ikke klar. Ambina går rett inn på laget. Vi fortsetter med Rijks og Kamara fra start. Håkans er tilbake fra skade med starter på benken.

Sjøeng, Borch, Kreuz, Kiil Olsen, Hedenstad, Ambina, Bjørdal, Riijks, Jones, Riisnæs. Kamara.
Svar
#16
(06-15-2024, 11:36 AM)Thomas S Skreiv:
(06-15-2024, 08:55 AM)Bohem33 Skreiv: He he fra mareritt til realisme. Hvem starter kampen?

Ambina går vel rett inn på laget

Men blir Strand klar igjen og har Håkans spilt sin siste kamp for oss eller er det nå klart for comeback?

Er Strand klar igjen tror jeg vi kjører et standard lag men med Kamara istedenfor Rijks. (Ambina Strand Bjørdal Riisnæs kamera Jones)

Er Strand ute frister det selvsagt å sette kurd inn, men jeg tror ikke vi tør det før sansenes Ulf kampen. Da tror jeg heller Rijks trekkes inn i miksen.

Så lurer man jo på om Jukle bli klar da og om det i så fall blir han og Borch eller Hedenstad jeg tipper Jukle og Borch starter.

Vi har nå etter 12 runder ett poeng mer enn Fredrikstad hadde da de vant obos i fjor, men det er fortsatt ni poeng opp til Brann året før så vi trenger fortsatt å holde formen oppe.

Merker at jeg er utrolig spent på denne og særlig Kamara.

Kom igjen Enga!



Strand blir ikke klar. Ambina går rett inn på laget. Vi fortsetter med Rijks og Kamara fra start. Håkans er tilbake fra skade med starter på benken.

Sjøeng, Borch, Kreuz, Kiil Olsen, Hedenstad, Ambina, Bjørdal, Riijks, Jones, Riisnæs. Kamara.

Hva med Jukle?
Svar
#17
(06-15-2024, 11:36 AM)Thomas S Skreiv: Strand blir ikke klar. Ambina går rett inn på laget. Vi fortsetter med Rijks og Kamara fra start. Håkans er tilbake fra skade med starter på benken.

Sjøeng, Borch, Kreuz, Kiil Olsen, Hedenstad, Ambina, Bjørdal, Riijks, Jones, Riisnæs. Kamara.

Er det noe du tror eller vet? Høres absolutt sannsynlig ut og er et sterkt lag du har stilt opp der. 
Har vi Håkans på benk blir jeg enda mer optimistisk han kan fint komme inn og avgjøre. 

Denne tror jeg vi tar!
Svar
#18
Var fristende odds, så satte 500,- til 1,97. 
Da er der vel fare for at det går til h......
Svar
#19
Egersund lager 60 siders digitalt kampprogram med masse om oss, dem, litt om obos og mye historie.

http://eik-historie.no/kampprogrammer_2024/07-vif.pdf
Det er skyhøy klasse, og klubben har video fra turen

https://youtu.be/wsZJd413cgo?si=PnSFHvRHl7nNiLRN
Svar
#20
Håkans på benken!
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)