Avstemning Kryss av for alt du tror
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
Overkjøring og minst 4 poeng
25.00%
13 25.00%
Ca 2 poeng kanskje
3.85%
2 3.85%
Tap og minuspoeng
0%
0 0%
Håkans starter
11.54%
6 11.54%
Vi skårer to mål før pause
25.00%
13 25.00%
Vi får straffe
5.77%
3 5.77%
Det blir minst et rødt kort i kampen
0%
0 0%
Sjøeng får minst en assist
1.92%
1 1.92%
Jones skårer
23.08%
12 23.08%
En av våre får hattrick
3.85%
2 3.85%
Totalt 52 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Enga - Ulf Søndag 17.00
#51
Min kommentar om "mye om kampen når fokuset her er kroppsspråket til Thorvaldsen." var ment med glimt i øyet. Vanskelig å få fram skriftlig.
Jeg er helt enig i at det er bra å vise glede.
Mulig jeg jeg husker feil eller over-analyserte men jeg reagerte litt på utligninga mot Sogndal i første kamp. Det var nesten ikke feiring, mer som om vi scora mot et lag fra 4.div i første runde i cupen. Synes jeg så noe av det samma mot Raufoss i runde 2.
På søndag feira vi alle 8 måla og alle var glade for han som scora. På meg virker det som at troppen er på et bedre sted sånn lagmessig.
Svar
#52
(06-25-2024, 08:33 AM)Loffen Skreiv: Min kommentar om "mye om kampen når fokuset her er kroppsspråket til Thorvaldsen." var ment med glimt i øyet. Vanskelig å få fram skriftlig.
Jeg er helt enig i at det er bra å vise glede.
Mulig jeg jeg husker feil eller over-analyserte men jeg reagerte litt på utligninga mot Sogndal i første kamp. Det var nesten ikke feiring, mer som om vi scora mot et lag fra 4.div i første runde i cupen. Synes jeg så noe av det samma mot Raufoss i runde 2.
På søndag feira vi alle 8 måla og alle var glade for han som scora. På meg virker det som at troppen er på et bedre sted sånn lagmessig.

Da er vi enige Smile
Jada, laget er på et langt bedre sted og vi har ganske bra flyt om dagen. Vi dominerer ikke kamper, men er gode i begge bokser.
Virker som om taktikken er å vente ut motstander og skape bakrom når de presser høyt, selvom Bakke til stadighet sier at vi ønsker å ha ballen i laget. Spesielt tidlig i kamper ser vi at våre tapre legger seg bakpå, bevisst eller ei.

Nå er andre halvdel av sesongen langt vanskeligere enn første, tatt i betraktning hvem vi skal møte borte. Det er nå gutta må vise karakter.
Veldig synd vi har pause nå, men vi satser på at gutta gjenskaper dette og ruller inn nok poeng Smile
Svar
#53
Fin sak om Thorvaldsen i Dagsavisen nå for de som har abonnement. 

Lagkompisene beskriver han som utrolig stille og beskjeden, men også som utrolig god. 

Bakke sier han har slitt veldig mye med knærne og at det har ført til lite kontinuitet i treningsarbeidet, men at potensialet hans er enormt. 

Noen sitater: 

– Han er veldig, veldig, stille. Men veldig, veldig god, sier Aaron Kiil Olsen.

For selv om han ikke tar stor plass i garderoben, er det liten tvil om at lagkameratene mener han skiller seg ut på banen.

– Han er dødsfarlig foran mål. Dribleferdighetene hans ... jeg har ikke sett lignende før. Klarer han å bygge videre på det nå og får enda mer tillit, har han potensialet til noe helt sinnssykt, sier El-Abdellaoui.
Hylles av lagkameratene: – Har ikke sett lignende – Dagsavisen

De skryter videre av nær teknikken, drible ferdighetene, nesen for mål og spilleforståelsen. 

---
Det er godt vi er forskjellige, jeg er glad vi har han i klubben vår og håper vi får se han oftere på banen framover. 
Jeg lever godt med at ikke alle i klubben er brautende og breiale selv om det er gøy også når noen er det. 
Han har vært i klubben siden han var 13 år (om ikke lenger, jeg finner ikke statistikk lenger tilbake) og har kontrakt ut neste år. 
Det var gøy med seieren på søndag, men det var faen så gøy at vi hadde tre 18 åringer på skåringslista mot Moss og. 
Framtiden er lys.
Svar
#54
(06-25-2024, 02:36 PM)Bohem33 Skreiv: Fin sak om Thorvaldsen i Dagsavisen nå for de som har abonnement. 

Lagkompisene beskriver han som utrolig stille og beskjeden, men også som utrolig god. 

Bakke sier han har slitt veldig mye med knærne og at det har ført til lite kontinuitet i treningsarbeidet, men at potensialet hans er enormt. 

Noen sitater: 

– Han er veldig, veldig, stille. Men veldig, veldig god, sier Aaron Kiil Olsen.

For selv om han ikke tar stor plass i garderoben, er det liten tvil om at lagkameratene mener han skiller seg ut på banen.

– Han er dødsfarlig foran mål. Dribleferdighetene hans ... jeg har ikke sett lignende før. Klarer han å bygge videre på det nå og får enda mer tillit, har han potensialet til noe helt sinnssykt, sier El-Abdellaoui.
Hylles av lagkameratene: – Har ikke sett lignende – Dagsavisen

De skryter videre av nær teknikken, drible ferdighetene, nesen for mål og spilleforståelsen. 

---
Det er godt vi er forskjellige, jeg er glad vi har han i klubben vår og håper vi får se han oftere på banen framover. 
Jeg lever godt med at ikke alle i klubben er brautende og breiale selv om det er gøy også når noen er det. 
Han har vært i klubben siden han var 13 år (om ikke lenger, jeg finner ikke statistikk lenger tilbake) og har kontrakt ut neste år. 
Det var gøy med seieren på søndag, men det var faen så gøy at vi hadde tre 18 åringer på skåringslista mot Moss og. 
Framtiden er lys.

Eneste jeg savner hos Thorvaldsen er litt mer muskler, ser han blir litt for lett til tider. Noen ekstra timer i gymmen vil nok gjøre underverker.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 9 Gjest(er)