Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Frisk lørdag 25.01.25. kl. 1830
(01-26-2025, 01:46 AM)sorum2 Skreiv:
(01-25-2025, 07:39 PM)Belhaven Skreiv: Første hockeykamp jeg er på i år. Er det noen grunn til at det er helt stille fra Klanen så langt? Boikott?

Tror det var en boikott. Forrige dagen fikk vi fra klubben melding om å laste ned en app som skulle sørge for blinkende mobiler i diverse farger til bruk under introen.

De på Felt E mener det er supporterne som skal ha en tifo ifm introen. Det har vi hatt flere ganger. Med flagg, bannere og ponchoer i rødt og blått. Jeg vet ikke om det var planlagt noen tifo denne gang. Men dette med introen er det Kyrre Merg i adm som styrer. Vi har ikke den samme intro i kamp etter kamp som var vanlig før. Det virker som det snekres en ny for hver kamp, hvor det er noe gjenbruk.

Etter 10 spilte minutter begynte de på Felt E nedre og øvre å synge igjen.

Det var en boikott, ja, som var varslet på forhånd. 

Introen er ikke ny for hver kamp, men de har lagd ny til enkelte kamper.
Svar
Hvilken intro er den vanlige? Jeg synes det endres på hele tiden. Ingen stor sak. Men synes vi skulle ha en fast intro som folk kjenner igjen.
Svar
(01-26-2025, 02:51 PM)sorum2 Skreiv: Hvilken intro er den vanlige? Jeg synes det endres på hele tiden. Ingen stor sak. Men synes vi skulle ha en fast intro som folk kjenner igjen.

Den med Mio er vel den som har vært flest ganger, ut ifra det jeg har fått med meg. Enig i at det burde være mer fast, i det minste sangen slik at publikum forstår når spillerne kommer og når det skal klappes osv. Blir litt forvirrende noen ganger.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)