Avstemning jeg tror at vi
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
gjør 0-1 endring på laget som slå Åsane 5-0
24.00%
6 24.00%
gjør 2-3 endringer på laget som slo Åsane 5-0
8.00%
2 8.00%
gjør mer enn tre endringer på laget som slo Åsane (var det 5-0?)
4.00%
1 4.00%
vinner med ett mål
12.00%
3 12.00%
vinner med mer enn ett mål
20.00%
5 20.00%
spiller uavgjort
4.00%
1 4.00%
taper
4.00%
1 4.00%
får se Braja skåre minst to mål igjen
16.00%
4 16.00%
at Kjelsen får spille minst en hel omgang
0%
0 0%
får oppgitt at Bjørdal har forspist seg på farse i brød og derfor må starte på benken
8.00%
2 8.00%
Totalt 25 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bryne - Enga Lør Kl 16 Topptransportetappe Kamptråd i tippeform
#11
En grei omgang.
Enga det førende laget.
3-4 gode muligheter.
Bl.a Borch i stolpen.

Bryne ikke ufarlige de heller.
Fikk godt trykk på oss et par minutter etter dødball høyt i banen.
God redning av Sjøeng.

Kan fort ende med Bryne-seier dette om vi ikke får uttelling på sjansene.
Svar
#12
God gjennomføring av første omgang og vi har ganske god kontroll.
Allikevel to ting jeg biter meg fast i. Braj er ikke veldig god med ball i beina. Det er et under at han har scora så mange mål spør du meg. Fyren legger ned en meget god innsats, men som spiss, er han helt avhengig av at andre gjør jobben, eller at han får en touch innafor 5-meter'n. Han vil aldri utfordre en mot en, eller gå forbi motspiller med ball i beina.
Misforstå meg rett, han har gjort det bra som har scora en del mål, men jeg tror flere andre kunne gjort samme jobben foran mål dog.

Det andre er Borch. Jeg synes rett og slett syndt på fyren. Han misser jo stort sett alle offensive pasninger uansett bein og det har gjort han så usikker på seg selv at han spiller stort sett bare støttepass i hver eneste kamp. Alle andre lag har fått med seg dette denne sesongen. Som lag er vi vanskelige å score på, men svakheten er vår høyreback.
Bare se i denne kampen som et eksempel. Når våre fire bak triller ball, står Bryne avventende helt til Borch får ballen. Da er det to mann som setter maks fart mot Borch. En langs krittet og en fra midt som presser inn mot Borch for å avskjære. Gang på gang skjer dette, og det er ikke tilfeldig. Har også sett dette i andre kamper.

Borch er en fin fyr han, men må få hodet på rett plass og få senka skuldra noen meter.

Spiller forsåvidt ingen rolle for opprykket, men med tanke på neste sesong må han få dette på plass, ellers blir det med denne sesongen som kaptein vil jeg tro.
Svar
#13
Ålesund pisser på vinger,5-1 på bortebane
Svar
#14
Glad Sjøeng er på jobb i dag…
Svar
#15
På tide og bytte ut et par spillere. Dette er slappe saker
Svar
#16
Jeg bor ved Kongsvinger, så skal på Kongsvinger-Vålerenga neste helg. Gledes! Småflaut om vi ikke vinner den mtp. hvor elendige Kongsvinger er for tiden. Utrolig at de går fra å vinne mot oss på Intility, ligger på 1. plass med 5(?) poeng ned til 2. plassen. For å så plutselig spille som et nedrykks-lag. Flere eksperter tippet dem på 2. plass før sesongen. Jeg har selv bodd i Kongsvinger i flere år, så har flere på Facebook som heier på dem. Er gøy å se kommentarene dems for tiden. Big Grin
Svar
#17
(09-21-2024, 05:04 PM)Flemmern Skreiv: God gjennomføring av første omgang og vi har ganske god kontroll.
Allikevel to ting jeg biter meg fast i. Braj er ikke veldig god med ball i beina. Det er et under at han har scora så mange mål spør du meg. Fyren legger ned en meget god innsats, men som spiss, er han helt avhengig av at andre gjør jobben, eller at han får en touch innafor 5-meter'n. Han vil aldri utfordre en mot en, eller gå forbi motspiller med ball i beina.
Misforstå meg rett, han har gjort det bra som har scora en del mål, men jeg tror flere andre kunne gjort samme jobben foran mål dog.

Det andre er Borch. Jeg synes rett og slett syndt på fyren. Han misser jo stort sett alle offensive pasninger uansett bein og det har gjort han så usikker på seg selv at han spiller stort sett bare støttepass i hver eneste kamp. Alle andre lag har fått med seg dette denne sesongen. Som lag er vi vanskelige å score på, men svakheten er vår høyreback.
Bare se i denne kampen som et eksempel. Når våre fire bak triller ball, står Bryne avventende helt til Borch får ballen. Da er det to mann som setter maks fart mot Borch. En langs krittet og en fra midt som presser inn mot Borch for å avskjære. Gang på gang skjer dette, og det er ikke tilfeldig. Har også sett dette i andre kamper.

Borch er en fin fyr han, men må få hodet på rett plass og få senka skuldra noen meter.

Spiller forsåvidt ingen rolle for opprykket, men med tanke på neste sesong må han få dette på plass, ellers blir det med denne sesongen som kaptein vil jeg tro.
Slutt å piss på Borch, han er ikke så dårlig som du vinkler det hele tiden. Han slår minst like mange pasninger fremover med rett adresse som Hedenstad på andre siden. Avslutningene hans er bedre enn Hedenstad som skyter de høyt over og ikke i nærheten, stolpe på Borch. Selv om du gjentar til det kjedsommelige betyr ikke det at du har rett..
Svar
#18
Herlig Jones !!!
Svar
#19
Så enkelt kan det gjøres Wink

Eller så enkelt Sad
Balle!
Svar
#20
Bryne har vært like gode/dårlige,så det var fortjent
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 13 Gjest(er)