Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Sarpsborg 08 - Vålerenga, Søndag kl. 17:00
#1
Da er det bare 4 kamper igjen, og etter runden kan vi i verste fall ligge på direkte nedrykk.
Vi møter Sarpsborg borte som ikke har noen ting å spille for, så vi bør forvente oss et Vålerenga lag som skal krige i hver jævla duell i hele kampen.

Tabellen ser slik ut nå:

12. Ham-Kam - 27 poeng
13. Stabæk - 25 poeng
14. Vålerenga - 24 poeng
15. Sandefjord - 22 poeng
16. Aalesund - 18 poeng

Sandefjord møter Aalesund, så der kan vi håpe på hjelp fra Aalesund.
Stabæk møter Glimt hjemme, der bør vi kunne forvente en hjelpende hånd mens Ham-Kam møter Viking hjemme, der kan vi vel også håpe på en hjelpende hånd.

De 2 neste kampene er mot Stabæk og Ham-Kam, så vi får håpe og tro at vi ikke møter opp i siste kamp mot Tromsø med kniven på strupen.
Helvete dette blir nervepirrende.
Svar
#2
Er veldig bekymret for Stabæk nå, de virker å ha fått selvtillit inn i gruppa igjen. Og de blir ingen enkel kamp.

Også bekymret for at Sandefjord kan plukke med seg 3 poeng mot Aalesund..

Vi bør gjerne ha med oss noe poeng fra Sarp. Men hadde jeg vært Bakke hadde jeg prøvd å si det motsatte til gutta nå, at Sarp er store favoritter og at ingen forventer at vi får med oss noe. For å få spillera til å senke skuldra. De kjenner nok veldig på presset nå, og da er det ikke lett å spille god fotball. Tror det er vår største fiende på de siste matchene her, at spillerne blir passive eller redd for å gjøre feil.
Svar
#3
Jeg tør virkelig ikke håpe på noe hjelp. Vi må vinne selv. Håpet er jo at desperasjonen kan føre til noe positivt, men jeg er redd..
Stabæk virker absolutt som har noe på gang så jeg frykter dem. Grøsser fortsatt når jeg tenker på forrige møtet der!
Svar
#4
Stabæk under Bobber`n har fått et stort løft.
Tror nok de står sterkest av lagene til å overleve!

Jeg har ingen forventninger..Jeg regner med vi rykker ned.
Forventer nok et tap mot Sarpsborg.
Svar
#5
Problemet for oss er jo at Stabæk og Sandefjord begge nok har skikkelig tro på at dette kan gå, mens vi har fullstendig panikk for at det ikke kommer til å gå. Alt annet enn nedrykk nå, ser jeg på som en stor overraskelse.
Svar
#6
Sandefjord vinner over Aalesund, og de får tre poeng av LSK i siste runde (ingen må tro noe annet). Det gir dem 28 poeng. Stabæk tar 3-6 poeng på de gjenstående kampene selv om de neppe vinner over Bodø/Glimt. Jeg tror håpet vårt må være at HamKam taper sine gjenstående kamper, inkludert mot oss. Men hvis vi ikke vinner over HamKam tror jeg vi rykker ned. Selv med eventuell seier over Stabæk. Jeg har ingen tro på poeng hverken mot S08 eller TIL.
Svar
#7
Ønsker meg en strategi som da vi spilte borte mot Viking og Molde. Vi trenger poeng og skal ikke bidra til underholdning. Sarp er trygt plassert midt på tabellen. Går vi for rævva-fotball blir Sarp fort også dratt ned på rævva-nivå. Så får vi håpe på at Ilic setter den ene sjansen han får...
Svar
#8
Vær så snill gutta, gi oss en skikkelig overraskelse av en kamp i dag!
Svar
#9
Bare. Vinn. Den. Jævla. Kampen.
Svar
#10
I dag driter jeg i hvordan vi vinner denne kampen, bare vi vinner..
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)