Trådvurdering:
  • 2 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Eliteserien 2025
(Igår, 01:09 PM)Caanradi Skreiv: Sikkert Nogueira som ikke er klar. Er vel ikke klar før tidligst kampen mot RBK. I forhold til arbeidstillatelse.

Når HamKam kan slå Særp 7-1 borte, så burde vi klare 2-1...så tipper det. Selv om vel Særp har et litt sterkere lag i år. Få dem ned på jorda igjen etter en brukbar start mot et middelmådig Molde.

Han er spilleklar på NFF sine sider, og jeg tror ikke det går gjennom før arbeidstillatelsen er på plass. 
Så regner med at han er i tropp i morgen.
Svar
(Igår, 02:31 PM)Gøypålandet Skreiv:
(Igår, 01:09 PM)Caanradi Skreiv: Sikkert Nogueira som ikke er klar. Er vel ikke klar før tidligst kampen mot RBK. I forhold til arbeidstillatelse.

Når HamKam kan slå Særp 7-1 borte, så burde vi klare 2-1...så tipper det. Selv om vel Særp har et litt sterkere lag i år. Få dem ned på jorda igjen etter en brukbar start mot et middelmådig Molde.

Han er spilleklar på NFF sine sider, og jeg tror ikke det går gjennom før arbeidstillatelsen er på plass. 
Så regner med at han er i tropp i morgen.

Så bra! Godt å høre. Bare jeg som er en avventende pesimist Wink
Svar
Rosenborg er ikke ute de første 15, og de driter også i stilleaksjonen. Når ikke alle gjør det, har det ingen effekt. Bare å drite i det i morgen.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 8 Gjest(er)