Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Sparta onsdag 12.02.25. kl. 1830
Tre kamper denne uka. 

Onsdag 12.02. kl. 1830 VIF - Sparta  Vålerenga - Sparta, 12.februar

"Super-Fredag" 14.02. kl. 1900 VIF - Lørenskog (her er det 2 for 1 på billettene)  Vålerenga - Lørenskog, 14.februar

Søndag 16.02. kl. 1700 Stjernen - VIF

Ingen av våre var på landslaget i helga som gikk. Får håpe de har brukt uka til å lege skader og trene godt. Mot Storhamar forrige helg manglet vi Rokseth, Olimb, Brekke Henriksen og Seb Johansen.

Jørgen Myhre som har vært på utlån til Stjernen kommer tilbake denne uka. Mulig vi ser han allerede onsdag.

Lørdag 15. februar er siste dag for overganger. Frisk har hentet hjem meget gode Viktor Granholm. Oilers skal hente en forward fra Nord-Amerika. Vi har full kvote ift importer. Tviler på at vi karer å finne en norsk forsterkning. Men har hørt et rykte. Vi får bare vente å se.

Tabellen  EHL Standings - Hockey/Norway Vår kamp mot Sparta er en hengekamp. Hvis vi tar 3 poeng onsdag er vi 5 poeng bak Frisk og 3 poeng bak Oilers. Vi har hjemmekamp mot Oilers torsdag 20.02. og bortekamp mot Frisk lørdag 22.02. Til sammen har vi 7 kamper igjen. Jeg tror det kreves 7 seire for å klatre opp fra den meget skuffende 4. plassen vi har nå.

Har vi trua??

Tar med denne. Mot Lillehammer lørdag 1. mars. Alle billetter koster bare 1 kr.

Velkommen til «Kampen for alle» https://www.vif-hockey.no/article/2tlasr6-49ejd/view
Svar
VIDEO: Glede og energi før innspurten!

https://www.vif-hockey.no/article/qw4asri-49ejd/view

PS! Billettsalget inn mot Sparta-kampen har gått litt tregt. Hvis det ikke skjer noe spesielt siste døgnet tipper jeg vi blir 2300-2500.
Svar
Laget er klart. Vi mangler backene Rokseth og Rosdahl. Herman Mowe får sjansen igjen i par med Gabriel Koch. Alle 14 forwards er med. Det betyr at vår beste spiller Mathis Olimb er tilbake i 1. rekka med Haag og Karterud. Olimb veldig viktig spiller for oss. Jørgen Myhre ikke i troppen. Mulig han spiller en siste kamp på utlån til Stjernen fredag.
Svar
Andre med problemer med TV 2 Play? Gjerne kjapt svar. Takk.
Svar
(02-12-2025, 08:39 PM)Ettlagioslo Skreiv: Andre med problemer med TV 2 Play? Gjerne kjapt svar. Takk.

Så ikke denne før nå, men jeg hadde ingen problemer idag - bortsett fra at lyden kommer 1-2 sekunder før bildet, som alltid på TV2 Play.
Jeg har sendt inn så mange klager men ingenting hjelper. Dette gjelder forøvrig ALT på TV2 Play uansett hva det måtte være. 
Mulig feilen ligger hos meg, men det er flere som klager på dette og de sier "de er på saken" uten at noe skjer.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)