Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Lørenskog fredag 14.02.25. kl. 1900
"Superfredag". Noe klubbene ønsker å teste ut. Vi er vant til kamper torsdager og lørdager. Hvis man spiller fredag blir den andre av ukas kamper spilt søndag. Som nå hvor vi skal spille borte mot Stjernen søndag. 

Jeg er usikker på om fredag er en god dag. Folk har sine vaner. Og man bør snakke med spillerne. Hvis de må spille fredag og søndag må de også trene på lørdagene og de mister søndag som fridag. Jeg vil tro de er glade for at de har fri samtidig med familie og venner. Men man kan gjøre som denne sesongen og begrense det til to "Superfredager" (fen første var i november).

Tabellen  EHL Standings - Hockey/Norway

Det er fortsatt en mulighet for at vi kan bli nummer to. Da bør følgende inntreffe. Vi må ta 18 poeng på de siste seks kampene. Det betyr at vi bl.a. må slå Oilers hjemme neste torsdag, og vi må vinne borte mot Frisk neste lørdag. Så må vi ha hjelp av Storhamar. Det spørs hva de legger i de siste kampene, de blir seriemestere snart, men jeg tror de kan vinne mot både Oilers og Frisk. Storhamar har hjemmekamp mot Oilers 27. feb og bortekamp mot Frisk i siste serierunde 1. mars. 

Mot Sparta manglet vi Daniel Rokseth og Linus Rosdahl. Skal ikke være snakk om skader men at de har hanglet litt.

PS! Det er et bra billettilbud. 2 for 1.  Vålerenga - Lørenskog, 14.februar
Svar
Overtallsspillet blir bare verre og verre. Andersson rokkerer og rokkerer. For en fjompenisse han er.
Jeg er så drittlei av å se det konstant grimme trynet hans når han er i linsa. Han kan jo ikke ha det bra?
Ser jo ikke ut som om gutta har troa på han heller, og da blir det kun middels hele veien.

Kjenner jeg er sånn passe lei hele hockey-opplegget. Sitter og irriterer meg over kommentatorene også, noe jeg forøvrig har gjort hele sesongen. De som er på Jordal er de verste sammen med de i Stjernehallen. Makan til folk.
Han ene gjøken som ikke klarer å fore oss en setning uten å overdrive maksimalt. Det heter ikke "Vålenga hadde en sjanse", men det er heller ikke "Vålenga hadde en stor sjanse", neida, dusten skal trøkke på og kalle det "Vålenga hadde en ekstremt stor sjanse". Han gjør jo faan meg alt for å holde kjeften igang og overdriver hele veiein.
Sorry for at jeg ikke husker navna på gutta, men han andre da, som ikke klarer å avslutte en setning uten å heve stemmen på siste ordet. "Det er veldig ufortjent om Vålenga tar LED'EL'SEN", gjerne med et eller to ekstra trykk i siste ordet. "Dette kan bare gå OPP!!"- La oss få nyte hockey uten all pisspraten.

I tillegg er alltid lyden i forkant av hendelsen, sukk.

Som dere skjønner, frustrert gammal grinebiter her. Hadde enda Vålenga-spellet varma ......
Svar
Tredje periode er vel kanskje det verste jeg har sett noen gang, motstander tatt i betraktning.
Du verden så dårlige vi er.
Svar
Sjansen for å avansere til 2. eller 3. plass økte i kveld etter at Sparta tok en sterk borteseier mot Frisk.

Som jeg har skrevet kan vi nå ta 2. plassen om vi tar 15 poeng på de siste fem kampene.

Skriver litt mer om dette i kamptråden for bortekampen mot Stjernen søndag. Kamptråd kommer lørdag kveld.

16.02.2025
17:00
EHL
Stjernehallen
Stjernen Hockey Fredrikstad Elite
- - -
Vålerenga Ishockey Elite

20.02.2025
19:00
EHL
Jordal Amfi
Vålerenga Ishockey Elite
- - -
Stavanger Ishockeyklubb

22.02.2025
18:30
EHL
Varner Arena
IF Frisk Asker Hockey
- - -
Vålerenga Ishockey Elite

25.02.2025
18:30
EHL
Nordkraft Arena
Narvik Ishockeyklubb
- - -
Vålerenga Ishockey Elite

01.03.2025
16:00
EHL
Jordal Amfi
Vålerenga Ishockey Elite
- - -
Lillehammer

Tabellen https://www.flashscore.com/hockey/norway...le/overall
Svar
Du verden, jeg mener, Flemmern, jeg er helt enig med deg. Kommentatorene er noe for seg selv. Ellers; 3 deilige poeng mot et svakt lag.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)