Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd Stjernen - VIF søndag 16.02.25. kl. 1700
Jeg gir meg ikke.. jeg insiterer på å skape litt spenning om 2. plassen. Vi har fem kamper igjen. Alle må vinnes. 15 poeng. 

16.02.2025 17:00 Stjernen Hockey  - - - Vålerenga

20.02.2025 19:00 Vålerenga - - - Stavanger Oilers

22.02.2025 18:30 Frisk Asker - - - Vålerenga

25.02.2025 18:30 Narvik - - - Vålerenga

01.03.2025 16:00 Vålerenga - - - Lillehammer

Tabellen https://www.flashscore.com/hockey/norway...le/overall

Vi ser her at Oilers har en kamp mer spilt etter at de vant i Narvik lørdag. Men det utlignes når vi spiller mot Stjernen søndag.

Det er fortsatt en mulighet for at vi kan bli nummer to. Da bør følgende inntreffe. Vi må ta 15 poeng på de siste fem kampene. Det betyr at vi bl.a. må slå Oilers hjemme torsdag, og vi må vinne borte mot Frisk lørdag. Så må vi ha hjelp av Storhamar. Det spørs hva de legger i de siste kampene, de er allerede seriemestere, men jeg tror de kan vinne mot både Oilers og Frisk. Storhamar har hjemmekamp mot Oilers 27. feb og bortekamp mot Frisk i siste serierunde 1. mars. Men, en kamp om gangen. Vi vet mye mer etter kampen mot Oilers torsdag i Jordal Amfi. Da kan vi være bare to poeng bak Frisk før den viktige kampen i Asker lørdag.

2. plass vil bety at vi trolig møter Lørenskog eller Lillehammer i kvartfinalen. Og vi slipper Storhamar i semifinalen.

PS! Mot Lørenskog fredag manglet vi Rokseth, Haag og Karterud. Det skal ikke være snakk om skade for de to siste.
Svar
0-6 og tre enkle poeng, som forventet.
Nå gjenstår det to beinharde kamper som rett og slett må vinnes - før vi runder av med litt roligere motstand i de to siste før sluttspillet.
I Lørenskog endte det 5-6 i ordinær tid mot Frisk Asker, dessverre for vår del..
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)