Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamp: Vålerenga-Viking 22/2 17:00
(02-22-2025, 07:51 PM)Østblokka Skreiv: Brajanac med to mål mot topp 3 Eliteserielag, men i følge et par av eksperten her inne er han ikke god nok for Eliteserien.

Åjår, Brannsupporter'n ja. Vi tar vel seriegull også nå?
Det folk her inne har sagt er vel at han ikke har prestert på øverste nivå tidligere, og at han er en spiller som ikke her spisskompetanse til å gjøre ting alene.
Han er jo ikke rask, teknisk eller god i relasjonsspillet. I OBOS holder det å være en "tap-in"-mann når vi var overlegne, men i ES vil vi forsvare oss mer og da kommer ikke Braj til å putte samme antall mål. 
Er vel bare du som klarer å bøye den glasskula den retninga, men all ære til deg.
Svar
Ja,da ble det neppe kontrakt på prøvespilleren i forsvar

2 gule og rett ut,siste gule var streng..
Svar
(02-22-2025, 09:01 PM)Flemmern Skreiv:
(02-22-2025, 07:51 PM)Østblokka Skreiv: Brajanac med to mål mot topp 3 Eliteserielag, men i følge et par av eksperten her inne er han ikke god nok for Eliteserien.

Det folk her inne har sagt er vel at han ikke har prestert på øverste nivå tidligere, og at han er en spiller som ikke her spisskompetanse til å gjøre ting alene.
Han er jo ikke rask, teknisk eller god i relasjonsspillet. I OBOS holder det å være en "tap-in"-mann når vi var overlegne, men i ES vil vi forsvare oss mer og da kommer ikke Braj til å putte samme antall mål. 
Er vel bare du som klarer å bøye den glasskula den retninga, men all ære til deg.

Du kan vel gi han litt cred for og faktisk være på plass veldig ofte? Selv om han liker å trøkke trynet ned i både gress og kunstgress.
Svar
(02-22-2025, 09:28 PM)Ettlagioslo Skreiv:
(02-22-2025, 09:01 PM)Flemmern Skreiv:

Du kan vel gi han litt cred for og faktisk være på plass veldig ofte? Selv om han liker å trøkke trynet ned i både gress og kunstgress.

Joda, det har jeg aldri sagt heller at han ikke er. Det som er poengtert i debatten rundt spisser er at vi kommer til å ligge mer bakpå kommende sesong og at Braj ikke kommer til score like mye som forrige sesong.
Vi har jo en midtbane som ikke scorer for mye, og er derfor avhengig av at vi har en spiss som scorer. Selvfølgelig er det mulig å vinne serien ved å score 25 mål totalt, men jeg tror ikke det skjer for å si det sånn.
Bare for å understreke det, Braj er ingen rævva spiller, men jeg tror ikke han er den som putter masse mål for oss i Eliteserien.
Klarer vi å legge trykk på motstander, kan det være at han fortsetter å score mål. Jeg ser bare ikke at det skjer, men måtte jeg ta feil og han blir toppscorer. Ingenting er bedre enn at han lykkes.
Svar
Nå er vel jeg av den mening, at jeg tror vi kommer til å styre mange kamper (og flere), enn det du tror. Som i dag mot Viking. Det er vi som tar tak, og presser de bakover i store deler av matchen. Oppløftende, selv om treningskamper er treningskamper.
Svar
3 viktige ting i dag: mer kompakte linjer. Mindre asymmetrisk team. Høy intensitet av press etter tap av besittelse. Et nivå over hvordan vi fullførte OBOS, helt klart.

En annen viktig ting var endringen til 3241 som jeg virkelig liker, selv om Lange hadde vanskeligheter bak. Og jeg tror ikke motstanderen ikke prøvde, de var bare ikke gode nok.
Svar

Bra kamp av Brajanac med flere. Ikke forvent at det blir like enkelt i serieåpninga, Viking stilte reservepreget i dag.
Svar
De hadde vel noe skadeproblemer, og sparte én? Vi bytta vel 7-8 stykker selv i 2. Omgang.
Svar
Får bare håpe Tshiembes kjenning virkelig ikke er mer enn det.
Synd han ikke fikk sin debut i går.
Har jo Håkan sin "kjenning" fra i fjor friskt i minnet.
Men det var jo en annen historie.
Kjenner ikke Tshiembes skadehistorikk, men ved første øyekast så virker han robust. Lov å håpe at han kan bidra snart.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)