Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Enga - Godset
Starter nå klokka 12.00. Veldig kjedelig tidspunkt for mange.

Laget;

https://www.vif-fotball.no/nyheter/ellever-n-mot-godset
Svar
(03-07-2025, 12:41 PM)Ettlagioslo Skreiv: Starter nå klokka 12.00. Veldig kjedelig tidspunkt for mange.

Laget;

https://www.vif-fotball.no/nyheter/ellever-n-mot-godset

Ja særlig siden tv2 play ikke viser kampen. Trodde de viste det meste som direktesport viser jeg, men fant den ikke der. Så har noen tips er jeg evig takknemlig for å få se den i opptak. 

Sterk 11er, men også bekymringsverdig lang skadeliste. De skriver: 

Christian Borchgrevink, Lorents Apold-Aasen, Kevin Tshiembe, Petter Strand, Elias Hagen, Stian Sjøvold Thorstensen og Omar Bully er fortsatt utilgjengelig for spill, og Jacob Storevik er i begravelse.

Man blir stadig mer urolig for hvor alvorlig skaden til Kevin egentlig er.

Det viktigste er vel at vi unngår skader i denne kampen, men jeg sier aldri nei til at spillerne våre fortsetter å skåre og bygge selvtillit og det hadde vært veldig fint om Pallas hadde en god kamp etter at han skuffet litt sist.

Det kunne ha vært verre vi kunne ha vært Viking. Som vi møter i første runde. Der sprer panikken seg  Espen Astor Iversen, Viking | Nå begynner det å haste, Viking
Svar
Hva faan er det Direktesport driver med da? Først starter kampen med kamera zoomet helt ut, som viser venstre side av banen. Her ser vi 3-4 minutter før skjermen går i sort.
Fantastiske greier og vi snakker 2025 ....

Da er skjermen tilbake, og det sitter tydeligvis en fyr bak kamera og nå Smile
Svar
Helt håpløst
Svar
2 ganger har vi skutt i medspiller, hvor det hadde blitt mål og en i tverrligger.
Vi har vært hakket bedre i første og burde ledet.
Svar
Synes vi skaper mye og det virker som alle gutta er påskrudd. Solid av Bjørdal som vanlig. Kiil bunnsolid. Sjåtil jobber godt hjemover etter å ha mistet ballen. Sørensen nære flere ganger. Riisnæs med flere fine involveringer.
Svar
Fikk bare sett siste kvarteret av 1. omg og det var jo nærmest enveiskjøring av Enga. Utrolig å ikke sette ballen inn på trippelsjansen et par minutter før pause.

Sånn ellers bekymringsfullt med alle skadene, ja.
Tshiembe hadde jo bare en liten kjenning(visstnok) for et par uker siden...jaja.
Svar
Er det bare meg eller er han kommentatoren ekstremt slitsom? Ser nå reprisene i pausa, på repeat, og fyren skriker som om det var VM finalen jo.
Svar
For et forsvarsspill
Svar
Jeg skal være kort, siden resultatet ikke var akkurat bra.

Vi oppfører oss på en veldig angripende måte, og skaper mange sjanser, kombinasjoner og interessante spill. For å spille slik tar vi en høy risiko i forsvar. Jeg personlig LIKER det IKKE, for Bjørdal scorer ikke mål, Riisnæs scorer ikke mål og våre avgjørelser på siste tredjedel er mildt sagt tvilsomme. Vi gikk glipp av mange enkle mål, og når vi scoret, tok våre egne spillere på seg å blokkere skuddene.

Vi er gode i posisjonsforsvar, slik vi var i fjor. Vi er gode i overgangen, i lange pasninger, slik vi var i fjor. Men vi kan ikke ha det samme avslappede spillet som vi hadde i OBOS og tro at motstanderne våre kan score 1 og vi scorer 3.

Sørensen veldig bra. Sjøeng blir stadig bedre. Hvis Brajanac fortsetter med dette, vil han se Rijks spille før juni.

Taktisk har vi det bra, det er filosofien som plager meg.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)