Trådvurdering:
  • 5 stemmer - 2.4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bakke ut
(05-05-2026, 01:33 PM)Kroken Skreiv: Bra @nilsdn spesielt at hovedtrener i utgangspunktet skal være nettopp det og ikke alt mulig annet.

Nå viser jo RBK at de har et handlekraftig styre og svensken har vel hatt omtrent like lang tid som Bakke nå. Håper som noen er inne på at vi nå har mer fotballfaglig kompetanse i vårt styre, men her er vel mer utfordringen rammene som «det andre styret», setter.

Eierkonstellasjon kan også være en del av våre grunnleggende utfordringer…

Ja, det tror jeg nok også du har rett i.

I England, som jeg sammenliknet med. Men også i de fleste andre land så har man en eier. Som helt klart må regnes som en slags profesjonell part (selv om profesjonaliteten sikkert varierer da). De er altså interessert i det langsiktige og tok/tar avgjørelser basert på det.

Her kommer jo Norge i en slags mellom 2 stoler type ting. For her sitter det jo i utgangspunktet ikke så proffe folk. Dessuten kan de jo ikke budsjettere med å gi treneren sparken, så de pengene må jo komme fra et sted. Så ansvaret blir ganske pulverisert. Det er sikkert ikke så enkelt for helt vanlige folk å skulle vite hva som er riktig tidspunkt for å kvitte seg med treneren. Og i tillegg må de ta turen innom AS'et for å høre om de kan få penger til det, om de i det hele tatt lander på den konklusjonen da.

Dessuten er det jo kanskje egentlig litt uklart om det faktisk er styrets avgjørelse eller Jokkes.
Svar
Dobbeltpost
Svar
https://www.vif-fotball.no/nyheter/jeg-f...-valerenga

Bakke ferdig
Svar
Dæven, vi evna å ta grep...
Svar
(05-06-2026, 10:57 AM)Loffen Skreiv: Dæven, vi evna å ta grep
Kred til styret for dette. Jeg er overrasket! 
Men er lettet over at de ser alvoret og tar grep nå. 

Det er utrolig viktig. Nå er det mange spennende kandidater på markedet..
Så det blir like viktig at vi treffer riktig med valg av trener nå.
Svar
Ser ut til at dem leser forumet. Smile
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)