Tråder: 1
Ble medlem: Sep 2024
Omdømme:
2
Jeg synes også at Kalle Ekelund sin tid i Vålerenga bør være over. Men blir veldig lite overrasket om han er med videre.
Rokseth, Bonsaksen og Koch håper jeg er med videre. Rosdahl blir for veik hvis vi ønsker å ta opp kampen med Storhamar.
Teppo har vel vært veldig god med unntak av forrige sesong. Finner han tilbake til gamle takter blir det en bra erstatter for Karlsson.
Hvordan gjorde Lunde Hermansen det i Frisk forrige sesong? Poengmessig ser jeg at det var helt ok.
Blir fint å få inn en ny poengback hvis dette med Larsson stemmer.
Tråder: 2
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
8
Synd med Haag og Lepaus,men litt tid hadde det blitt veldig bra!Spennende å se hva de drar opp av hatten!
Tråder: 5
Omdømme:
61
Vet ikke om jeg liker å kvitte oss med Haag og til dels Lepaus, uten at man vet hvem som kommer.
Vi har en rekke andre spillere som burde vært sparka ut, selv med kontrakt - lenge før de nevnte.
Tråder: 0
Omdømme:
25
Ingen stor overraskelse at utlendingene forsvinner. Tallene i grunnserien er ikke så gærne, men det var mest mot svakere motstand. Dessverre falt disse helt gjennom da det gjaldt som mest. En ting som er en felles mangel hos alle utlendingene vi har hatt i år er for dårlig fart på jerna, et område vi må forbedre til neste sesong. Vil tro at treningsiver, holdninger kanskje har vært en del i avgjørelsen om å ikke forlenge?
5 utlendinger skal nå erstattes. Skal godt gjøres å treffe på alle 5, men det må være kvalitet som kommer inn denne gangen. Håper også at vi ikke bare plukker spillere som har vært i andre norske klubber før.
Synd, men forståelig at Didrik er ferdig. Etter alt å bedømme en skikkelig kjernekar og humørspreder. Dessverre står ikke produktet på isen helt i stil og tempoet blir litt for raskt for han. Han er også en markert mann av dommerne og fikk flere utvisninger kun basert på navn og rykte. Frustrerende for spilleren selv og for laget som må spille undertall. Takk for minnene Didrik!
Skal vi tippe Lunde Hermansen sa nei til VIF? Tipper han ikke ble lovet topp 6 spilletid og at det fort kan ha vært avgjørende.
Har også nå hørt hockeypodden der Folle sier at Ekelund er med videre. Rart spør du meg. Vi vet vi må gjennom et generasjonsskifte og dette hadde vært en ypperlig anledning på å begynne på en utskiftning som vi vet kommer snart.
Nitten.no var ute med en melding på x der brødrene Olimb var fotografert sammen på et bilde i Vålerengagenser med teksten: ✍️ 17 år etter han forlot Jordal er Ken André Olimb (36) tilbake i Vålerenga der han sist spilte sammen med storebror Mathis i 06/07-sesongen?
Meldingen er senere slettet, men vil tippe det kommer noe offisielt fra klubben rimelig kjapt. Skadefri kan man ikke ta sjansen på å ikke signere Kenna.
Tråder: 2
Omdømme:
8
Signering imorgen kl 12.Tipper det er Kenna