Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2025
(04-18-2025, 02:37 PM)Wild Touch Skreiv: Jeg tror han mener det. Han er ikke alene om det heller. Men det gjør meg ingenting. Jeg går på sak (boikotten) og han går på at jeg mener noe om saken, som jeg angivelig har mindre rett til å mene noe om, fordi jeg har bodd i Tyskland i 26 år, og ikke kan komme på så mange kamper. Mulig jeg har mindre mulighet til å påvirke, men skal gjøre mitt når jeg synest det trengs, som f.eks å skrive om det her, eller hvis jeg skulle få sjangs, møte opp på årsmøter i VFE. (Der er jeg medlem)
Ikke noe som en god stråmann når man skal argumentere sak, nei...

Om noen sitter i sofaen og klager på at jeg ikke var kamp så preller det av som vann på gåsa. Det er uansett spesielt å se lav selvinnsikt på fullt volum, men for all del kjør på. Er det noe vi som går på kamp opplever så er det tv-tittere som skal bestemme hva som er best for oss.
Svar
Det er endel her på forumet som har skrevet at det er like greit å bli slått ut i første runde, som senere i cupen.
Jeg for min del synes det er jævlig trist at vi som eneste eliteserielag ikke skal spille kamp idag.
Svar
(04-24-2025, 04:32 PM)Oldtimer Skreiv: Det er endel her på forumet som har skrevet at det er like greit å bli slått ut i første runde, som senere i cupen.
Jeg for min del synes det er jævlig trist at vi som eneste eliteserielag ikke skal spille kamp idag.
Helt enig, trist..

Jeg mener også at det er mye rart som skjer med boikott av kamper, etc. Vi lager god stemning, samtidig er jeg sikker på at andre lag får mer gratis av dommeren når publikum reagerer på en hendelse på banen, vi synger videre som ingenting har skjedd.

Jeg får forhåpentligvis lov til å mene noe siden jeg er på kampene våre, hjemme og borte..
Svar
(04-24-2025, 04:32 PM)Oldtimer Skreiv: Det er endel her på forumet som har skrevet at det er like greit å bli slått ut i første runde, som senere i cupen.

Hvor har du sett det? Selvsagt er det kjipt, men du får hoste opp de innleggene du snakker om. Kommer ikke på noen, og hvem innsender var. Få se.
Svar
(04-24-2025, 05:27 PM)Ettlagioslo Skreiv:

Hvor har du sett det? Selvsagt er det kjipt, men du får hoste opp de innleggene du snakker om. Kommer ikke på noen, og hvem innsender var. Få se.

Gidder ikke lete gjennom hele forumet, men tror ihvertfall Bohem har skrevet det hvis jeg ikke tar helt feil.
Svar
Tenkte det ja.

Tenkte det ja. Kan ikke huske ett eneste eksempel, men det var visst "endel" ja. Ok.
Svar
(04-24-2025, 05:37 PM)Oldtimer Skreiv:

Gidder ikke lete gjennom hele forumet, men tror ihvertfall Bohem har skrevet det hvis jeg ikke tar helt feil.

Joda bekrefter at jeg skrev det. 
Er litt fattigmanns trøst, har aldri håpet at klubben vår skal tape og skulle selvsagt ønske at vi vant cupen. Skal man først ryke ut så er det mer ydmykende å ryke i første runde, men å komme til semien gir oss ikke så mye mer enn å ryke tidlig. 
Og jeg tror vi har en fordel av at Kristiansund er i Trondheim i dag, mens vi får en full treningsuke før kampen søndag. 
Vi får satse på at vi vinner finalen om to år. 
Som supporter vil jeg gjerne ha så mange kamper som mulig.
Svar
In other news så leder Sarpsborg 08 1-5 over Gamle Oslo(eller nye B/G) om du vil.
Svar
(04-24-2025, 06:05 PM)Bohem33 Skreiv:
(04-24-2025, 05:37 PM)Oldtimer Skreiv:

Joda bekrefter at jeg skrev det. 
Er litt fattigmanns trøst, har aldri håpet at klubben vår skal tape og skulle selvsagt ønske at vi vant cupen. Skal man først ryke ut så er det mer ydmykende å ryke i første runde, men å komme til semien gir oss ikke så mye mer enn å ryke tidlig. 
Og jeg tror vi har en fordel av at Kristiansund er i Trondheim i dag, mens vi får en full treningsuke før kampen søndag. 
Vi får satse på at vi vinner finalen om to år. 
Som supporter vil jeg gjerne ha så mange kamper som mulig.

Da var det én altså. Og jeg skjønner hva du mener.

Men jeg ble fortalt "endel". Men det er bare piss. Alle raste, så innlegget virker mere som å gni det inn, ovenfor medsupportere. Passe stusselig.
Svar
Molde sliter..

10-10 etter 20 straffer foreløpig..
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)