Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Ham-Kam. 16. Mai.
Strand var god i dag! Han og Lange fant hverandre mye. Lange kom inn både på første og bakre. Ekstremt synd at han måtte ut, håper han kommer raskt tilbake. Brajanac vant mange fler dueller som oppspillspunkt i dag enn han har gjort hittil i år, men ellers dårlig. Hvis du først skal være tap in-konge, MÅ den han skal tappe inn sitte! Og sjekk forskjellen i evne til å dra med seg ball i fart på Thorvaldsen og de andre. Egen liga! Tshiembe er opplagt ny kaptein.
Svar
2 av våre viktigste spillere ute fra start, en ut tidlig i kampen. Stallen ikke god nok for øvre halvdel av tabellen. Tror vi må forberede oss på en spennende sesong, i negativ sammenheng. Til.dem.som.har mast om Reiks fra start, tror jeg kveldens kamp beviste at han ikke er bedre en Moa, og at det ikke er krise lagledelse. Dem har ikke bedre spillere dessverre. Vi er nødt til å finne en god spiss. Drit i forsvaret, denne sesongen er en transport etappe uansett, så finn en som kan gi oss litt jubel i det minste.
Svar
(1 time siden)Wild Touch Skreiv: Til.dem.som.har mast om Reiks fra start, tror jeg kveldens kamp beviste at han ikke er bedre en Moa, og at det ikke er krise lagledelse.  

Moa har mer å tilby enn Rijks og bør fortsette å være første valg frem til vi henter ny spiss.
Svar
Sjøvold skinner litt fordi Kamma-spillerne er slitne, ville trolig ikke hatt samme effekt fra start.Hagen styrer tempo godt, og løser en for ham uventet Bjørdal-rolle tidvis godt. Strand strålende. Sørensen starter bra, men tok mindre og mindre defensivt ansvar, så det var et helt ok bytte. Synd vi ikke har gode nok innbyttere.

Vi har 60% ball og 23 skudd i kampen. 11 av de innenfor 16.

Dette kan snus.
Svar
(1 time siden)Wild Touch Skreiv: 2 av våre viktigste spillere ute fra start, en ut tidlig i kampen. Stallen ikke god nok for øvre halvdel av tabellen. Tror vi må forberede oss på en spennende sesong, i negativ sammenheng. Til.dem.som.har mast om Reiks fra start, tror jeg kveldens kamp beviste at han ikke er bedre en Moa, og at det ikke er krise lagledelse.  Dem har ikke bedre spillere dessverre. Vi er nødt til å finne en god spiss. Drit i forsvaret, denne sesongen er en transport etappe uansett, så finn en som kan gi oss litt jubel i det minste.

Enig i det meste du skriver her, men det er forskjell på små eller middels innhopp og å starte fast. Braja har starta de fleste kampene, Rijks har ikke fått samme muligheten. Så litt tidlig å avskrive ham helt.

Vi får ikke inn noen ny spiss før i august, og nå synes jeg hysjeren har fått nok sjanser. På tida at Rijks får sjansen til å spille seg inn.

Bakke skal jeg ikke si noe om. Ennå.
Svar
Vi har tydeligvis et spissproblem. Brajanac er for dårlig teknisk, er treg og skaper minimalt. Vi må ha minst 1 spiss i neste overgangsvindu. Fillip Torvaldsen var virkelig et friskt pust. I starten av 2.omgang skapte han masse på egenhånd. Herlig om også Obasi kunne kommet i gang slik vi fikk flere kreative å spille på. Ellers mener jeg at alle kamper i år viser at vi ikke scorer på høye innlegg fra siden. Størst sjanse fir mål når ball spilles langs bakken. Håper det snur snart!
Svar
(1 time siden)Wild Touch Skreiv:  Drit i forsvaret, denne sesongen er en transport etappe uansett, så finn en som kan gi oss litt jubel i det minste.

Dette blir nok langt ifra noen transportetappe. Kampen idag har jeg sett mange ganger før, kjennetegnes ved at motstander kun trenger å skape en sjanse per mål vi skårer for å få 1 poeng, evt skape en sjanse eller to uten at vi skårer for å få 3 poeng. 

Ett lyspunkt i det minste, og det er at vi har en spiller i Thorvaldsen som kan gjøre laget litt mindre uforutsigbart, men det holder ikke. 

1,25 mål i snitt per kamp
1 mål skåret av spiss totalt

Kan like gjerne prøve Kili på topp neste kamp. Fart, innsats og hodestyrke i det minste.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: andgus, Fredmidt, 24 Gjest(er)