Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga - Kristiansund lørdag 22.11.25 kl 16
Siste hjemmekamp i 2025
For oss handler det om ære og en teoretisk 5.plass som kanskje kan gi Europa-kvalik.
Men altså den teorien er ganske tynn.

Det som er sikkert:
Med seier kan vi dårligst bli nr 8.
Men jeg tror RBK taper i Tromsø i morgen så dermed betyr seier at vi dårligst blir nr 7.
Fredrikstad har igjen Viking og Glimt - det stinker det 2 tap av - så da betyr seier idag mest sannsynlig at vi dårligst blir nr 6.
Jeg hadde tatt 6.plass lett før sesongen - så er det irriterende å tenke på en bunke duste poengtap som kunnet tatt oss enda høyere.

Kristiansund trenger 1 poeng for å sikre kontrakten da Bryne fort kan vinne sine 2 siste.
Jeg er derfor litt redd for at Kristiansund er mer motivert enn våre gutter.
Men altså, på en normal dag skal vi vinne denne.
Selv uten Ambina og Vini.

Tipper/håper på følgende lag:
Hedvall
Hedenstad - AKO - Ivan - Pallas
Bjørdal - Sjøvold - Lange
Strand - Grunde - Sørensen

Så håper jeg det blir rom for en god bunke minutter både på Promise og Apold-Aasen
Svar
(11-22-2025, 11:08 AM)Loffen Skreiv: Siste hjemmekamp i 2025
For oss handler det om ære og en teoretisk 5.plass som kanskje kan gi Europa-kvalik.
Men altså den teorien er ganske tynn.

Det som er sikkert:
Med seier kan vi dårligst bli nr 8.
Men jeg tror RBK taper i Tromsø i morgen så dermed betyr seier at vi dårligst blir nr 7.
Fredrikstad har igjen Viking og Glimt - det stinker det 2 tap av - så da betyr seier idag mest sannsynlig at vi dårligst blir nr 6.
Jeg hadde tatt 6.plass lett før sesongen - så er det irriterende å tenke på en bunke duste poengtap som kunnet tatt oss enda høyere.

Kristiansund trenger 1 poeng for å sikre kontrakten da Bryne fort kan vinne sine 2 siste.
Jeg er derfor litt redd for at Kristiansund er mer motivert enn våre gutter.
Men altså, på en normal dag skal vi vinne denne.
Selv uten Ambina og Vini.

Tipper/håper på følgende lag:
Hedvall
Hedenstad - AKO - Ivan - Pallas
Bjørdal - Sjøvold - Lange
Strand - Grunde - Sørensen

Så håper jeg det blir rom for en god bunke minutter både på Promise og Apold-Aasen

Leste et sted at Lange er skadet, visst det stemmer så går kanskje Strand ned på midten og Thorvaldsen på kant. Evt Hagen inn på midten og Strand på kant.
Svar
Lange er skadet leste jeg også

Hagen-sjøvold-bjørdal er vel midten med Sørensen og Thorvaldsen på hver sin side

Været ser ut til og bli regn og sludd,så ballen stusser og spretter nok raskere i dag
Svar
Even er i troppen!!

https://www.vif-fotball.no/nyheter/siste...ena-i-2025

Lange er IKKE skadet og i start eleveren
Svar
Mye ballbesittelse og full kontroll så langt. Også kommet til noen farligheter.
Enorm støtte fra Blokka også. Da blir det som regel seier!
Svar
Ikke frispark før målet,hopper på Hedenstad
Svar
Kommentator Bø Tosterud nevner at Leander Alvheim trolig spiller uberettiget mot oss nå. Han har 3 gule kort fra Eliteserien + ett gult fra Obos-ligaen denne sesongen.
Blir det automatisk 3-0 til oss da?
Svar
(11-22-2025, 05:27 PM)Caanradi Skreiv: Kommentator Bø Tosterud nevner at Leander Alvheim trolig spiller uberettiget mot oss nå. Han har 3 gule kort fra Eliteserien + ett gult fra Obos-ligaen denne sesongen.

Håper i hvert fall at det ikke er vi som protesterer…spesielt ikke hvis vi taper.
Svar
Det som er bra med at Hagen starter er at han ikke kan byttes inn. Tydelig at Pallas ikke er god nok for dette nivået.
Svar
(11-22-2025, 05:27 PM)Caanradi Skreiv: Kommentator Bø Tosterud nevner at Leander Alvheim trolig spiller uberettiget mot oss nå. Han har 3 gule kort fra Eliteserien + ett gult fra Obos-ligaen denne sesongen.

Kåffa brukte en spiller som ikke var spilleberettiga mot Sogndal i cupen i fjor. Endte med 200 000 i bot og tellende resultat. Så det er vel bare NøFF som tjener på det.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 5 Gjest(er)