11-22-2025, 11:08 AM
Siste hjemmekamp i 2025
For oss handler det om ære og en teoretisk 5.plass som kanskje kan gi Europa-kvalik.
Men altså den teorien er ganske tynn.
Det som er sikkert:
Med seier kan vi dårligst bli nr 8.
Men jeg tror RBK taper i Tromsø i morgen så dermed betyr seier at vi dårligst blir nr 7.
Fredrikstad har igjen Viking og Glimt - det stinker det 2 tap av - så da betyr seier idag mest sannsynlig at vi dårligst blir nr 6.
Jeg hadde tatt 6.plass lett før sesongen - så er det irriterende å tenke på en bunke duste poengtap som kunnet tatt oss enda høyere.
Kristiansund trenger 1 poeng for å sikre kontrakten da Bryne fort kan vinne sine 2 siste.
Jeg er derfor litt redd for at Kristiansund er mer motivert enn våre gutter.
Men altså, på en normal dag skal vi vinne denne.
Selv uten Ambina og Vini.
Tipper/håper på følgende lag:
Hedvall
Hedenstad - AKO - Ivan - Pallas
Bjørdal - Sjøvold - Lange
Strand - Grunde - Sørensen
Så håper jeg det blir rom for en god bunke minutter både på Promise og Apold-Aasen
For oss handler det om ære og en teoretisk 5.plass som kanskje kan gi Europa-kvalik.
Men altså den teorien er ganske tynn.
Det som er sikkert:
Med seier kan vi dårligst bli nr 8.
Men jeg tror RBK taper i Tromsø i morgen så dermed betyr seier at vi dårligst blir nr 7.
Fredrikstad har igjen Viking og Glimt - det stinker det 2 tap av - så da betyr seier idag mest sannsynlig at vi dårligst blir nr 6.
Jeg hadde tatt 6.plass lett før sesongen - så er det irriterende å tenke på en bunke duste poengtap som kunnet tatt oss enda høyere.
Kristiansund trenger 1 poeng for å sikre kontrakten da Bryne fort kan vinne sine 2 siste.
Jeg er derfor litt redd for at Kristiansund er mer motivert enn våre gutter.
Men altså, på en normal dag skal vi vinne denne.
Selv uten Ambina og Vini.
Tipper/håper på følgende lag:
Hedvall
Hedenstad - AKO - Ivan - Pallas
Bjørdal - Sjøvold - Lange
Strand - Grunde - Sørensen
Så håper jeg det blir rom for en god bunke minutter både på Promise og Apold-Aasen