Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Lørenskog lørdag 2.12.23 kl. 1600
#1
Vi har vunnet alle 11 hjemmekampene denne sesongen. Den 12. seieren kommer mot svake Lørenskog. Det blir i så fall klubbrekord i antall seire på rad fra sesongstart.

Rekorden satt før laget ble født - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)

Lørenskog kom inn i ligaen med stor entusiasme, slo Storhamar og gjorde en bra kamp i Jordal Amfi i september (4-1). Men nå har de rast litt fra seg og drar på seg store tap mot topplagene. Senest 3-11 mot Storhamar torsdag. Men de vinner de viktigste kampene mot Comet og Ringerike som kan gi sluttspillsplass i stedet for nedrykkskval.'

Tabellen   EHL 2023/2024 Standings - Hockey/Norway (flashscore.com) Som vi ser er Skauen bare seks poeng bak Lillehammer og Frisk etter halvspilt serie.

PS! Veldig labert billettsalg inn mot denne kampen. 1400 billetter solgt fredag kl. 1200. Spørs om vi blir over 1800.

PS! Klubben kjører på med de ekstremt dyre billettprisene. Mot Stjernen i romjula. og mot Oilers 6, januar koster langsideplassene (nedre og øvre) hhv 350 kr og 375 kr. Billigste plasser er bak målene for 250 kr (FELT E nedre og øvre koster 175 kr, og aktiv sitte felt 205 koster 225 kr).
Svar
#2
Tolv hjemmeseire og ny klubbrekord? - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)

Iflg Nitten.no mangler vi: Mark Auk, Daniel Bøen Rokseth, Gabriel Koch og Didrik Nøkleby Svendsen.
Svar
#3
Historie skrevet i Jordal Amfi - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)

PS! Er det noe vits med disse kamptrådene? Vurderer å kutte ut.
Svar
#4
(12-03-2023, 01:35 AM)sorum2 Skreiv: Historie skrevet i Jordal Amfi - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)

PS! Er det noe vits med disse kamptrådene? Vurderer å kutte ut.

Jeg synes det er veldig bra med kamptråder, og det synes nok de fleste andre også.
Så jeg håper virkelig du fortsetter Smile
Svar
#5
Jeg er en av de som alltid sjekker forumet for å lese litt om folks tanker før kampene. Vet det er flere som setter pris på å kunne lese litt her før kamp. Så jeg håper du fortsetter!
Svar
#6
Leser alt... ikke like flink til å skrive selv Smile
Svar
#7
Samme her! leser alt.
Svar
#8
Selvom Lørenskog ikke er alverdens motstand opplever jeg at det defensive spillet, som tydelig har falt litt etter Rokseth ble ute, fremsto som litt mer stabilt enn de forrige kampene. Nielsen hadde vel mye istid og gjorde en god kamp. Har dere noe inntrykk av når Rokseth er tilbake?

Hvordan ser dere på sjansene for 3 poeng mot storhamar tirsdag, både med og uten Rokseth?
Svar
#9
(12-03-2023, 01:35 AM)sorum2 Skreiv: Historie skrevet i Jordal Amfi - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)

PS! Er det noe vits med disse kamptrådene? Vurderer å kutte ut.

Absolutt en höydare med kamptråder! Fint å få en update på troppen, og dine tanker før kamp. Du gjør en super jobb, så vær så snill å fortsett! Smile

Storhamar i kveld blir en nøtt. Krysser fingrene for at Rokseth er tilbake, og at vi kan være strukturerte bakover og slippe Storhamar til få sjanser. Offensivt vet vi at vi har gode kvaliteter. Vi har fem spillere på laget som i snitt gjør over et poeng per kamp. Nå er det klart at storseiere mot lag som Comet og Lørenskog pynter litt på statistikken, men jeg syns vi se vasse ut fremover i år.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 2 Gjest(er)