Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Kamptråd VIF - Sparta lørdag 9.12.23 kl. 1600
#1
Siste kamp før jul. Neste uke er det landslagspause og Breivold, Rokseth og Olsen skal med A-landslaget til Slovakia. 

Motstander Sparta er normalt en vanskelig motstander. Mange gode spillere. Men de har skuffet sitt publikum. Tapte 1-5 for Storhamar torsdag. Nettopp Storhamar som leder serien med et poeng på VIF har meget svake Comet på hjemmebane og tar naturligvis tre poeng. Skal vi henge med i kampen om seriemesterskapet må vi derfor ha tre poeng mot Sparta.

Tabellen  EHL 2023/2024 Standings - Hockey/Norway (flashscore.com)

PS! Det er åpent for billetter også på Øvre. Men billettsalget har ikke tatt av. Tipper det er solgt i overkant av 2000 billetter og at vi blir ca 2700 på denne kampen.

Neste hinder: Sparta - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)
Svar
#2
(12-08-2023, 08:50 PM)sorum2 Skreiv: Siste kamp før jul. Neste uke er det landslagspause og Breivold, Rokseth og Olsen skal med A-landslaget til Slovakia. 

Motstander Sparta er normalt en vanskelig motstander. Mange gode spillere. Men de har skuffet sitt publikum. Tapte 1-5 for Storhamar torsdag. Nettopp Storhamar som leder serien med et poeng på VIF har meget svake Comet på hjemmebane og tar naturligvis tre poeng. Skal vi henge med i kampen om seriemesterskapet må vi derfor ha tre poeng mot Sparta.

Tabellen  EHL 2023/2024 Standings - Hockey/Norway (flashscore.com)

PS! Det er åpent for billetter også på Øvre. Men billettsalget har ikke tatt av. Tipper det er solgt i overkant av 2000 billetter og at vi blir ca 2700 på denne kampen.

Neste hinder: Sparta - Vålerenga Oslo (vif-hockey.no)

Sparta er en av de vanskeligste lagene å møte. De har flere gode spillere i de 2 første rekkene, som med litt flyt kan skape trøbbel for alle.
Overrasket meg at de tapte så overlegent mot Storhamar hjemme.
Svar
#3
Hovedstaden neste! - Sparta Sarpsborg Ishockey
Svar
#4
(12-09-2023, 04:41 AM)sorum2 Skreiv: Hovedstaden neste! - Sparta Sarpsborg Ishockey

Registrerer denne setningen i første avsnitt: "Nå får gutta en ny sjanse til å krige om tre poeng, denne gang er det Vålerenga som venter i Jordal Amfi."
Det er svært sjelden, om noen gang, jeg har sett "i Jordal Amfi".
Vi alle sier jo PÅ Jordal Amfi, selvom det jo er korrekt å bruke "i" når vi skal møtes INNE i en hall.
Allikevel mener jeg jo at PÅ Jordal er korrekt Smile

Forøvrig må jeg si det var en veldig pessimistisk artikkel fra Sparta hold. Fyrer ikke på alle plugger akkurat.
En form for resignasjon?
Svar
#5
I Jordal Amfi er det korrekte Smile

Laget er klart. Rokseth og Rosdahl er tilbake.

Vi mangler bare Koch og Auk. Og det ble ikke plass til Byrkjeland som var med mot Ringerike men som ikke fikk istid her.

Nærmet seg 2500 solgte billetter kl. 1100. Da blir vi nok ca 2700.
Svar
#6
Jaja. Vi blir pissa på hjemme PÅ Jordal, fotballen rykker ned og alt er bare ræva. Heldigvis er det snart jul!
Svar
#7
Totalt havari for Vålerenga ishockey. Bomben ligger i hvordan det skjedde (vartoslo.no)
Svar
#8
(12-11-2023, 08:38 PM)sorum2 Skreiv: Totalt havari for Vålerenga ishockey. Bomben ligger i hvordan det skjedde (vartoslo.no)

Jeg reagerte også på at Tuben ikke ble bytta ut. Dårligste kampen han noensinne har spilt. "Alt" gikk inn.
Uansett skal vi score mer framover, så han er ikke skyld alene nei.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)