Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 26/27
Utifra det jeg hører på tribunen hver kamp så er det vel default å kjefte og svartmale alt vi gjør.
Svar
(09-03-2026, 06:25 PM)Tony2 Skreiv:
(09-03-2026, 05:54 PM)Wild Touch Skreiv:
(09-02-2026, 02:16 PM)Ettlagioslo Skreiv: Hadde vært rart hvis han gjorde det som kommentator.

Hørte du sis han kommenterte VIF...?? En ting er å ikke favorisere, men det er da mulig å si noe bra? Ihvertfall når vi gjør noe bra. Av den grunn tviler jeg sterkt på at han er Enga fan. Mulig han sier det, men å virkelig være det er noe annet!

Er det ikke i overkant paranoid å tro at noen faker å være fan av klubben? Hvem faen er det som later som om dette er en bra klubb å heie på?

Tror overhode ikke at han "faker" å være engafan, jeg mener bestemt at han ikke er. Men han ville.ikke være den første til å "fake" det så lenge han bor I Oslo området.
Svar
Jo, han er det. I tillegg er han en fin fyr, og en god kommentator.
Svar
Torsdag klokka 18 er det kamp mot Skeid som vises på tv2.

Skeid er nummer 11 i andre divisjon, men sliter neppe med motivasjonen når de møter oss.
Sist kamp tapte de mot junkeren, men før det knuste de topplaget Kjelsås med 4-1

Vi bør absolutt vinne og det tror og håper jeg at vi klarer greit. Men det absolutt viktigste for meg er at vi presterer best mulig i serien og raskt sikrer plassen.

Derfor mener jeg vi bør prioritere alle i a-lagstroppen som trenger spilletid, men som neppe starter søndag. Så får det bære eller briste. Nok en tidlig cup exit er ikke det verste som kan skje nå. Alt handler om å redde plassen i serien.

Ganske mange av Gjengaard, Sæter, Nilsen, Lønning, Näsberg, og Holm bør spille mens ganske mange som er tenkt å starte søndag bør få hvile. Så skjønner jeg at man kanskje ikke kan starte med alle de seks.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: xocox, 11 Gjest(er)