Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
VPN forumet vs klanen forumet og veien videre
Question 
Hei folkens 

Først takk til teamet som reddet forumet, etter å ha vært ørten år på en eller annen datamaskin via forum.klanen.no så ble den brått lagt ned. Jeg var en av de mest aktive brukerne den gang, men nedleggelsen av forumet kombinert med lite Vålerenga engasjement (ble mer anglofil) så datt jeg av lasset. Skrev en post og sluttet å engasjere meg. Vært litt mer engasjert i siste Johs kom tilbake, begynt å lese mer.

Kult at den kom opp igjen via VPN, kjipt alle de gamle dataene ble mistet.

Skjønner at hjernen bak mye her er selveste ehauger

Noen små spørsmål.

1. Hva har skjedd siste 3 årene? Var vel i 2023 gamle forumet fikk en ørliten faceplant og alt ble kaos.

2. Fikk man med seg alle brukerne over hit? Eller har Vålerenga supporterne benyttet andre sosiale medier for å diskutere? Facebook, Instagram osv er jo litt mer lettbeint å følge osv.

3. Forumet her kjøres via MyBB, fungerer det greit? Er serveren kjørt via skytjeneste som betales av klanen eller har vi private supportere som tar dette av egen lomme? Koster vel noen hundrelapper i måneden å ha det på en server. Den gamle var den megatunge vBulletin. Var nok en lur ide å fornye til den mer moderne og open source varianten MyBB

4. Er det noe jeg kan hjelpe med? 

5. Har dere vurdert å aktivere diverse plugins? Finnes flere for likes og en annen for reactions. At f.eks noe har en kul post kan alle ha emoji reaksjoner som  Smile Heart Angry osv. Skape litt mer liv og røre

Kult at forumet fortsatt lever Heart

Mvh
Daniel/Lokalhelt
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 1 Gjest(er)