Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 3 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Vålerenga mot Bryne
#51
Enig, sløveng må sitte 3-5 kamper hvor han i mellomtiden blir vist utallige videoer av hvor mange sjanser han skaper for motstanderen
Svar
#52
Bra å få tilbake Henrik B. Han ser ut til å være den eneste som holdet nivået. Kødder ikke, vi er så sinnsykt dårlige om dagen. Flaks at vi vant. Sad but true.
Svar
#53
Vi er så dårlige at jeg har ikke ord. Andre omgang dog litt mindre dårlige. Det viktigste er selvsagt at vi tar alle tre poengene, men vi kommer ikke til å vinne mange kamper hvis vi spiller slik. I dag kunne vi like gjerne fått med oss ett poeng, eller null.
Svar
#54
Hvorfor spiller vi ikke med de beste spillerne vi har tilgjengelig lurer jeg på, hvorfor bytter vi ut som om det er barnefotball og alle skal få delta litt, da vi har så store hull i troppen? I dag, at han på midten igjen får spille hele matchen og at Strand og Riisnæs blir byttet av er en gåte.
Svar
#55
Vi spiller ræva fotball. Denne sesongen er nok 3 poengere til å vinne OBOS viktigst. Gleder meg over 3 poeng og avansement i cupen tidligere denne uken.
Svar
#56
Ja, gleder meg at vi vinner. Men etter å ha hørt borch sitt intervju blir jeg skeptisk til fortsettelsen. Disse to seirene kommer kun fordi vi møter motstandere som er enda dårligere enn oss foran mål og tro noe annet blir for dumt. Vi har ikke skrudd til eller tettet igjen noe som helst noe sted. Forsvaret og midten er lekk som ei sil, og gir overganger i mot på løpende bånd!!
Svar
#57
Skuffende å se hvordan laget opptrer, skuffende trener disposisjoner og bytter gjennom kampen, samt skuffende med glisne tribuner. Viktigst: Vi fikk 3 heldige poeng.
Svar
#58
(05-04-2024, 08:24 PM)Goliat Skreiv: Ja, gleder meg at vi vinner. Men etter å ha hørt borch sitt intervju blir jeg skeptisk til fortsettelsen. Disse to seirene kommer kun fordi vi møter motstandere som er enda dårligere enn oss foran mål og tro noe annet blir for dumt. Vi har ikke skrudd til eller tettet igjen noe som helst noe sted. Forsvaret og midten er lekk som ei sil, og gir overganger i mot på løpende bånd!!

Hva sa han?
Svar
#59
Det finnes noe som heter high risk- high reward, det vi driver med er high risk-zero reward. Vi spiller 100vis av pasninger i bakre ledd med små marginer, eller midt på banen på feilvendte spillere som mister ball. Hva er poenget med å spille sånn? Er absolutt ingenting å vinne på det, og idag holder det på å gå skeis gjentatte ganger. Heldigvis er Bryne vaksinert mot å skåre idag, med unntak av å kløne ballen inn i eget nett.

Heldigvis, så virker det som at vi er solide når vi leder kamper, synes ikke det virker så panikkartet som tidligere.
Vet ikke om ting har snudd, annet enn marginer de to siste kampene.
Svar
#60
(05-04-2024, 06:32 PM)Glennsoe Skreiv: Enig, sløveng må sitte 3-5 kamper hvor han i mellomtiden blir vist utallige videoer av hvor mange sjanser han skaper for motstanderen

Synes du kan gi jamt faen i å snakke dritt om spillerne våre. «Sløveng», er du tjukk i huet, eller?
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 3 Gjest(er)