Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
Jeg så Kamara i en omgang mot Skeid igår.
Det er bare å gi mannen en sluttpakke.
Svar
Er vi sikre på at Håkans forsvinner snart eller er det bare spekulasjoner?
Svar
(05-28-2024, 11:22 AM)Ingar Skreiv: Er vi sikre på at Håkans forsvinner snart eller er det bare spekulasjoner?

Stenzenga sier han er Håkans erstatter og han pleier å vite hva han prater om når det gjelder sånne ting. 

Samtidig så må jo vi ha et prisforlangende på Håkans og noen må være villige til å betale det. Så hvis en sånn avtale ikke er inngått allerede så er jo ingen ting sikkert
Svar
(05-28-2024, 11:06 AM)Oldtimer Skreiv: Jeg så Kamara i en omgang mot Skeid igår.
Det er bare å gi mannen en sluttpakke.

Fotball er et forunderlig spill. Hvordan er det mulig at han har glemt alt av gamle kunster? Han er jo 34 og ikke 40 og han har jo bøttet inn mål tidligere nå virker han tannløs også i post nord. Ikke har han vært så voldsomt skadeplaget heller, han har fått spilletid i alle våre ti seriekamper og burde jo nå ha fått kontinuitet nok til å få til noe i hvert fall. Det er oftest korte innhopp altså, mot ålesund er vel hans eneste 90 minutter, men dog allikevel. 

Vil han ikke? Er han for dårlig trent? For lite motivert? Det virker jo veldig rart. Men trøsten får være at han kun har kontrakt ut sesongen. 

Orker du å skrive noen ord om de andre som startet i går, hvordan var Idumba, Kjelsen, Rønning og Obasi? Virker det som noen av dem har noe å bidra med på a-laget i nærmeste framtid? 
Synd at Bully var ute igjen, det virker nesten som han aldri blir helt skadefri over tid. 
Og hvorfor spilte ikke Thorvaldsen, han spilte kun 12 min for førstelaget så burde da kunne klare litt mer.
Svar
(05-28-2024, 11:29 AM)Bohem33 Skreiv:
(05-28-2024, 11:06 AM)Oldtimer Skreiv: Jeg så Kamara i en omgang mot Skeid igår.
Det er bare å gi mannen en sluttpakke.

Fotball er et forunderlig spill. Hvordan er det mulig at han har glemt alt av gamle kunster? Han er jo 34 og ikke 40 og han har jo bøttet inn mål tidligere nå virker han tannløs også i post nord. Ikke har han vært så voldsomt skadeplaget heller, han har fått spilletid i alle våre ti seriekamper og burde jo nå ha fått kontinuitet nok til å få til noe i hvert fall. Det er oftest korte innhopp altså, mot ålesund er vel hans eneste 90 minutter, men dog allikevel. 

Vil han ikke? Er han for dårlig trent? For lite motivert? Det virker jo veldig rart. Men trøsten får være at han kun har kontrakt ut sesongen. 

Orker du å skrive noen ord om de andre som startet i går, hvordan var Idumba, Kjelsen, Rønning og Obasi? Virker det som noen av dem har noe å bidra med på a-laget i nærmeste framtid? 
Synd at Bully var ute igjen, det virker nesten som han aldri blir helt skadefri over tid. 
Og hvorfor spilte ikke Thorvaldsen, han spilte kun 12 min for førstelaget så burde da kunne klare litt mer.

Tror ikke det helt går å bedømme det der ut fra spill for et lag som åpenbart ikke fungerer som det skal.

Nå er vel nedrykket i år ganske kontrollert og ønsket da.

Men der vi aldri har klart å få til PostNord, så må det likevel svi litt å se at Viking 2 i dag leder PostNord avdeling 1 med 19 poeng på 8 kamper. Viking var vel forøvrig også over oss på siste akademiklassifisering.
Svar
(05-28-2024, 11:29 AM)Bohem33 Skreiv:
(05-28-2024, 11:06 AM)Oldtimer Skreiv: Jeg så Kamara i en omgang mot Skeid igår.
Det er bare å gi mannen en sluttpakke.

Fotball er et forunderlig spill. Hvordan er det mulig at han har glemt alt av gamle kunster? Han er jo 34 og ikke 40 og han har jo bøttet inn mål tidligere nå virker han tannløs også i post nord. Ikke har han vært så voldsomt skadeplaget heller, han har fått spilletid i alle våre ti seriekamper og burde jo nå ha fått kontinuitet nok til å få til noe i hvert fall. Det er oftest korte innhopp altså, mot ålesund er vel hans eneste 90 minutter, men dog allikevel. 

Vil han ikke? Er han for dårlig trent? For lite motivert? Det virker jo veldig rart. Men trøsten får være at han kun har kontrakt ut sesongen. 

Det kan jo være så enkelt at vi ikke skaper den typer sjanser han er god på å sette. Jeg har ihvertfall aldri sett på ham som en som skaper sjansene selv.

Og spisser er jo merkelige dyr, som kan skåre på hvasomhelst hvis de har selvtillit og flyt, mens de bommer på sjanser en høyreback fra 3.div enkelt hadde satt hvis de ikke har det.

Men Kamara har fått nok sjanser nå til å ha spilt bort startplassen. Det er bedre å satse på en ung spiss litt ute av flytsonen enn en aldrende en som maks vil ha en god periode igjen. Han bør komme inn fra benk fremover.
Svar
(05-28-2024, 08:13 AM)NilsDN Skreiv: Vi kan kalle det planlegging. Om det er god eller dårlig planlegging avhenger av hvor god denne dansken er. Dette er vel den 21.spilleren JJ henter. Og med tanke på treffprosenten hans fram til nå så er jeg litt avventende til hvor bra det her er.

Jeg er helt enig at treffprosenten jeg JJ er alt annet enn bra. Men å påstå noe annet enn at det er god planlegging å hente en erstatter før spiller selges, det er dårlig gjort. Dette er vel noe av det vi har klaga mest på her inne de siste 400 overgangsvinduene. Og at det nå ser it som om erstatter kommer inn før håkans drar, er applaus fra meg. Også får det heller bli en diskusjon siden hvorvidt signeringen er god eller dårlig.
Svar
(05-28-2024, 11:59 AM)Trasskuken Skreiv:
(05-28-2024, 08:13 AM)NilsDN Skreiv: Vi kan kalle det planlegging. Om det er god eller dårlig planlegging avhenger av hvor god denne dansken er. Dette er vel den 21.spilleren JJ henter. Og med tanke på treffprosenten hans fram til nå så er jeg litt avventende til hvor bra det her er.

Jeg er helt enig at treffprosenten jeg JJ er alt annet enn bra. Men å påstå noe annet enn at det er god planlegging å hente en erstatter før spiller selges, det er dårlig gjort. Dette er vel noe av det vi har klaga mest på her inne de siste 400 overgangsvinduene. Og at det nå ser it som om erstatter kommer inn før håkans drar, er applaus fra meg. Også får det heller bli en diskusjon siden hvorvidt signeringen er god eller dårlig.

Tipper vår nye sjefsspeider Jim Larsen har en finger med i spillet her, selv om han offisielt ikke starter i jobben før 1. juni. 

https://www.vif-fotball.no/nyheter/valer...-sjefscout

Bør ha stålkontroll på det danske spillermarkedet, og kunne være til god hjelp for JJ med å finne spillere gode nok for Obosligaen i det minste!
Svar
(05-28-2024, 11:29 AM)Bohem33 Skreiv:
(05-28-2024, 11:06 AM)Oldtimer Skreiv: Jeg så Kamara i en omgang mot Skeid igår.
Det er bare å gi mannen en sluttpakke.

Fotball er et forunderlig spill. Hvordan er det mulig at han har glemt alt av gamle kunster? Han er jo 34 og ikke 40 og han har jo bøttet inn mål tidligere nå virker han tannløs også i post nord. Ikke har han vært så voldsomt skadeplaget heller, han har fått spilletid i alle våre ti seriekamper og burde jo nå ha fått kontinuitet nok til å få til noe i hvert fall. Det er oftest korte innhopp altså, mot ålesund er vel hans eneste 90 minutter, men dog allikevel. 

Vil han ikke? Er han for dårlig trent? For lite motivert? Det virker jo veldig rart. Men trøsten får være at han kun har kontrakt ut sesongen. 

Orker du å skrive noen ord om de andre som startet i går, hvordan var Idumba, Kjelsen, Rønning og Obasi? Virker det som noen av dem har noe å bidra med på a-laget i nærmeste framtid? 
Synd at Bully var ute igjen, det virker nesten som han aldri blir helt skadefri over tid. 
Og hvorfor spilte ikke Thorvaldsen, han spilte kun 12 min for førstelaget så burde da kunne klare litt mer.

Jeg merket meg vel først og fremst at Obasi har noen veldig spennende kvaliteter. Fortsatt uferdig, og gjør endel rart, men utifra hva jeg har sett tror jeg han kan bli VELDIG god. Blir ikke overasket om han kan gi solide bidrag på A-laget allerede i høst.
Kurd Rønning scoret et fint mål, ellers var vel de spillerne du nevnte litt opp og ned.
Svar
Da var han klar 


Carl Lange er kongeblå / Vålerenga (vif-fotball.no)
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 14 Gjest(er)