Tråder: 4
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
23
Trodde det var en regel at eliteserielaget skal ha hjemmekamp sist. Sånn som vi har nå.
Men så kom jeg på at i fjor spilte jo Sandefjord hjemme først og feide xxx av banen med 4-0 og avgjorde i realiteten kvaliken
allerede der.
Da kan det snike seg inn en tanke om at det kanskje hadde vært en fordel med hjemmekamp først for Enga nå,
men jeg tviler egentlig på det når man ser tilbake på det som har vært prestert på Intility i år.
Trolig større sjanse for å legge et godt grunnlag borte.
Tråder: 8
Omdømme:
18
Været kan bli faktor her, altså. Ser yr spår opphold i Kristiansund på onsdag og sjanser for snø på søndag.
Å måtte jage mål på en stadig glattere matte grunnet snø er et mareritt.
Vi får ta dette borte så de må jage
Tråder: 0
Omdømme:
11
Ilic inn for Hanssen, ellers rager 2003-laget høyt over hva vi har i dag. Risnæs på benken men forøvrig hadde jeg også beholdt 2003-benken usett.
Tråder: 8
Omdømme:
18
Saggi dømmer kamp 1, soningskø-Moen dømmer kamp 2. Kampene går uten VAR.
Ble medlem: Dec 2023
Omdømme:
5
Vel... KbK har 3 borteseire og ett uavgjort og ett tap hjemme de siste 5-.
Vi har 1 borteseier og 2 uavgjort hjemme samt ett tap hjemme og ett tap borte de siste 5.
Usikker på om hjemme/borte har noe å si når man ser lagenes 5 siste kamper, og ihvertfall når man legger til faktoren om at i slike kamper som dette kan alt skje.
Vi må skaffe et solid grunnlag borte tror jeg, vi er ikke gode på å stange mot lag som forsvarer seg.
Omdømme:
3
12-06-2023, 10:54 AM
(Dette innlegget blei sist endra: 12-06-2023, 10:57 AM av Belhaven.)
De brukte ikke var i 1.divisjon i år, bare i eliteserien.
Ellers mener jeg å huske at Kristiansund etter nedrykket i fjor valgte å satse som et eliteserrielag i år med et budsjett på over 60 mill. De går i så fall med et kraftig underskudd ogs spiller med like høyt press som oss for å lykkes. Rykker de ikke opp blir det nok kraftige nedskjæringer til neste år, og mange som må finne seg andre arbeidsgivere.