Tråder: 0
Ble medlem: Jan 2024
Omdømme:
16
02-09-2025, 09:12 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 02-09-2025, 09:23 PM av JackBlack.)
Ser eller tror han ikke er god nok?
Passe arrogant å mene at man kan bedre en trenere og sportslig utvalg uten et fnugg av fotballfaglig kompetanse.
Merk her at det er ordlyden jeg reagerer på ikke påstanden om hans kvaliteter. Greit å være litt ydmyke også på et forum.
Tråder: 1
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
124
Ser at han ikke er god nok
Tråder: 6
Ble medlem: Nov 2023
Omdømme:
11
(02-09-2025, 05:46 PM)hmchrist Skreiv: Da er det vel lite som tyder på at Borch blir solgt før sesongen starter... Og det er det gjerne delte meninger om på forumet her, og jeg er nok blant de som er mest glad for akkurat det.
Synes denne er vanskelig.
Borch ER Vålerenga. Han bidrar vanvittig mye utenomsportslig, det er en fyr alle liker, det er en fyr alle vil godt.
Dessverre etter min mening er Borch rett og slett for treg.
Ikke bare når det gjelder fart i løping, men også spilleforståelse, gjennombruddshissighet, dirigere presspill.
Så er hans største akilleshel tempo uten ball.
Borch er fantastisk, han er den beste representanten for klubben, men dessverre ikke god nok.
Og dessverre er det mye grunnet skaden han hadde...
Jeg personlig håper Borch blir i klubben, samtidig håper jeg sportslig vi har MYE bedre alternativer på høyreback.
Også mener jeg det er på tide å gi Bjørdal kapteinsbindet på fast basis.
Bjørdal har vært vår beste og viktigste spiller siden han kom i 2020.
Gi mannen en 5 årskontrakt samt kapteinsbind så har vi en trygg leder som alltid vil gi alt de neste 5 årene.
Tråder: 0
Ble medlem: Jan 2025
Omdømme:
6
(02-09-2025, 11:43 PM)Kriger'n Skreiv: (02-09-2025, 05:46 PM)hmchrist Skreiv: Da er det vel lite som tyder på at Borch blir solgt før sesongen starter... Og det er det gjerne delte meninger om på forumet her, og jeg er nok blant de som er mest glad for akkurat det.
Borch ER Vålerenga. Han bidrar vanvittig mye utenomsportslig, det er en fyr alle liker, det er en fyr alle vil godt.
Ikke bare når det gjelder fart i løping, men også spilleforståelse, gjennombruddshissighet, dirigere presspill.
Borch er fantastisk, han er den beste representanten for klubben, men dessverre ikke god nok.
Jeg personlig håper Borch blir i klubben, samtidig håper jeg sportslig vi har MYE bedre alternativer på høyreback.
Gi mannen en 5 årskontrakt samt kapteinsbind så har vi en trygg leder som alltid vil gi alt de neste 5 årene.
Vel, det er enstemmighet blant analytikere om at Borch var den beste spilleren i hele OBOS. Hans defensive prestasjon har trukket mye oppmerksomhet, så han ville være nærmere å forlate for å være for god enn ikke god nok.
Tråder: 7
Ble medlem: Feb 2024
Omdømme:
19
(02-10-2025, 12:19 AM)papajoao Skreiv: (02-09-2025, 11:43 PM)Kriger'n Skreiv: (02-09-2025, 05:46 PM)hmchrist Skreiv: Da er det vel lite som tyder på at Borch blir solgt før sesongen starter... Og det er det gjerne delte meninger om på forumet her, og jeg er nok blant de som er mest glad for akkurat det.
Vel, det er enstemmighet blant analytikere om at Borch var den beste spilleren i hele OBOS. Hans defensive prestasjon har trukket mye oppmerksomhet, så han ville være nærmere å forlate for å være for god enn ikke god nok.
Den analysen skulle jeg gjerne sett kjenner jeg. Elsker fyren, men ja.
Tråder: 5
Omdømme:
58
(02-10-2025, 12:43 AM)Ettlagioslo Skreiv: (02-10-2025, 12:19 AM)papajoao Skreiv: (02-09-2025, 11:43 PM)Kriger'n Skreiv: (02-09-2025, 05:46 PM)hmchrist Skreiv: Da er det vel lite som tyder på at Borch blir solgt før sesongen starter... Og det er det gjerne delte meninger om på forumet her, og jeg er nok blant de som er mest glad for akkurat det.
Den analysen skulle jeg gjerne sett kjenner jeg. Elsker fyren, men ja.
Jeg tolka den som ironisk, noe annet ville være merkelig.
Det er som kriger'n skriver, en herlig fyr, men det holder ikke for ES. Han er for treg både med og uten ball.
Når han i tillegg gjør en rekke brølere som resulterer i store sjanser imot, blir sluttproduktet for dårlig.
At han enda spiller i klubben betyr ikke at Bakke&Co synes han er ekstremt bra. Det er nok like mye en bekreftelse på at ikke alle vil til Vålenga, eller at vi ikke har råd til noe bedre.
Om det er noen som tror han er den beste spillern på høyreback kommende ES-sesong, ja da bøyer jeg meg i hatten. Da er man mer blåøyd enn man noen gang har vært.
Så må man gjerne mene at vi som sitter her og raller av oss dritt ikke har filla peiling, men når spillere på motstanderlag nevner "vår svakhet", tolker jeg det dithen at det er langt flere enn oss grinebitere som mener han ikke er god nok.
Jeg vil allikevel si at Borch er en god ambassadør for klubben, og han er nok viktig i garderoben og miljøet rundt.
Tråder: 15
Omdømme:
100
Synes vi bør signere en høyre back som er ment å kunne spille fast og l han og Borch konkurrere om plassen. Vinner Borch den konkurransen så er ingenting bedre enn det. På venstre side har vi både kjøpt og solgt da gjenstår en stopper eller to. Får vi det og har vi oppgradert hele forsvarsrekka da er vi i mål om vi stoler på spissene våre, gjør vi ikke det trenger vi også en spiss.
Nå høres det jo ut som det er en back på vei, det vil overraske meg om han kun kan spille venstre.
At prøvespilleren er venstre back tror jeg ikke vi skal legge så mye vekt på. Det er et stykke fra prøvespill til kontrakt og selv med kontrakt tar det tid før man er klar for å spille, se bare på Obasi. Så skulle vi signere en vb nå så er det ikke sikkert han spiller så mye før neste sesong og da kan det ha skjedd mye med spillestallen. Men utfra rapportene fra kampen mot Skeid (jeg så den ikke) er det vel mest sannsynlig at han ikke signeres. Så tar de neppe den avgjørelsen kun basert på en omgang i en treningskamp tidlig i februar.
Tråder: 6
Ble medlem: Nov 2023
Omdømme:
11
(02-10-2025, 01:22 AM)Bohem33 Skreiv: Synes vi bør signere en høyre back som er ment å kunne spille fast og l han og Borch konkurrere om plassen. Vinner Borch den konkurransen så er ingenting bedre enn det. På venstre side har vi både kjøpt og solgt da gjenstår en stopper eller to. Får vi det og har vi oppgradert hele forsvarsrekka da er vi i mål om vi stoler på spissene våre, gjør vi ikke det trenger vi også en spiss.
Nå høres det jo ut som det er en back på vei, det vil overraske meg om han kun kan spille venstre. Joa, men du har glemt Hedenstad. På høyre back har vi dobbel dekning.
Tråder: 2
Omdømme:
21
Nei, vi har ikke dobbelt dekning på Høyreback. Hedenstad er blitt 34 år, og tvilsomt om han fortsatt er god nok for eliteserien. Borch er definitivt ikke god nok, og i tillegg skadet.
Tråder: 1
Omdømme:
124
Vi har akkurat forlenget med Hedenstad. Han holder også nivået, spørsmålet er hvor mange kamper han orker.
|