Trådvurdering:
  • 5 stemmer - 4 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
Trist om dette skjer 3 dager før seriestart, han er en type man som regel reiser seg opp for og se bedre når han har ballen. Litt uforutsigbar men morsom og se på når han har dagen..
Svar
(03-27-2025, 01:05 PM)mestah Skreiv: Jo da. Litt overreaksjon fra meg, men samtidig er jeg også litt bekymret for at vi blir litt vel overtunge med utlendinger nå. Vi må beholde gode norske spillere om vi skal ta steg. Og da er det viktig at vi klarer å beholde spillere som Riisnæs og optimalt sett AKH også. 

Det snakkes lite om spillere fra akademiet nå og det bekymrer meg litt. Selv om det sikkert er en bevist strategi å ikke hype unge spillere så mye som man har gjort før - som er en fornuftig strategi. Men jeg savner mer informasjon om hvem fra akademiet, bortsett fra Pajic, som vurderes som aktuelle å flytte opp og satses på.

Er lov å overreagere. Men pust med magen. Tviler på om vi selger Riisnæs til Bodø. Hvorfor skulle vi de? Først må de jo komme med et ordentlig bud. Kan aldri se for meg at vi har brukt veldig mye tid på å vurdere et bud på 15 millioner for Riisnæs når vi ikke engang trenger å selge.

Tror vi gjør det helt greit på akademiet fortsatt, men normalen er jo ikke 2006-kullet da. Der var det veldig mange. Det lå jo i korta der at vi ikke kom til å spille med 5-6 spillere fra 2006.

Det som er sunt er vel om 1-3 spillere pr år kommer opp tenker jeg. Fra 2007 kullet er det vel Pajic, Apold Aasen og Promise Melinga som ligger best an. Kanskje noen flere også. Men dette er jo gutter som blir 18 i løpet av 2023. Så er det vel 5-6 fra 2008 som er tatt opp i Junior Elite. Altså de som er 16-17 nå.

Jeg tror det er veldig bra at vi ikke bare hiver så unge gutter utpå sånn som Fagermo holdt på.

2006 kullet var Bjurstrøm, Kurd Rønning, Hammer Kjelsen, Jones, Thorvald og Sjøvold
2005 kullet var vel egentlig ingen ?
2004 kullet var det vel Dicko og Riisnæs
2003 kullet var Odin, Emilsen, Jatta

Så tror vi er litt tilbake til normalen her, med kanskje 1-2-3 spillere pr kull. Og det holder det. Heller noen få supertalenter enn veldig mange nesten.

(03-27-2025, 01:34 PM)Ettlagioslo Skreiv: Tidspunktet deres ja. De legger inn bud fordi de kan. "Se på oss, før var det utenkelig å legge inn bud på en Engaspiller, men nå har vi suksess og masse penger". Sånn er det altså når i utgangspunktet miniklubber, soper inn penger i Europa.

Vi bør jo bare legge inn bud på 20 millioner for Berg og se hva de sier til det?
Svar
Rabona tar jo feil hele jævla tida da, men ja det de sier er ikke feil

Kan si så mye som at landet spilleren kommer fra, er et land vi har vært fornøyde med tidligere
Svar
(03-27-2025, 01:51 PM)Stenzenga Skreiv: Rabona tar jo feil hele jævla tida da, men ja det de sier er ikke feil

Kan si så mye som at landet spilleren kommer fra, er et land vi har vært fornøyde med tidligere

En spiller som skal potensielt erstatte Riisnæs, eller den siste midtstopperen vi behøver?
Svar
(03-27-2025, 01:51 PM)Stenzenga Skreiv: Rabona tar jo feil hele jævla tida da, men ja det de sier er ikke feil

Om du tenker på de to utenlandske så sier min eneste sikre kilde at det er:  
En danske og en øst europeer

--
Og min eneste sikre kilde er deg, litt lengere oppe i tråden 

Om du der mente danske så er det jo ganske riktig da. 
Eller er det den østeuropeiske som er fra et land vi har lykkes med før? 
Serbia da kanskje? 

Men de to er vel ikke aktuelle om vi ikke selger Riisnæs vel? 
Og der mente du vel at Rabona for en gangs skyld hadde rett i at det per nå var lite aktuelt 

Ikke godt å bli klok på dette.
Svar
Ser lite sannsynlig ut pdd ja

Vi ønsker 25/30
Svar
(03-27-2025, 02:15 PM)Stenzenga Skreiv: Ser lite sannsynlig ut pdd ja

Vi ønsker 25/30

I følge media har de sagt at de kan strekke seg til 20, om det vi krever er drøyt 5 mill til så høres det jo veldig sannsynlig ut at man etter hvert blir enige. 

Så kan det være flere ting man må enes om en bare det da.
Svar
Selger vi Riisnæs til Glimt istedenfor utlandet, ødelegger klubben veldig mye av gnisten til mange dager før seriestart. Ville vært patetisk.
Svar

Vi ønsker 25/30
Setter stor pris på dine innlegg her på forumet Stenzenga.  Ofte har det du har sagt vist deg å slå til. Men hvor lurt er det å skrive at "vi ønsker 25/30".   Er jo en viss mulighet for at noen i Bodø-leiren følger med her. Kanskje ikke så lurt å si for mye om hva vi kan akseptere?.....Hvis vi potensielt kan få 50?
Svar
(03-27-2025, 02:50 PM)Paulinho Skreiv:

Vi ønsker 25/30
Setter stor pris på dine innlegg her på forumet Stenzenga.  Ofte har det du har sagt vist deg å slå til. Men hvor lurt er det å skrive at "vi ønsker 25/30".   Er jo en viss mulighet for at noen i Bodø-leiren følger med her. Kanskje ikke så lurt å si for mye om hva vi kan akseptere?.....Hvis vi potensielt kan få 50?

De sier nok til Bodø hva vi ønsker altså, men skjønner hvor du vil.
Svar

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 23 Gjest(er)