12-10-2023, 09:35 PM
Bakke ut
|
12-10-2023, 09:40 PM
12-10-2023, 09:47 PM
Hvis ikke vi snur rundt på mye tror jeg ikke dette går bra i Obos heller, vi har vært tragiske å se på de siste tre årene. Vi spiller ball hjemover hjemover og hjemover. Riisnæs har fått pepper for det, noen som så Borch i dag? At Bakke i tillegg bruker han som straffeskytter er skandale etter å ha sett hvordan han slet i denne kampen.. Mange skryter av Strand, nå har han rykket ned med to klubber på få år, han løper det skal han ha. Men han spiller medspillerne i trøbbel gang på gang og har touch som en trestokk. Blir spennende å se opprydningen, men gruer meg litt for å se resultatet.
12-10-2023, 09:49 PM
(12-10-2023, 09:47 PM)Goliat Skreiv: Hvis ikke vi snur rundt på mye tror jeg ikke dette går bra i Obos heller, vi har vært tragiske å se på de siste tre årene. Vi spiller ball hjemover hjemover og hjemover. Riisnæs har fått pepper for det, noen som så Borch i dag? At Bakke i tillegg bruker han som straffeskytter er skandale etter å ha sett hvordan han slet i denne kampen.. Mange skryter av Strand, nå har han rykket ned med to klubber på få år, han løper det skal han ha. Men han spiller medspillerne i trøbbel gang på gang og har touch som en trestokk. Blir spennende å se opprydningen, men gruer meg litt for å se resultatet. Jeg gruer meg ikke til oppryddingen. Men jeg stoler ikke på de som skal rydde.
12-10-2023, 09:59 PM
Trur det var Ivar Hoff som stod bak overgangen til Geir Bakke
12-10-2023, 10:00 PM
(12-10-2023, 09:49 PM)NilsDN Skreiv:(12-10-2023, 09:47 PM)Goliat Skreiv: Hvis ikke vi snur rundt på mye tror jeg ikke dette går bra i Obos heller, vi har vært tragiske å se på de siste tre årene. Vi spiller ball hjemover hjemover og hjemover. Riisnæs har fått pepper for det, noen som så Borch i dag? At Bakke i tillegg bruker han som straffeskytter er skandale etter å ha sett hvordan han slet i denne kampen.. Mange skryter av Strand, nå har han rykket ned med to klubber på få år, han løper det skal han ha. Men han spiller medspillerne i trøbbel gang på gang og har touch som en trestokk. Blir spennende å se opprydningen, men gruer meg litt for å se resultatet. Støttes. Klubben har tross alt hentet inn butikksjef fra Meny og fysioterapaut inn som ledere før. Har dype trust issues
12-10-2023, 10:06 PM
(12-10-2023, 10:00 PM)KampenUltras Skreiv:(12-10-2023, 09:49 PM)NilsDN Skreiv:(12-10-2023, 09:47 PM)Goliat Skreiv: Hvis ikke vi snur rundt på mye tror jeg ikke dette går bra i Obos heller, vi har vært tragiske å se på de siste tre årene. Vi spiller ball hjemover hjemover og hjemover. Riisnæs har fått pepper for det, noen som så Borch i dag? At Bakke i tillegg bruker han som straffeskytter er skandale etter å ha sett hvordan han slet i denne kampen.. Mange skryter av Strand, nå har han rykket ned med to klubber på få år, han løper det skal han ha. Men han spiller medspillerne i trøbbel gang på gang og har touch som en trestokk. Blir spennende å se opprydningen, men gruer meg litt for å se resultatet. Mitt spørsmål er følgende: hvem er det som bestemmer i klubben, hvem tar de endelige avgjørelsene?
12-10-2023, 10:08 PM
(12-10-2023, 10:06 PM)viftab Skreiv:Trøim og Espeseth frem til disse dager. Bukkeskjegget er borte straks, Trøim må innse at han ikke kan blande seg inn sportslig, der har han floppet gang på gang.(12-10-2023, 10:00 PM)KampenUltras Skreiv:(12-10-2023, 09:49 PM)NilsDN Skreiv:(12-10-2023, 09:47 PM)Goliat Skreiv: Hvis ikke vi snur rundt på mye tror jeg ikke dette går bra i Obos heller, vi har vært tragiske å se på de siste tre årene. Vi spiller ball hjemover hjemover og hjemover. Riisnæs har fått pepper for det, noen som så Borch i dag? At Bakke i tillegg bruker han som straffeskytter er skandale etter å ha sett hvordan han slet i denne kampen.. Mange skryter av Strand, nå har han rykket ned med to klubber på få år, han løper det skal han ha. Men han spiller medspillerne i trøbbel gang på gang og har touch som en trestokk. Blir spennende å se opprydningen, men gruer meg litt for å se resultatet. Drømmen er medlemseid klubb uten rik eier som blander seg inn
12-10-2023, 10:34 PM
(12-10-2023, 10:06 PM)viftab Skreiv:(12-10-2023, 10:00 PM)KampenUltras Skreiv:(12-10-2023, 09:49 PM)NilsDN Skreiv:(12-10-2023, 09:47 PM)Goliat Skreiv: Hvis ikke vi snur rundt på mye tror jeg ikke dette går bra i Obos heller, vi har vært tragiske å se på de siste tre årene. Vi spiller ball hjemover hjemover og hjemover. Riisnæs har fått pepper for det, noen som så Borch i dag? At Bakke i tillegg bruker han som straffeskytter er skandale etter å ha sett hvordan han slet i denne kampen.. Mange skryter av Strand, nå har han rykket ned med to klubber på få år, han løper det skal han ha. Men han spiller medspillerne i trøbbel gang på gang og har touch som en trestokk. Blir spennende å se opprydningen, men gruer meg litt for å se resultatet. Det er klubben som bestemmer i det sportslige. Dette er dessverre ikke Trøims feil, men at styret i klubben ikke har gjort sin jobb.
12-10-2023, 10:35 PM
|
« Neste nyere | Neste eldre »
|
Bruker(e) som leser denne tråden: 10 Gjest(er)