Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Bakke ut
(01-03-2024, 01:44 PM)Tidligere LSK-assistent Petter Myhre blir Vålerenga-trener - VG viftab Skreiv: Til info: Petter Myhre blir presentert som assistent for Geir Bakke innen kort tid. Petter Myhre var assistenten til Bakke i Lillestrøm. I Lillestrøm ønsket spillerne mer deltakelse av Bakke på treningene og er en av årsakene til at Bakke antydet slitasje mellom han og spillerne.

Tidligere LSK-assistent Petter Myhre blir Vålerenga-trener - VG
Svar
(01-03-2024, 01:52 PM)NilsDN Skreiv:
(01-03-2024, 01:44 PM)Tidligere LSK-assistent Petter Myhre blir Vålerenga-trener - VG viftab Skreiv: Til info: Petter Myhre blir presentert som assistent for Geir Bakke innen kort tid. Petter Myhre var assistenten til Bakke i Lillestrøm. I Lillestrøm ønsket spillerne mer deltakelse av Bakke på treningene og er en av årsakene til at Bakke antydet slitasje mellom han og spillerne.

Tidligere LSK-assistent Petter Myhre blir Vålerenga-trener - VG

Jepp, spennende med Petter Myhre. 
Sitat fra VG; jeg får ansvaret for alt en hovedtrener skal ha ansvar for. Jeg har hovedansvar for det som skjer på feltet, sier Petter Myhre.
Svar
Sier han noe om hva han som faktisk er hovedtrener skal ha ansvar for i stedet?
Svar
(01-03-2024, 02:22 PM)NilsDN Skreiv: Sier han noe om hva han som faktisk er hovedtrener skal ha ansvar for i stedet?

Nei, Bakke har vel ikke vært den aktive på feltet i tidligere klubber heller, noe av slitasjen mellom LSK spillere og Bakke var at spillerne ønsket at han skulle være mer delaktig på treningene....... Det er ikke noe som har imponert meg i Vålerenga når det gjelder Bakke hittil. Suspekt at Petter Myhre ansettes nå.
Svar
Ti tegn
Svar
(01-03-2024, 02:32 PM)viftab Skreiv:
(01-03-2024, 02:22 PM)NilsDN Skreiv: Sier han noe om hva han som faktisk er hovedtrener skal ha ansvar for i stedet?

Nei, Bakke har vel ikke vært den aktive på feltet i tidligere klubber heller, noe av slitasjen mellom LSK spillere og Bakke var at spillerne ønsket at han skulle være mer delaktig på treningene....... Det er ikke noe som har imponert meg i Vålerenga når det gjelder Bakke hittil. Suspekt at Petter Myhre ansettes nå.

Nei, er ikke akkurat imponert jeg heller. Men følgende står på klubbens sider:

Bakke har kontraktsfestet lønnsreduksjon ved nedrykk, og den fortsetter ved et eventuelt opprykk for å få økonomien til å gå opp. 

Så det her skjønner jeg lite av. Virker som at Bakke tar en lønnsreduksjon neste år for at vi skal ha råd til Myhre. Forutsatt at vi rykker opp da. Så er jo spørsmålet hva som skjer med dem begge dersom vi ikke gjør det.

(01-03-2024, 02:37 PM)Ulf Bøtta Johansen Skreiv: Han sier han hadde første møte med Siem i desember. Dette er vel Jokkes bord?

Ja, men jeg leser ikke noen stor skandale i det da. Det kan være bra å sende den tyngste vi har i sånne møter, hvis det trengs. Men det forutsetter så klart at dette er en avgjørelse Jokke er enig i.

Det kan jo være at Myhre, eller hvemsomhelst andre, har spørsmål om ting Jokke rett og slett ikke kan svare på. Og da er sikkert Siem rett mann. Hvis det er en lønnsdiskusjon f.eks. så er jo Jokke bare en mellommann sånn sett.

Så så lenge dette er ønsket og ikke noe Siem trer ned over noens hoder så er det vel helt greit.
Svar
At ingen er blitt stilt til ansvar for nedrykket, det er rart. Men, som det viser seg er det en organisasjon som går god for hverandre. Hvilket styre vi vil sitte med i mars, spennende å se.

Jeg kan ikke skjønne at Geir Bakke tviholder på jobben om vi ikke rykker direkte opp. Da må han finne seg noe annet å gjøre. Vi må vinne Obos, vi har en stall som burde være i topp 6 i eliteserien uansett, vi har Østblokka og supportere ellers som støtter opp. Vi trenger mål, vi trenger målgarantister på spiss og midtbane. Nå synes jeg organisasjonen rundt laget er stor nok, vi trenger målgarantister.

Hvis ikke er det slutt for Bakke i organisasjonen. Hans rolle som Vålerengas blide ansikt utad, sjarmør som han er i ironisk betydning om noen lurer. Som artikkelen i VG sier: JEG FÅR ANSVARET FOR ALT EN HOVEDTRENER SKAL HA ANSVAR FOR. JEG HAR HOVEDANSVAR FOR DET SOM SKJER PÅ FELTET, SIER PETTER MYHRE.
Svar
Litt realitetsorientering: Vi har ikke i nærheten av å ha en stall til topp 6 i Eliteserien per dags dato.

Men jeg er enig i at Bakke ikke kan sitte hvis vi ikke rykker opp. Han kan ikke sitte hvis vi ikke er på opprykksplass i slutten av mai, mener nå jeg. Håper medlemmene tar til vettet og sparker forlagsdirektøren og hennes medspillere på hue og ræva ut av klubben i mars, hvis ikke kan dette bli slutten for Enga som topplag. Få inn folk som kan fotball. Det er masse damer som kan fotball her i landet, så vanskelig kan det ikke være å finne noen til å dekke 40% av plassene.
Svar
(01-03-2024, 05:17 PM)idle76 Skreiv: Litt realitetsorientering: Vi har ikke i nærheten av å ha en stall til topp 6 i Eliteserien per dags dato.
Men jeg er enig  i at Bakke ikke kan sitte hvis vi ikke rykker opp. Han kan ikke sitte hvis vi ikke er på opprykksplass i slutten av mai, mener nå jeg. Håper medlemmene tar til vettet og sparker forlagsdirektøren og hennes medspillere på hue og ræva ut av klubben i mars, hvis ikke kan dette bli slutten for Enga som topplag. Få inn folk som kan fotball. Det er masse damer som kan fotball her i landet, så vanskelig kan det ikke være å finne noen til å dekke 40% av plassene.

Overordnede mål og ambisjoner 2022-2025.  
https://www.vif-fotball.no/nyheter/en-st...2014.3.pdf
Svar
(01-03-2024, 07:51 PM)viftab Skreiv:
(01-03-2024, 05:17 PM)idle76 Skreiv: Litt realitetsorientering: Vi har ikke i nærheten av å ha en stall til topp 6 i Eliteserien per dags dato.
Men jeg er enig  i at Bakke ikke kan sitte hvis vi ikke rykker opp. Han kan ikke sitte hvis vi ikke er på opprykksplass i slutten av mai, mener nå jeg. Håper medlemmene tar til vettet og sparker forlagsdirektøren og hennes medspillere på hue og ræva ut av klubben i mars, hvis ikke kan dette bli slutten for Enga som topplag. Få inn folk som kan fotball. Det er masse damer som kan fotball her i landet, så vanskelig kan det ikke være å finne noen til å dekke 40% av plassene.

Overordnede mål og ambisjoner 2022-2025.  
https://www.vif-fotball.no/nyheter/en-st...2014.3.pdf

Mål og ambisjoner er noe annet enn realitet.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 35 Gjest(er)