Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 3.75 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamper 2024
#91
(02-27-2024, 06:28 PM)Flemmern Skreiv: Nei da gidder jeg ikke se mer. Kampen blir ødelagt av et billig straffespark og utvisning.
Kunne like gjerne bare spilt i en ballbinge etter den utvisninga, er samme nytte.
I tillegg er kommentatoren av det irriterende slaget for meg, så da blir det enten å se forsvarsspill hvor man blir pissa på uten lyd, eller stikke i butikken.
Velger det siste.

God kamp til dere som ser på!

Mener du han objektive "lissom onklie" kommentatoren fra helvete?
Har lyst til å skrive mye om han, men det skal jeg ikke.

Jeg har uansett lidd meg igjennom denne såkalte TV produksjonen to ganger.

Andre gangen fulgte jeg bare våre to prøvespillere.
De er gode begge to, gjorde sakene sine bedre enn de fleste andre på laget. 

Begge var involvert i avgjørende situasjoner, hvor de begge vant.
De to redda vel fire åpenbare målsjanser i mot.
CDM løp, dekka masse rom og tackla bra. Tok input godt, smart. Deng i skuddet. 
CD bedre enn de vi har. Teknikk, derav ro i spillet, fart og fysikk.
Satte seg i respekt hos Finne. (På lista til Idumba)
På straffa, så løper Brann spilleren inn i ham bakfra. Utfra den ene jævla kamera vinkelen som vises.

Jeg så at Enga søkte etter en liten leilighet til vår nye signering, hørtes trist ut.
Lei et hus til dem, alternativt bo-kollektiv.

Vi trenger spillere. 
Skade på Elias så trenger vi backup.
Løp og kjøp til fornuftig pris.
De hever laget IMO, begge to.

Disclaimer: Jeg quota Flem fordi jeg deler hans syn på Liin kommentatoren.
Det betyr ikke at jeg er enige med Flemmern i noe som helst, bortsett fra hans syn på kommentatoren Smile
Svar
#92
(02-28-2024, 04:55 AM)ForrestGump Skreiv:
(02-27-2024, 06:28 PM)Flemmern Skreiv: Nei da gidder jeg ikke se mer. Kampen blir ødelagt av et billig straffespark og utvisning.
Kunne like gjerne bare spilt i en ballbinge etter den utvisninga, er samme nytte.
I tillegg er kommentatoren av det irriterende slaget for meg, så da blir det enten å se forsvarsspill hvor man blir pissa på uten lyd, eller stikke i butikken.
Velger det siste.
God kamp til dere som ser på!

Mener du han objektive "lissom onklie" kommentatoren fra helvete?
Har lyst til å skrive mye om han, men det skal jeg ikke.

Jeg har uansett lidd meg igjennom denne såkalte TV produksjonen to ganger.

Andre gangen fulgte jeg bare våre to prøvespillere.

De er gode begge to, gjorde sakene sine bedre enn de fleste andre på laget. 

Begge var involvert i avgjørende situasjoner, hvor de begge vant.
De to redda vel fire åpenbare målsjanser i mot.

CDM løp, dekka masse rom og tackla bra. Tok input godt, smart. Deng i skuddet. 
CD bedre enn de vi har. Teknikk, derav ro i spillet, fart og fysikk.
Satte seg i respekt hos Finne. (På lista til Idumba)
På straffa, så løper Brann spilleren inn i ham bakfra. Utfra den ene jævla kamera vinkelen som vises.

Jeg så at Enga søkte etter en liten leilighet til vår nye signering, hørtes trist ut.
Lei et hus til dem, alternativt bo-kollektiv.

Vi trenger spillere. 
Skade på Elias så trenger vi backup.
Løp og kjøp til fornuftig pris.
De hever laget IMO, begge to.

Lynvingen - Flash Gordon - Kjært barn har mange navn: Obasi.

Disclaimer: Jeg quota Flem fordi jeg deler hans syn på Liin kommentatoren.
Det betyr ikke at jeg er enige med Flemmern i noe som helst, bortsett fra hans syn på kommentatoren Smile
Svar
#93
Da var vi ferdig med seks av ni treningskamper. Nå må vi vente halvannen uke før neste treningskamp og den kommer på hjemmebane. 

Det har blitt tre seire den første i den første treningskampen mot et veldig svakt Tenerife lag. Og den andre i den eneste treningskampen vi har hatt mot et lag som skal spille i Obos i år. Da vant vi 2-1 borte mot Raufoss. Årets definitive opptur var mot Rosenborg da vi vant 4-1 etter å ha vært effektive i en kamp der vi var underlegne i banespillet. 
Årets største nedtur var vel at vi tapte 3-1 mot FFK som rykke opp i fjor. 3-0 tap mot fjorårets sølvvinner brann var vel mer noe man kunne forvente. Jeg så kun fram til det første målet men har fått med meg at noen mener at straffen og det røde kortet (samme situasjon) var billig. Så vil kanskje tida vise om det har vært klokt å velge eliteseriemotstand i syv av ni kamper (da har jeg inkludert AIK som eliteseriemotstand) eller om vi burde hatt flere enn en kamp mot et obosligalag. 

Her er resultatene og fremtidige kamper:  

VIFs treningskamper
Onsdag 24. januar kl. 12.00: Tenerife – Vålerenga 0-5 (Tenerife)

Lørdag 3. februar kl. 15.00: Raufoss – Vålerenga 1-2 (Raufosshallen)

Fredag 9. februar kl. 13.00: Strømsgodset – Vålerenga 2-1 (Vallhall)

Fredag 16. februar kl. 13.00: Vålerenga – Fredrikstad 1-3 (Vallhall)

Onsdag 21. februar kl. 16.00: Vålerenga – Rosenborg 4-1 på Marbella

Tirsdag 27. februar kl. 16.00: Vålerenga – Brann 0-3 på Marbella

Lørdag 9. mars kl. 15.00: Vålerenga – Sarpsborg (Intility)

Søndag 17. mars kl. 14.00: Vålerenga – Tromsø (Intility)

Tirsdag 26. mars kl. 16.30: AIK – Vålerenga (Friends Arena)

Sikkert er det i hvert fall at snøen og isen begynner å smelte, undervarmen på stadion skrus snart på og det er snart ikke mer enn en måned til seriepremieren hjemme mot sogndal 1 april. Jeg er neppe alene om å være nervøs eller om å glede meg. Nå får vi få noen gode signeringer de neste dagene så vi bygger litt optimisme igjen. Og mandag er det et svært viktig valg og årsmøte i VFE.
Svar
#94
(02-28-2024, 11:36 AM)Bohem33 Skreiv: Og mandag er det et svært viktig valg og årsmøte i VFE.

TIRSDAG (5.mars)! kl18! Ikke for seint å registrere seg, men for seint å bli medlem for å få stemmerett denne gang.
Svar
#95
(02-28-2024, 11:36 AM)Bohem33 Skreiv: 3-0 tap mot fjorårets sølvvinner brann var vel mer noe man kunne forvente. Jeg så kun fram til det første målet men har fått med meg at noen mener at straffen og det røde kortet (samme situasjon) var billig. 

Stemmer. Var aldri noen straffe. Vår prøvespiller kom seg foran Brann-spilleren som løper inn bakfra/i siden på han og faller tilsyneltende lett. Vår prøvespiller får sitt andre gule(i følge kommentatoren) og dermed rødt. Men mulig det var direkte rødt. Uansett helt feilaktig.
Svar
#96
(02-28-2024, 04:15 PM)Caanradi Skreiv:
(02-28-2024, 11:36 AM)Bohem33 Skreiv: 3-0 tap mot fjorårets sølvvinner brann var vel mer noe man kunne forvente. Jeg så kun fram til det første målet men har fått med meg at noen mener at straffen og det røde kortet (samme situasjon) var billig. 

Stemmer. Var aldri noen straffe. Vår prøvespiller kom seg foran Brann-spilleren som løper inn bakfra/i siden på han og faller tilsyneltende lett. Vår prøvespiller får sitt andre gule(i følge kommentatoren) og dermed rødt. Men mulig det var direkte rødt. Uansett helt feilaktig.

Så den nå og enig med deg. Den så da utrolig billig ut. 

Og takk for retting Blaarizla, tenk at jeg skrev mandag.
Svar
#97
Det trengs nok å trene mot lag som ligger lavt… Det blir det kanskje dårlig med i de siste kampene også om de ikke overrasker veldig positivt. Nå har jeg litt tro på at de faktisk kan gjøre det med litt mer innspilt gjeng og forhåpentligvis signerte prøvespillere.

Ellers må jeg si meg litt uenig her, den straffen Brann fikk virket klar nok. Det ble en klønete situasjon. Akkurat slike overganger kan det fort skje flere av i sesongen så jeg håper vi ikke kløner det til med straffesituasjoner.
Svar
#98
Patetisk dømming. Aldri straffe. Men vi må nok bli vant til slike dommere og bare stå igjennom og vinne....
Svar
#99
Moss vant 4-1 i dag over vår neste motstander Sarpsborg 08.
Svar
Sarp stilte et meget ungt lag. Nesten hele laget var født i 2006, 2007, 2008
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 7 Gjest(er)