Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 3.75 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamper 2024
Første omgang var horribel,og for en tabbe på 0-2 målet. Nesten så jeg håper vi kan dedikere den til den nye keeper treneren..
Svar
Rart at laget som stilte til start i 1. omgang presterte såpass ræv. Godt lag på papiret, og for første gang på en stund så er det faktisk kamp om plassen på de fleste posisjoner.

Et par inntrykk fra matchen fra tribuna:

Det første jeg og en kompis sier om Kamara er følgende: "Uff, han virker så tung og treig" - og ja, han virka absolutt litt tung til å begynne med. Men så snudde det jo helt - Kamara var utrolig god på å finne rom, gå på riktige løp og slå gode pasninger. Han hadde til slutt en meget god omgang. Solid søknad om spilletid mot Start!

Byttet fra Håkan til Thorvaldsen var en av kampens største oppgraderinger. Thorvaldsen hadde en god match, mens Håkans var anonym foruten det som så ut som soleklar filming fra tribuneplass og en ballmist i 16-metern. Håkans har en skikkelig x-faktor med rykket sitt, men han virka ikke motivert for denne matchen - uten at han var alene om det. Dersom han ikke har lyst til å bli værende så foretrekker jeg at vi gir Thorvaldsen mer spilletid på venstrekant, og at Riisnæs spiller midt med Bjørdal.

Hedenstad > Borch. Ikke så mye mer å si.

Idumba var milevis bedre enn Kreutz. Ja, man ser at han er litt uvøren, men virka uendelig mye vanskeligere å spille mot. Støtet godt oppi, skapte brudd og dominerte i lufta. Jada, det er en treningskamp - men inntrykket står seg.

Gode innhopp av Lange, Brajanac, Bully og Sjøvold Thorstensen! Joa, måla som Brajanac scora kan han takke lagkameratene for - men synes han beveget seg godt, god i dueller og virka pigg. Lange så man litt mindre av, men virka trygg og god med ball. Sjøvold Thorstensen hadde flere gode involveringer og pasninger. Bully så farlig ut hver gang han var i nærheten av ballen.

Samtidig må det jo sies at hele laget var bedre i 2. omgang, så det påvirker selvfølgelig disse vurderingene.

Viktigste inntrykk: 1. omgang var ræva. Vi har mye bedre bredde i stallen nå enn på starten av året med Lange + Brajanac inn og Sjøvold + Bully tilbake fra skade. I siste halvdel av 2. omgang spilte vi godt, samtidig som xxx var ræva.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 4 Gjest(er)