Trådvurdering:
  • 4 stemmer - 3.75 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Treningskamper 2024
Festfotball.  Helt fantastisk.
Svar
(03-09-2024, 06:32 PM)Flemmern Skreiv: 4-1 Borch, herlig langskudd

5-1 Thorvaldsen, litt leken på den vil jeg si Smile

LEKESTUE!  Cool
Svar
5-2 en eller annen bonde bare løper ballen i mål

Klønete av Thorvaldsen, straffe til bønda.

Slutt og 5-3 til oss i en god og underholdende kamp.
Synd det svikter litt på slutten, men strukturen forsvant litt med alle byttene.

De aller fleste gjør en god kamp idag, men jeg vil nevne 3 stk som var bedre enn de andre.
Sjøeng - den pasningsfoten hans kan bli gull verdt i framtiden. I tillegg til å være ekstremt god i feltet, er dette den klart beste keepern vi har hatt de siste åra.
Håkans - løper hele matchen gjennom og skaper støy for Sarp gang på gang. Har i tillegg til målet et skudd i tverrligger fra 20 meter. Den hadde fortjenet å gå inn.
Strand - var limet på midten i første omgang og gjør sin beste kamp for Vålenga synes jeg. Var som alltid overalt, men spilte mye direkte pass og så mer framover enn tidligere - BRA!

Kreuz har fått mye tyn, eller han har i det minste blitt dømt nord og ned. Idag gjør han en meget god kamp, spesielt langs bakken. Med dagens stoppere føler jeg at vi er litt svake på dødballer, som kunne gått verre med en typisk LSK motstander. Uansett, meget bra av Kreuz.

Så vil jeg si at Hedenstad var direkte dårlig som eneste spiller. Han har vært lenge skada, så det får ta sin del av skylda. Allikevel alle de dårlige pasningene han gjør er ikke bra nok. Det blir brudd imot og vi er heldige som ikke møter et mer distinkt lag. Sarp er ganske så omstendelige, som vi forøvrig kjenner oss godt igjen i.

Bjørdal forventer jeg mer av. Han har alt for ofte skylapper på og ser ikke medspillere rundt seg, slik at det blir for få direktepass. I tillegg vender han opp enkelte ganger han kunne spilt framover "with ease". Jobber meget bra dog som alltid.

Godt gjennomført av gutta må jeg si!
Svar
Mener også at våre to nye afrikanere kan trekkes fram. Ser kvalitet i begge to. Idumba har roen i spillet, men litt uheldig på baklengsmålet. Ambina også med fin ro, og ser alltid etter løsninger fremover. Liker det. Håkans veldig god.

Meget sterk kamp av oss. Positivt overrasket.
Svar
Ja positivt overrasket jeg og. Synd vi ikke tok med oss Myhre også i fjor sommer. Da hadde vi ikke forberedt oss på OBOS nå
Svar
Sterk kamp av Vålerenga. Om man ikke visste så ville man tippet S08 var OBOS og VIF i Eliteserien. Dette lover bra. Klart bedre enn S08. For eksempel skapte vi mange sjanser, de så og si ingen. Begge de afrikanske nyervervelsene imponerte, spesielt midtbaneankeret Ambina. En klar forsterkning for Vålerenga. Hvem er Stefan Johansen?? Men vi trenger en spiss til.
Svar
Veldig gøy med seier på Intility igjen. Det var lenge siden. Vi behøver en spiss av superb kvalitet, så er troppen komplett og klar for å vinne OBOS ligaen med god margin. Gleder meg til seriestart.
Svar
Må si jeg la min elsk på Ambina i sagens kamp. God posisjonering, bra frekvens og både søkte og lyktes med tidlige pasninger fremover i banen. Gjør såpass mye grovarbeid at Hagen kanskje kan fremstå som en bedre utgave av seg selv.

Ellers fint å se Håkans påskrudd.

Thorvaldsen, der har du fremtidig klassespiller. Den med størst potensiale av alle i dagens tropp.
Svar
Bortsett fra litt startvansker så spilte vi en god kamp. Snakket med en sarping på tribunen som sa de startet uten 4-5 antatt beste men de var visst med så trenerens valg og viser vel da så tett oppunder seriestart at sarp har en jevn stall. Vi stilte også uten 3-4 fra en antatt første 11er. Nok om det. Våre 3 nye var gode. Hedenstad svak ellers god kamp av resten. Litt mer trøkk i enkelte faser i duellspillet så hadde det vært perfekt. Er vi på tråden ang spiss stenzenga?
Svar
(03-10-2024, 12:02 AM)anhenrik Skreiv: Må si jeg la min elsk på Ambina i sagens kamp. God posisjonering, bra frekvens og både søkte og lyktes med tidlige pasninger fremover i banen. Gjør såpass mye grovarbeid at Hagen kanskje kan fremstå som en bedre utgave av seg selv.

Ellers fint å se Håkans påskrudd.

Thorvaldsen, der har du fremtidig klassespiller. Den med størst potensiale av alle i dagens tropp.

Veldig enig iforhold til Ambina, sammen med Elias H, så hadde han full kontroll. Vinner dueller, flytter beina, og rolig med ball.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 25 Gjest(er)