Avstemning Jeg tror at
Du har ikke tillatelse til å avgi stemme i denne avstemmingen.
vi vinner med mer enn ett mål
20.69%
18 20.69%
Jukle starter
13.79%
12 13.79%
Kamara starter
1.15%
1 1.15%
Strand starter
9.20%
8 9.20%
Borch starter
12.64%
11 12.64%
Lange starter
14.94%
13 14.94%
Brajanac starter minst en omgang
4.60%
4 4.60%
Rijks skårer
14.94%
13 14.94%
det blir kastet fiskekaker på banen
4.60%
4 4.60%
Thorvaldsen starter minst en omgang
3.45%
3 3.45%
Totalt 87 stemmer 100%
* Du stemte på dette valget. [Vis resultater]

Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Tippe bursdagskamptråd Enga - Ranheim Man kl 19
#11
Klubben regner med at det blir omtrent 10 000 solgte billetter 

Museumet er åpent  Bursdagsfest i Fanzone / Vålerenga (vif-fotball.no) fra 1730-1830 og de undersøker mulighetene for nytt museum som rommer mer enn fotball  VIF-museum utredes / Vålerenga Fotball Damer (vif-damefotball.no)

Bakke og Myhre oppsummerer første halvår og sier vi vil gi Ranheim litt ball og forsøke å kontre på dem for å utnytte farta til Jones og Håkans https://youtu.be/kvlOasnhSHc 
Ranheim er laget i Obos som har hatt mest ball 

De nye skal fases inn i laget og det er viktig å unngå at konkurransen på trening ikke blir så stor at spillerne er slitne når kampene begynner. Men det merkes at vi har en bredere stall nå og at ting begynner å sitte. Høsten må være bedre enn våren. "Budsjettet" for opprykk var 30 poeng 30 mål skåret og sluppet inn 15 på 15 kamper. Vi er på "budsjettet" poengmessig og har skåret 8 mål over budsjett (hei Ulf) og sluppet inn 4 mål mer enn budsjettert.
Svar
#12
Skal vi anta at vi starter med de samme elleve som sist?
Det vil si:
Sjøeng
Borch - Olsen - Jarl - Hedenstad
Bjørdal - Ambina - Riisnæs
Jones - Rijks - Håkans

I intervjuet Bohem33 nevner sier Myhre/Bakke at vi ikke har en selvskreven førsteellever slik stallen er komponert nå, så kanskje Jukle får starte? Hva med Strand? Eller sliter han med noe rusk? Kamara? Lange? Thovaldsen? Brajanac? Idumba?
Vi kommer til å ha en sterk benk uansett hvem som starter, for å si det sånn… Så får vi krysse fingre og tær for at vår kvalitet og bredde slår Ranheims relasjoner og pågangsmot.
Svar
#13
(07-29-2024, 03:03 PM)hmchrist Skreiv: Skal vi anta at vi starter med de samme elleve som sist?
Det vil si:
Sjøeng
Borch - Olsen - Jarl - Hedenstad
Bjørdal - Ambina - Riisnæs
Jones - Rijks - Håkans

I intervjuet Bohem33 nevner sier Myhre/Bakke at vi ikke har en selvskreven førsteellever slik stallen er komponert nå, så kanskje Jukle får starte? Hva med Strand? Eller sliter han med noe rusk? Kamara? Lange? Thovaldsen? Brajanac? Idumba?
Vi kommer til å ha en sterk benk uansett hvem som starter, for å si det sånn… Så får vi krysse fingre og tær for at vår kvalitet og bredde slår Ranheims relasjoner og pågangsmot.

Nettavisen skriver at vi har akseptert et bud på Håkans og at han er i troppen i dag, men starter på benken. Hvem kommer i så fall inn? Jeg tipper Kamara. Lange er en mulighet, men han har de vel tenkt å bruke på midten.
Svar
#14
(07-29-2024, 03:14 PM)Bohem33 Skreiv:
(07-29-2024, 03:03 PM)hmchrist Skreiv: Skal vi anta at vi starter med de samme elleve som sist?
Det vil si:
Sjøeng
Borch - Olsen - Jarl - Hedenstad
Bjørdal - Ambina - Riisnæs
Jones - Rijks - Håkans

I intervjuet Bohem33 nevner sier Myhre/Bakke at vi ikke har en selvskreven førsteellever slik stallen er komponert nå, så kanskje Jukle får starte? Hva med Strand? Eller sliter han med noe rusk? Kamara? Lange? Thovaldsen? Brajanac? Idumba?
Vi kommer til å ha en sterk benk uansett hvem som starter, for å si det sånn… Så får vi krysse fingre og tær for at vår kvalitet og bredde slår Ranheims relasjoner og pågangsmot.

Nettavisen skriver at vi har akseptert et bud på Håkans og at han er i troppen i dag, men starter på benken. Hvem kommer i så fall inn? Jeg tipper Kamara. Lange er en mulighet, men han har de vel tenkt å bruke på midten.

Jeg tipper at enten Strand eller Lange kommer inn på laget. Syntes Lange så svært bra ut i de minuttene vi fikk se sist, og vil gjerne se mer av han. Kanskje Riisnæs da går opp på kant igjen. Thorvaldsen kunne kommet inn i samme posisjon men tror de tenker det blir litt vel ungt med han og Jones på hver sin kant. 

Ellers enig i at de nok ikke gjør noen endringer siden sist.
Svar
#15
Jammen klarte de ikke å overraske i dag.
Håkans er ikke troppen pga overgangen
Rijks vrakes og Riisnæs skyves ut på kanten så begge danskene får starte.
Jukle starter på benk så det blir igjen Borch og Hedenstad.
Et meget spennende lag med andre ord.
Svar
#16
Blir artig med Lange fra start og Risnæs på kant Gleder meg Smile
Svar
#17
Eneste grunnen til at Jukle ikke starter må jo være at han ikke er klar for 90 minutter.
Svar
#18
(07-29-2024, 06:21 PM)Oldtimer Skreiv: Eneste grunnen til at Jukle ikke starter må jo være at han ikke er klar for 90 minutter.

Hedenstad vært bedre enn Jukle på vb i år etter min mening. Veldig kult at både Lange og Brajanac får starte
Svar
#19
(07-29-2024, 06:21 PM)Oldtimer Skreiv: Eneste grunnen til at Jukle ikke starter må jo være at han ikke er klar for 90 minutter.

Ja, tror nok både Strand og Jukle foretrekkes når de er skadefri. 
Men veldig spent på danskene. Lange har jeg veldig tro på, men om Brajanac danker ut Rijks med en gang er jeg mer usikker på. Benken ser bra ut og viser at vi ikke savner Håkans altfor mye, men det hadde ikke gjort noe med en back og eller stopper til.

Kjernen kastet fiskekaker mot var, Lyn champagne korker og Sandefjord fansen kjøpte stadion reklame, kommer det noe fra oss?
Svar
#20
(07-29-2024, 06:34 PM)blaarizla Skreiv:
(07-29-2024, 06:21 PM)Oldtimer Skreiv: Eneste grunnen til at Jukle ikke starter må jo være at han ikke er klar for 90 minutter.

Hedenstad vært bedre enn Jukle på vb i år etter min mening. Veldig kult at både Lange og Brajanac får starte

Juklw har vel ikke vært helt skadefri på over et år.
Hedenstad er mye bedre som høyreback enn på vb.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 6 Gjest(er)