Trådvurdering:
  • 0 stemmer - 0 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd sommer 2024
At Riisnæs ikke er i første elleveren denne sesongen er uforståelig for meg.
Når Bakke rangerer han bak Petter Strand, er det ikke godt å se hva som skjer videre.
I dag ble Felix tatt ut i landslagstroppen. Ufattelig at vi ikke fant en midtbaneplas til han.
Svar
(08-27-2024, 09:45 PM)Oldtimer Skreiv: At Riisnæs ikke er i første elleveren denne sesongen er uforståelig for meg.
Når Bakke rangerer han bak Petter Strand, er det ikke godt å se hva som skjer videre.
I dag ble Felix tatt ut i landslagstroppen.  Ufattelig at vi ikke fant en midtbaneplas til han.

Har også tenkt at han burde starte, men så har jeg fulgt han litt nøyere. Hans svakhet er å slippe ball i rett sekund. Han går ofte for lenge med ball. Det er noe som kan ødelegge angrep, men er lett å fikse på med litt mer erfaring. Mulig jeg har feil, men tipper det er det samme Bakke og Myhre ser.
Svar
(08-27-2024, 10:04 PM)Wild Touch Skreiv:
(08-27-2024, 09:45 PM)Oldtimer Skreiv: At Riisnæs ikke er i første elleveren denne sesongen er uforståelig for meg.
Når Bakke rangerer han bak Petter Strand, er det ikke godt å se hva som skjer videre.
I dag ble Felix tatt ut i landslagstroppen.  Ufattelig at vi ikke fant en midtbaneplas til han.

Har også tenkt at han burde starte, men så har jeg fulgt han litt nøyere. Hans svakhet er å slippe ball i rett sekund. Han går ofte for lenge med ball. Det er noe som kan ødelegge angrep, men er lett å fikse på med litt mer erfaring. Mulig jeg har feil, men tipper det er det samme Bakke og Myhre ser.

Det kan være flere grunner.

1. Spille inn laget som skal brukes i cupkampen mot FFK
2. Som Wild Touch nevner har han forbedringspotensiale. Det er mulig at Lange blir vurdert som bedre.
3. Det kan være så enkelt som at de ønsker å beholde minimum en sesong til, og velger derfor å benke han for å gjøre mindre attraktiv.

Åpenbart at det kan vøre flere grunner, men jeg er ikke enig at det er skandale så lenge legg vinner. Daniel Fredheim Holm startet flere kamper på benken i 2005 selvom han var en av våre beste i 2004. Riisnæs har også til gode å spille en god kamp når han starter som Sentrl Midtbane.
Svar
(08-27-2024, 10:10 PM)Majorstuen Skreiv:
(08-27-2024, 10:04 PM)Wild Touch Skreiv:
(08-27-2024, 09:45 PM)Oldtimer Skreiv: At Riisnæs ikke er i første elleveren denne sesongen er uforståelig for meg.
Når Bakke rangerer han bak Petter Strand, er det ikke godt å se hva som skjer videre.
I dag ble Felix tatt ut i landslagstroppen.  Ufattelig at vi ikke fant en midtbaneplas til han.

Har også tenkt at han burde starte, men så har jeg fulgt han litt nøyere. Hans svakhet er å slippe ball i rett sekund. Han går ofte for lenge med ball. Det er noe som kan ødelegge angrep, men er lett å fikse på med litt mer erfaring. Mulig jeg har feil, men tipper det er det samme Bakke og Myhre ser.

Det kan være flere grunner.

1. Spille inn laget som skal brukes i cupkampen mot FFK
2. Som Wild Touch nevner har han forbedringspotensiale. Det er mulig at Lange blir vurdert som bedre.
3. Det kan være så enkelt som at de ønsker å beholde minimum en sesong en til, og velger derfor å benke han for å gjøre mindre attraktiv. 
 Mye
Åpenbart at det kan vøre flere grunner, men jeg er ikke enig at det er skandale så lenge legg vinner. Daniel Fredheim Holm startet flere kamper på benken i 2005 selvom han var en av våre beste i 2004. Riisnæs har også til gode å spille en god kamp når han starter som Sentrl Midtbane.
Nå har vel Riisnæs knapt fått muligheten til å spille sentralt?  Så synes ikke jeg at Risnæs sin svakhet er noe større enn andre. Bjørdal er enda tregere og Strand er ikke målfarlig nok . Det er Ingen skandale at Risnæs ikke spiller , men det er bare en stor tabbe. Han burde satses på. Sef har han forbedringspotensial, men han spiller for oss ikke for Barca. Han er per i dag vår mest verdifulle spiller sammen med Jones.
Svar
(08-28-2024, 12:00 AM)Blue 1978 Skreiv:
(08-27-2024, 10:10 PM)Majorstuen Skreiv:
(08-27-2024, 10:04 PM)Wild Touch Skreiv:
(08-27-2024, 09:45 PM)Oldtimer Skreiv: At Riisnæs ikke er i første elleveren denne sesongen er uforståelig for meg.
Når Bakke rangerer han bak Petter Strand, er det ikke godt å se hva som skjer videre.
I dag ble Felix tatt ut i landslagstroppen.  Ufattelig at vi ikke fant en midtbaneplas til han.

Har også tenkt at han burde starte, men så har jeg fulgt han litt nøyere. Hans svakhet er å slippe ball i rett sekund. Han går ofte for lenge med ball. Det er noe som kan ødelegge angrep, men er lett å fikse på med litt mer erfaring. Mulig jeg har feil, men tipper det er det samme Bakke og Myhre ser.

Det kan være flere grunner.

1. Spille inn laget som skal brukes i cupkampen mot FFK
2. Som Wild Touch nevner har han forbedringspotensiale. Det er mulig at Lange blir vurdert som bedre.
3. Det kan være så enkelt som at de ønsker å beholde minimum en sesong en til, og velger derfor å benke han for å gjøre mindre attraktiv. 
 Mye
Åpenbart at det kan vøre flere grunner, men jeg er ikke enig at det er skandale så lenge legg vinner. Daniel Fredheim Holm startet flere kamper på benken i 2005 selvom han var en av våre beste i 2004. Riisnæs har også til gode å spille en god kamp når han starter som Sentrl Midtbane.
Nå har vel Riisnæs knapt fått muligheten til å spille sentralt?  Så synes ikke jeg at Risnæs sin svakhet er noe større enn andre. Bjørdal er enda tregere og Strand er ikke målfarlig nok . Det er Ingen skandale at Risnæs ikke spiller , men det er bare en stor tabbe. Han burde satses på. Sef har han forbedringspotensial, men han spiller for oss ikke for Barca. Han er per i dag vår mest verdifulle spiller sammen med Jones.

Det er litt skandale spør du meg.
Skal han bli bedre, så må han i den alderen han er nå, spille mer.
Har ikke hørt/lest noe om skade.

Jeg skjønner heller ikke hvordan Strand sportslig kan vurderes før Riisnæs. Ballbehandling og fart, enkelt og greit en bedre fotballspiller.
Det er like lite logisk, i et økonomisk perspektiv også. Markedsverdien på Strand, går ikke oppover.
Svar
Tydelig at noen år som utviklingsklubb og Fagermoball med fast 11’er setter sine spor.

Riisnæs har vært involvert i 18 av 20 kamper. Det er mye for en spiler som er 19. Personlig hadde jeg nok sett at han spilte seg ut, noe han ikke har gjort, men det er ikke sikkert litt hvile er så dumt heller.
Svar
(08-28-2024, 06:59 AM)NilsDN Skreiv: Tydelig at noen år som utviklingsklubb og Fagermoball med fast 11’er setter sine spor.

Riisnæs har vært involvert i 18 av 20 kamper. Det er mye for en spiler som er 19. Personlig hadde jeg nok sett at han spilte seg ut, noe han ikke har gjort, men det er ikke sikkert litt hvile er så dumt heller.
Er du god nok er du gammel nok!
Svar
Enig - tror dette handler mest om å få «spilt inn» Lange og samtidig redusere belastningen på Riisnæs. Er jo en styrke at han kan komme inn og faktisk bidra med en annen dynamikk om det er påkrevd. Skal vi ta det neste steget, er vi helt avhengig av dette. Forutsetter naturligvis at spillerne forstår bakgrunnen og er tålmodige (laget er viktigst). Mange av oss har snakket mye om at vi har manglet akkurat dette. Så verken et luksusproblem eller en utfordring slik jeg ser det - bare et skritt i riktig retning om jeg har rett i bakgrunnen.
Svar
Spille inn Lange er greit. Det jeg reagerer på er at Bakke prioriterer Petter Strand foran Riisnæs.
Svar
(08-28-2024, 09:12 AM)Oldtimer Skreiv: Spille inn Lange er greit.  Det jeg reagerer på er at Bakke prioriterer Petter Strand foran Riisnæs.

Strand er langt bedre enn Riisnæs som førsteforsvarer, og langt bedre defensivt. Tipper Strand også legger ned nok meter til å forstyrre motstander i større flater enn Riisnæs er kapabel til.
Offensivt er Riisnæs langt bedre. 
Strand har vel vært en hoggestabb i 3 år nå, men leverer allikevel i kamp etter kamp, synes nå jeg.
Er nok en balansegang her, hvor Strand sine kvaliteter vurderes foran Riisnæs.
Lange, Bjørdal og Riisnæs kjemper primært om 2 plasser, selvom Riisnæs også kan spille ving.
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 22 Gjest(er)