Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 5 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Norgesmesterskapet 2024
(09-30-2024, 02:16 PM)Loffen Skreiv:
(09-30-2024, 01:36 PM)blaarizla Skreiv: Til søndag må Riisnæs og Borchgrevink sone for gule kort, men er det en mulighet for ytterligere suspensjoner?

Karantener for røde kort skal vel i visse tilfeller sones både i cup og serie, men det gjelder aldri gule kort? Så hvis vi kommer oss gjennom Mjøndalen-kampen uten utvisning, kan vi stille sterkt på søndag.

Altså:
Gule og røde kort i serien sones kun i serien.
Røde kort i cupen kan føre til soning i serien
Jeg klarer ikke helt å skjønne om gult nr 2 i cupen sammen med at man ryker ut medfører soning i serien.

Til det siste så vil jeg anta at man må sone 1.runde i neste års turnering.

Ellers; takk for utfyllende svar!
Svar
(09-30-2024, 03:29 PM)blaarizla Skreiv:
(09-30-2024, 02:16 PM)Loffen Skreiv:
(09-30-2024, 01:36 PM)blaarizla Skreiv: Til søndag må Riisnæs og Borchgrevink sone for gule kort, men er det en mulighet for ytterligere suspensjoner?

Karantener for røde kort skal vel i visse tilfeller sones både i cup og serie, men det gjelder aldri gule kort? Så hvis vi kommer oss gjennom Mjøndalen-kampen uten utvisning, kan vi stille sterkt på søndag.

Altså:
Gule og røde kort i serien sones kun i serien.
Røde kort i cupen kan føre til soning i serien
Jeg klarer ikke helt å skjønne om gult nr 2 i cupen sammen med at man ryker ut medfører soning i serien.

Til det siste så vil jeg anta at man må sone 1.runde i neste års turnering.

Ellers; takk for utfyllende svar!

Virkelig usikker på dette med gule kort for det står jo i 4-10 "(...) fra neste NM-kamp i samme mesterskap (...)".
NM 2025 er ikke samme mesterskap som NM 2024.

Jeg heller mot at gult nr 2 samtidig som man ryker ut ikke får noen konsekvenser.
Svar
Liker ikke helt den formutviklingen vår før kvartfinalene. Samtidig som FFK viser bedring igjen etter en lengre tid med dårligere form, har de nå vunnet sine to siste.
Svar
Håper vi sparer laget mot Mjøndalen, i det minste Ambina, Bjørdal og Hedenstad.
Svar
Ambina må jo stå over uansett mot Mjøndalen pga. kortet han pådro seg mot xxx
Svar
(09-30-2024, 06:39 PM)Wild Touch Skreiv: Håper vi sparer laget mot Mjøndalen,  i det minste Ambina, Bjørdal og Hedenstad.

Tviler på at vi sparer på kruttet mtp at vi kan sikre opprykket på onsdag. Hvis Egersund avgir poeng mot Lyn og vi vinner mot Mjøndalen. Tror Bakke og Myhre vil gå all inn på det.
Svar
(09-30-2024, 06:45 PM)Micro Midas Skreiv: Ambina må jo stå over uansett mot Mjøndalen pga. kortet han pådro seg mot xxx

Jeg trodde også det var sånn, men så ser jeg at på fotball.no så står han med 7 gule. Det betyr i så fall ikke karantene på Ambina nå
Svar
(09-30-2024, 07:17 PM)Loffen Skreiv:
(09-30-2024, 06:45 PM)Micro Midas Skreiv: Ambina må jo stå over uansett mot Mjøndalen pga. kortet han pådro seg mot xxx

Jeg trodde også det var sånn, men så ser jeg at på fotball.no så står han med 7 gule. Det betyr i så fall ikke karantene på Ambina nå

Hmm rart, var også sikker på at Ambina måtte stå over neste. Sikker på det ikke står feil på fotbal.no, kanskje det siste ikke er oppdatert enda.
Svar
På fotball.no står Ambina med gult i følgende kamper:
Raufoss borte
Bryne hjemme
xxx hjemme
Ranheim borte
Start borte
Lyn hjemme
xxx borte

Totalt 7 gule
Ser i diverse apper så står han som "not in the sqaud" hjemme mot Moss og borte mot Ulf.

Skal vi se:
Jeg spoler gjennom sendinga til Tv2 fra lørdag og der står det "må stå over neste kamp" når Ambina får kortet.
Men samme TV2 har 7 gule på Ambina i statistikken sin
Her lukter det at Tv2 har slått sammen 7 i serien og 1 cupen.
Jeg tror jeg konkluderer med at noen i Tv2 har drukket på jobb
Svar
(09-30-2024, 07:09 PM)Østblokka Skreiv: Tviler på at vi sparer på kruttet mtp at vi kan sikre opprykket på onsdag. Hvis Egersund avgir poeng mot Lyn og vi vinner mot Mjøndalen. Tror Bakke og Myhre vil gå all inn på det.

Håper du tar feil. Jeg mener vi har såpass mange matchballer (både som vi rår over selv og som andre kan ta seg av for oss), at jeg mener det ville være en dårlig vurdering av Bakke og Myhre om de svir av alt kruttet for å sikre opprykket på onsdag. Det opprykket er det så godt som umulig å skusle bort selv om vi hviler spillere i hele eller deler av kampen på onsdag. Avansement i cupen derimot, det henger i en tynn tråd om vi stiller med slitne bein mot et uthvilt Fredrikstad. 

Mitt stalltips er at vi slår Mjøndalen og Egersund slår Lyn på onsdag, men at Egersund avgir poeng mot xxx på lørdag, og vipps så blir vi et Eliteserielag uten selv å ha spilt Wink Helt grei inngang til cupkampen på søndag! 

Cup er cup, og alt kan skje. Drømmer om semi mot Kåffa og finale mot LSK. Det hadde vært stas for norsk fotball, som dem sier... Kan leve med andre motstandere så klart, men skulle vi snuble før cupfinalen er fort cupen for bønder Wink
Svar


Gå til forum:


Bruker(e) som leser denne tråden: 10 Gjest(er)