Tråder: 0
Ble medlem: Nov 2023
Omdømme:
6
Enig. Har sett dem mot Glimt og Brann, der de ble presset tilbake i alle kampene. Likevel slo de Glimt borte og Brann hjemme på Romsaa, fordi de kontret inn mål mot uetablert. Saken er den at TIL vinner mot gode lag fordi de er gode til å forsvare seg og kontre inn et heldig mål. Mot etablert er de mer hjelpeløse. For VIF handler dette om å spille sikkert bakover og ikke gi muligheter til overganger hvor dere er i ubalanse. Da klarer dere minst uavgjort og hvis dere klarer å omsette kontringer, blir det seier. Begge deler holder sannsynligvis til minst kvalik.
Tråder: 15
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
93
Jeg tror dere har rett, vi må tette igjen bakover og satse på farta til Håkans eller at vi får en corner eller noe som Illic kan stange inn.
Det kan fort bli en kjedelig kamp der ingen av lagene vil fram. Men jeg tror ikke det holder med uavgjort. At lsk taper er 100 % sikkert.
At Stabæk vinner er langt fra like sikkert, men jeg tror mer på dem enn Haugesund. Vi er jo avhengig av Haugesundseier for at vi skal klare oss med uavgjort.
Vi holdt jo nullen mot tromsø sist. Vi får satse på to mål av super spissen vår så han ender på to sifra og da kan godt stabæk og haugesund få lov til å dele poengene
Blokka utsolgt.
Kom igjen Enga!!!
Omdømme:
6
Jeg tror Viking banker RBK temmelig greit. I tillegg bør Brann feie over Strømsgodset. Brann har en tendens til å avgjøre kampene sine i første omgang og så skru litt ned på tempoet utover i kampen, så jeg tror ikke det er mye hjelp å hente fra de to der. HOLDE NULLEN holder for VIF. Ikke slipp Tromsø til en eneste sjanse. Spille seg ut bakfra når de kan og måke ut når de må.
Tråder: 15
Ble medlem: Oct 2023
Omdømme:
93
11-29-2023, 01:57 PM
(Dette innlegget blei sist endra: 11-29-2023, 02:01 PM av Bohem33.)
Vi må moderniseres og fornyes om vi skal få til dette.
Reka ble jo med rette genierklært i 2004 da han holdt igjen laget i pausen og vi fikk mulighet til å spille på rosenborgsresultat. La oss ikke rippe i hvordan det gikk da Berre kom alene med keeper, men vi hadde i hvert fall en stor fordel av å avslutte kampen vår noen minutter etter den i Trondheim.
Jeg tror ikke Tore Hansen vil tillate at vi bruker samme taktikk nå, men den moderne fotballen vi alle elsker har laget et smutthull for oss.
Skaper vi en VAR-situasjon eller to tidlig i andre omgang så vinner vi fort mange minutter. Vi lærte av jentenes cupfinale at det går lynraskt å avklare hvor folk står på straffer (uansett hvor blinde de er), men offside derimot tar fryktelig lang tid. Da må først noen hente VAR-dommerne i VIP-losjen der de nyter kanapeer så må dommeren ha varme servietter for en ansiktsrens og fjerne flekker fra slipset. Han må sikkert en raskt tur på toalettet, om det er tett vil det ta lengre tid #Aalbufikser så må de forte seg inn på VAR-rommet og finne fram gradskiven passer og linjal for å måle linja og om det er passe mye røyk vil det være vanskelig å se og følgelig ta mer tid. Det må ikke blusses så mye at det er helt umulig å se for da gir de opp med en gang , men om det er en lett dis så blir det bra. Målet må være å knuse rekorden rekorden vi satt mot Odd da VAR-sjekken tok 8 minutter. Om vi litt mer en dobler blir det 19 det er kanskje mye, men vi bør minst klare 13.
Og skårer vi det avgjørende målet på overtid så må vi gjøre som Stabæk gjorde sist og storme banen. Da blåser en livredd dommer av kampen og løper i garderoben så slipper vi å risikere nytt avspark og angrep i mot. Så målet må være at om kampen i Haugesund blåses av klokka 1858 (det blir garantert var, bluss og andre forsinkelser på alle baner) så har vi klart å drøye et kvarter til så vi får spille fram til klokka 1913.
Omdømme:
6
Jeg tror klubben skal konsentrere seg om hvordan de skal spille for å slo TIL og ikke sette sin lit til tyvtriks og annet fanteri.