Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(Igår, 01:33 PM)Oldtimer Skreiv: Kunne jo tatt med Mosgaard og Robin Rasch også da  så hadde ranet vært komplett Smile

Hehe, ja. Personlig tror jeg Jokke blir da. Å dra før han har fått til noe er jo det dummeste han kan gjøre. Jeg er også langt fra sikker på at han blir tilbudt noen jobb og i det hele tatt må ta et valg. Tipper det er andre som er foran han i køen.

Og nei, jeg regner ikke et opprykk med en klubb på Eliteseriebudsjett fra en av tidenes svakeste OBOS-divisjoner som å ha "fått til noe". Skulle jo aldri ha rykket ned til å begynne med. 

Uansett, skulle han dra så får han jo aldri muligheten her igjen. Ganske tvilsom om han får muligheten i andre store norske klubber også. Han får seg jo sikkert en jobb da, kanskje i HamKam eller no sånt. Men hvor gøy er egentlig det? 

Hvis han derimot faktisk får til noe så kan nok også større klubber enn Brøndby bli interessert. Selv han fyren i LSK ble jo tilbudt den jobben i QPR. Tviler på om de er like interessert nå for å si det sånn. Til syvende og sist så er det jo veldig veldig vanskelig å ansette noen som helst i sånne roller basert på resultater. Det kan dukke opp en Baidoo på prøvespill hos oss også, og selv om Jokke eller hvem som helst andre som har den jobben da, ikke har løftet en finger for det, så kan de likevel fremstå som geniale. Eller de kan finne den neste Messi, men så brekker han beinet, og de er plutselig inkompetente.

Hvis jeg skulle vært karriererådgiver for folk som hadde fotball som yrke så hadde rådet mitt vært å bli værende der de er, til noe skjer som de kanskje kan ta litt kreditt for, selv om de overhode ikke hadde noe med det å gjøre. Da blir andre interessert. SPZ er jo en sånn fyr. Hans bidrag som daglig leder var nok minimale i forhold til at Deila, på en god del forsøk, klarte å sette sammen et lag i Drammen som tok et knepent seriegull. Det var likevel nok til at han fikk seg en god jobb her og dobla lønna.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - Igår, 02:54 PM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: 13 Gjest(er)