Trådvurdering:
  • 1 stemmer - 2 gjennomsnitt
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5
Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25
(12-15-2024, 10:48 PM)Blue 1978 Skreiv: Jarl er ikke avskrevet, men jeg synes KO er bedre så Registerer jeg at andre tenker ulikt. Håper uansett at vi får en venstrebent midtforsvar som er bedre enn enn de to gutta vi har fra før av og han må vi få fort som fy. Det samme med en VB.

@ Niks, jeg er enig med  deg i at vi  ikke betaler  de største  summene, men litt gir vi. Er og grunnen til ar vi ikke fikk Anker dersom ryktene stemmer.

Også går det jo en del penger til lønn og og sign on fee og.. Så penger trenger vi og vi har ikke så mye av det.

Jeg vet ikke helt hvilke rykter det er? Jokke pratet jo om en spiller som hadde røket dagen før opptaket eller noe rundt der. Mens Anker signerte for Sirius for 10 dager siden. Uansett så passer vel ikke Anker på beskrivelsen på en spiller på vei opp? En spiller som har sittet halvannet år på benken i en dansk Superligaklubb...? 

Men hvis vi faktisk var interessert i Anker og han ikke kommer så tror jeg det er bra. Det vil uansett vært mer et prosjekt enn en umiddelbar forsterkning. Ikke passer han til beskrivelsen av en spiller på vei opp. Og skal vi overleve i Eliteserien så trenger vi noe mer enn bare å styrke bredden i forsvaret. 

Og ja, spillere krever jo så klart lønn også. Lønn er nok mye mer viktig enn penger til å kjøpe. Er nok bedre klubber enn AGF som ønsker å kvitte seg med bedre spillere enn Anker for summer vi kan betale. Men som krever mer lønn. En annen spiller vi kunne testet ut er jo Jores Okore, som var her på prøvespill i sommer. Nå spiller også han i dansk 1.divisjon, med en kontrakt som går ut 31/12. Han startet siste seriekamp der. Og hvis han ikke er skadet, bare litt ute av form så får vi han i form gjennom en preseason. 

Ellers er jeg jo enig med deg i at ingen har avskrevet Jarl. Men vi har bare Jarl, Kiil Olsen og Hammer Kjelsen på midtstopperplass. Det holder ikke i 30 serierunder og forhåpentligvis noen cuprunder også.
Svar

Meldinger i denne tråden
RE: Rykte og ønsketråd vinter/vår 24/25 - av NilsDN - 12-16-2024, 11:40 AM

Gå til forum:

Bruker(e) som leser denne tråden: Kenneth, mestah, NilsDN, 21 Gjest(er)